vat tie nustatymai ir visko atsisiuntimas per nauja Androide, tai truputi uzknisa. O treciu saliu softo totaliniam viso telefo backupui nerootintam rageliui, kaip suprantu, neegzistuoja. Turiu rageli su neveikianciu garso mygtuku (HTC One M7), bet tai del tokio shudo nunesus i garantini, kai sutaisys, tai man grazins nuresetinta i factory busena garantuotai. Tai ir nenesu, nors pasigarsint/pasitylint vien tik softwariskai kartais nepatogu, ypac jei prireikia pokalbio metu. "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:lq817v$qqb$1@trimpas.omnitel.net... > Aijk tu nx, padstalom ;] > Aišku tau alergija nuo abalių, bet mano situacija prieš porą metų: > 1. perku naują ipadą iš kažkokio perekūpo papigiai. > 2. po pusmečio pradeda biškį gliučint mygtukas (ne visada suveikia). > 3. nunešu į apple shopą čiurlionio g, paima patikrinimui. > 4. kitą dieną paskambina - atvaryk pasiimsi naują. > 5. prisiloginu su nauju devaisu prie savo id - viskas suvažiuoja iš > klaudo, visi nustatymai kaip buvę, net knyga tam pačiam puslapy atsivertė, > kur skaičiau... > > Nei jokio pirkimo čekio reikėjo, nieko. > > 2014.07.16 17:21, Linas Petkevičius rašė: >> Jie 100 proc. isitikine, kad taip. Kadangi turiu laiko, tai chronologija >> (ilga, nes buvo idomu, o vaikas su savo plansete jau atsizaide ir turiu >> pakaitine): >> >> 2013/06/29 perku planšete Tele2 salone Akropolyje, moku visa kaina >> iškart. >> 2014/03/05 sugenda, nunešu į Ozo MTTC. >> 2014/04/03 atsiimu suremontuota įrenginį. >> 2014/06/10 Sugenda vėl. Išsiaiškinu, kad buvo partija su broku ir >> praktiškai nesiremontuoja. >> 2014/06/12 Nueinu į Ozo MTTC, prašau padaryti diagnostika ir nustatyti >> ar įrenginio gedimas garantinis. Gaunu atsakymą, kad jie to nedaro, gai >> priimti tik remontui. >> Nueinu i greta esanti Tele2 salona, prašau paimti >> įrenginį ir išduoti naują. Pasako, kad jiems reikia žinoti, kad >> įrenginys garantinis ir turiu atnešti spravke iš MTTC. Pasakau, kad >> spravkės neduoda. Patikina, kad tikrai tikrai turi duoti. Pasiimu >> mergaitės numerį ir einu į MTTC. >> MTTC berniukas pasako, kad tikrai tikrai nepriima >> diagnostikai ir mergaitė nežino ką kalbą, ka jai patvirtina telefonu. >> Grįžtu pas mergaitę, klausiu ką daryti. Ji nežino, >> pasiūlo parašyti raštu. Raštu užklausiu - kurgi visdėlto man pakeisti >> įrenginį į veikiantį? >> 2014/06/25 Atsakymo nėra, skambinu į TELE2. Sužinau, kad į klausimą, kur >> man kreiptis sugedus įrenginiui, jei noriu jį apkeisti, o ne remontuoti >> jei atsakys per mėnesį. Ahujevaju. >> 2014/06/25 Parašau Tele2, ką apie tai galvoju ir ar tokią situaciją jie >> laiko normalia. >> 2014/06/28 Gaunu Tele2 atsakymą, kad MTTC neteisūs ir privalo priimti >> mano įrenginį diagnostikai, o jei gedimas garantinis - galėsiu jį su >> spravke atnešti į Tele2 skyrių ir pakeisti į naują. Atkreipė dėmesį, kad >> į TELE2 įrenginį turėsiu atnešti pilnos komplektacijos. >> 2014/06/29 Nueinu į Ozo MTTC, priduodu įrenginį. Priimti diagnostikai >> atsisako. Parodau Tele2 laišką. Įrenginį priimti sutinka, bet jiems >> reikia priduoti pilnos komplektacijos. Tele2 nuomonė, kad jie turi >> priimti tik įrenginį - nejebiot. Einu i Prizma perku pigiausia >> pakrovėja, atstoviu dar kartą eilę, priduodu diagnostikai. >> 2014/07/03 Gaunu žinutę, kad gedimas rastas, diagnostika ar jis >> garantinis užtruks dvi savaites. >> Atviru tekstu parašau laiška TELE2, kad manes >> nejebiot, jų santykis su MTTC, kad netikiu, jog ekspertai sedes dvi >> savaites ir tikrins mano fucking plansete ir jeigu gali, gal galetu >> paskubinti savo verslo partnerius ir itikinti juos pajudinti greiciau >> subines, nes greit man jau tos plansetes nebereikes (po 48 val.) ir jei >> greiciau nesigaus - tegu nurodo kur atsiimti babkes, nes su tokiu >> servisu tegu eina jie visi nahuj. Cia susvelnintai, nes gal newsus >> vaikai skaito. >> 2014/07/06 Gaunu Tele2 skambuti, kad irenginys visdelto pasirodo >> garantinis ir tikrai neremontuojamas, bei pasiuloma atsiimti pinigus >> Akropolio skyriuje, kai tik MTTC atsius zinute, kad pas juos paruostas >> aktas apie garantini gedima. >> 2014/07/08 Gaunu MTTC zinute, kad darbai baigti, nuejes gaunu tik >> remonto akta, irenginys lieka pas juos. Kaip bonusas lieka geras SONY >> pakrovejas su daug amperu. >> 2014/07/08 Vakare nuvykstu i Tele2 filiala Akropolyje. Atstoviu >> pusvalandi eileje. Neturi jokios info is auksciau, kad reikia grazinti >> pinigus. Argumento, kad jiems ir nereikia jokios info is auksciau, nes >> ka daryti su neveikianciu irenginiu sprendziu tik as - neveikia. >> Situacija suprantu, mergaite pieshka, pazada issiaiskinti. >> 2014/07/09 Skambina kazkas is TELE2, pasako, kad mes prie jusu >> pazymejome, kad galite irengini grazinti (kokie jus geri nahuj), >> mergaite tai duombazeje jau matys ir galiu grazinti irengini. >> 2014/07/10 Ryte nuvykstu i Tele2. Atstoviu 40 minuciu eileje. Jo, >> irengini priimti jau gali - Ugne leido (Aciu tau, nezinoma Ugne!!!). >> Taciau kadangi dienos pradzia, kasoje turi tik stuke litu, praso ateiti >> vakare, tikrai ismokes. >> Ateinu vakare, atstoviu 40 minuciu eileje. Pinigu >> nera,nes ka tik buvo inkasacija ir kolege netycia viska atidave. Ima >> juokas ir noriu kanors nusauti. >> 2014/07/11 Ryte skambinu į Tele2, klausiu kur man visdelto eit. Pasiulo >> neit, o skambinti i Akropoli, duoda du numerius ir jei bus pinigu, >> vaziuoti tik tada. >> Skambinu duotais telefonais keleta kartu. Vienas >> nekelia, kitas nerysio zonoje (normalu - Tele2). >> 2014/07/12 Vaziuoju pro šalį, užsuku Akropolin. 10 minučių eilėje, >> pusvalandis burtų kompu - URA!!!!!!! >> >> Blin. O gal man visai tos planšetės nereik.... >> >> >> "skaitytojas" wrote in message news:lq5v8j$qce$1@trimpas.omnitel.net... >> >>> o koks niuansas del garantiju? Gal negali grazinti, kai sugenda? >>