Tema: Re: Tabletas - ka rinktis siai dienai?
Autorius: karolis
Data: 2014-07-29 14:43:52
Man irgi panasi nekarma su tele2 buvo kai reikejo telefona taisyt. Na bet o 
taciau as pradejau kontaktuot su sony ericssono atstovais, tai per 
menesi-pusantro sugebejo issprest problema. Viso kokis 5 kartus buvau nuejes 
i tele2, kokia 10 skambuciu tele2 ir SE atstovams, pora faksu, pora emailu 
ir stebuklas - gavau nauja telefona :)

Juokingiausia kad faksas buvo priimtas kaip rimtas dokumentas, nes mergaite 
jau mane trecia karta mate, o kitos info ji is niekur nesugebejo gaut :)


"Diamondas"  parašė naujienų news:lq62pm$s8a$1@trimpas.omnitel.net...

Gal nekarma su Tele2 ?
Arba imk kazka is Samsung, bet tik Pro serijos - kaina didesne ir daigtas
visai kitas, ne ne Pro.
ASUS ME302 jau istorija - geras daigtas, bet buvo - yra naujesniu, bet ne
musu kaime dar.

"Linas Petkevičius" <linas@NONOlekiam.lt> wrote in message
news:lq61om$rt4$1@trimpas.omnitel.net...
> Jie 100 proc. isitikine, kad taip. Kadangi turiu laiko, tai chronologija 
> (ilga, nes buvo idomu, o vaikas su savo plansete jau atsizaide ir turiu 
> pakaitine):
>
> 2013/06/29 perku planšete Tele2 salone Akropolyje, moku visa kaina iškart.
> 2014/03/05 sugenda, nunešu į Ozo MTTC.
> 2014/04/03 atsiimu suremontuota įrenginį.
> 2014/06/10 Sugenda vėl. Išsiaiškinu, kad buvo partija su broku ir 
> praktiškai nesiremontuoja.
> 2014/06/12 Nueinu į Ozo MTTC, prašau padaryti diagnostika ir nustatyti ar 
> įrenginio gedimas garantinis. Gaunu atsakymą, kad jie to nedaro, gai 
> priimti tik remontui.
>                    Nueinu i greta esanti Tele2 salona, prašau paimti 
> įrenginį ir išduoti naują. Pasako, kad jiems reikia žinoti, kad  įrenginys 
> garantinis ir turiu atnešti spravke iš MTTC. Pasakau, kad spravkės 
> neduoda. Patikina, kad tikrai tikrai turi duoti. Pasiimu mergaitės numerį 
> ir einu į MTTC.
>                    MTTC berniukas pasako, kad tikrai tikrai nepriima 
> diagnostikai ir mergaitė nežino ką kalbą, ka jai patvirtina telefonu.
>                    Grįžtu pas mergaitę, klausiu ką daryti. Ji nežino, 
> pasiūlo parašyti raštu. Raštu užklausiu - kurgi visdėlto man pakeisti 
> įrenginį į veikiantį?
> 2014/06/25 Atsakymo nėra, skambinu į TELE2. Sužinau, kad į klausimą, kur 
> man kreiptis sugedus įrenginiui, jei noriu jį apkeisti, o ne remontuoti 
> jei atsakys per mėnesį. Ahujevaju.
> 2014/06/25 Parašau Tele2, ką apie tai galvoju ir ar tokią situaciją jie 
> laiko normalia.
> 2014/06/28 Gaunu Tele2 atsakymą, kad MTTC neteisūs ir privalo priimti mano 
> įrenginį diagnostikai, o jei gedimas garantinis - galėsiu jį su spravke 
> atnešti į Tele2 skyrių ir pakeisti į naują. Atkreipė dėmesį, kad į TELE2 
> įrenginį turėsiu atnešti pilnos komplektacijos.
> 2014/06/29 Nueinu į Ozo MTTC, priduodu įrenginį. Priimti diagnostikai 
> atsisako. Parodau Tele2 laišką. Įrenginį priimti sutinka, bet jiems reikia 
> priduoti pilnos komplektacijos. Tele2 nuomonė, kad jie turi priimti tik 
> įrenginį - nejebiot. Einu i Prizma perku pigiausia pakrovėja, atstoviu dar 
> kartą eilę, priduodu diagnostikai.
> 2014/07/03 Gaunu žinutę, kad gedimas rastas, diagnostika ar jis garantinis 
> užtruks dvi savaites.
>                    Atviru tekstu parašau laiška TELE2, kad manes nejebiot, 
> jų santykis su MTTC, kad netikiu, jog ekspertai sedes dvi savaites ir 
> tikrins mano fucking plansete ir jeigu gali, gal galetu paskubinti savo 
> verslo partnerius ir itikinti juos pajudinti greiciau subines, nes greit 
> man jau tos plansetes nebereikes (po 48 val.) ir jei greiciau nesigaus - 
> tegu nurodo kur atsiimti babkes, nes su tokiu servisu tegu eina jie visi 
> nahuj. Cia susvelnintai, nes gal newsus vaikai skaito.
> 2014/07/06  Gaunu Tele2 skambuti, kad irenginys visdelto pasirodo 
> garantinis ir tikrai neremontuojamas, bei pasiuloma atsiimti pinigus 
> Akropolio skyriuje, kai tik MTTC atsius zinute, kad pas juos paruostas 
> aktas apie garantini gedima.
> 2014/07/08  Gaunu MTTC zinute, kad darbai baigti, nuejes gaunu tik remonto 
> akta, irenginys lieka pas juos. Kaip bonusas lieka geras SONY pakrovejas 
> su daug amperu.
> 2014/07/08  Vakare nuvykstu i Tele2 filiala Akropolyje. Atstoviu 
> pusvalandi eileje. Neturi jokios info is auksciau, kad reikia grazinti 
> pinigus. Argumento, kad jiems ir nereikia jokios info is auksciau, nes ka 
> daryti su neveikianciu irenginiu sprendziu tik as - neveikia. Situacija 
> suprantu, mergaite pieshka, pazada issiaiskinti.
> 2014/07/09  Skambina kazkas is TELE2, pasako, kad mes prie jusu 
> pazymejome, kad galite irengini grazinti (kokie jus geri nahuj), mergaite 
> tai duombazeje jau matys ir galiu grazinti irengini.
> 2014/07/10  Ryte nuvykstu i Tele2. Atstoviu 40 minuciu eileje. Jo, 
> irengini priimti jau gali - Ugne leido (Aciu tau, nezinoma Ugne!!!). 
> Taciau kadangi dienos pradzia, kasoje turi tik stuke litu, praso ateiti 
> vakare, tikrai ismokes.
>                     Ateinu vakare, atstoviu 40 minuciu eileje. Pinigu 
> nera,nes ka tik buvo inkasacija ir kolege netycia viska atidave. Ima 
> juokas ir noriu kanors nusauti.
> 2014/07/11  Ryte skambinu į Tele2, klausiu kur man visdelto eit. Pasiulo 
> neit, o skambinti i Akropoli, duoda du numerius ir jei bus pinigu, 
> vaziuoti tik tada.
>                     Skambinu duotais telefonais keleta kartu. Vienas 
> nekelia, kitas nerysio zonoje (normalu - Tele2).
> 2014/07/12  Vaziuoju pro šalį, užsuku Akropolin. 10 minučių eilėje, 
> pusvalandis burtų kompu - URA!!!!!!!
>
> Blin. O gal man visai tos planšetės nereik....
>
>
> "skaitytojas"  wrote in message news:lq5v8j$qce$1@trimpas.omnitel.net...
>
>>o koks niuansas del garantiju? Gal negali grazinti, kai sugenda?
>