Man irgi panasi nekarma su tele2 buvo kai reikejo telefona taisyt. Na bet o taciau as pradejau kontaktuot su sony ericssono atstovais, tai per menesi-pusantro sugebejo issprest problema. Viso kokis 5 kartus buvau nuejes i tele2, kokia 10 skambuciu tele2 ir SE atstovams, pora faksu, pora emailu ir stebuklas - gavau nauja telefona :) Juokingiausia kad faksas buvo priimtas kaip rimtas dokumentas, nes mergaite jau mane trecia karta mate, o kitos info ji is niekur nesugebejo gaut :) "Diamondas" parašė naujienų news:lq62pm$s8a$1@trimpas.omnitel.net... Gal nekarma su Tele2 ? Arba imk kazka is Samsung, bet tik Pro serijos - kaina didesne ir daigtas visai kitas, ne ne Pro. ASUS ME302 jau istorija - geras daigtas, bet buvo - yra naujesniu, bet ne musu kaime dar. "Linas Petkevičius" <linas@NONOlekiam.lt> wrote in message news:lq61om$rt4$1@trimpas.omnitel.net... > Jie 100 proc. isitikine, kad taip. Kadangi turiu laiko, tai chronologija > (ilga, nes buvo idomu, o vaikas su savo plansete jau atsizaide ir turiu > pakaitine): > > 2013/06/29 perku planšete Tele2 salone Akropolyje, moku visa kaina iškart. > 2014/03/05 sugenda, nunešu į Ozo MTTC. > 2014/04/03 atsiimu suremontuota įrenginį. > 2014/06/10 Sugenda vėl. Išsiaiškinu, kad buvo partija su broku ir > praktiškai nesiremontuoja. > 2014/06/12 Nueinu į Ozo MTTC, prašau padaryti diagnostika ir nustatyti ar > įrenginio gedimas garantinis. Gaunu atsakymą, kad jie to nedaro, gai > priimti tik remontui. > Nueinu i greta esanti Tele2 salona, prašau paimti > įrenginį ir išduoti naują. Pasako, kad jiems reikia žinoti, kad įrenginys > garantinis ir turiu atnešti spravke iš MTTC. Pasakau, kad spravkės > neduoda. Patikina, kad tikrai tikrai turi duoti. Pasiimu mergaitės numerį > ir einu į MTTC. > MTTC berniukas pasako, kad tikrai tikrai nepriima > diagnostikai ir mergaitė nežino ką kalbą, ka jai patvirtina telefonu. > Grįžtu pas mergaitę, klausiu ką daryti. Ji nežino, > pasiūlo parašyti raštu. Raštu užklausiu - kurgi visdėlto man pakeisti > įrenginį į veikiantį? > 2014/06/25 Atsakymo nėra, skambinu į TELE2. Sužinau, kad į klausimą, kur > man kreiptis sugedus įrenginiui, jei noriu jį apkeisti, o ne remontuoti > jei atsakys per mėnesį. Ahujevaju. > 2014/06/25 Parašau Tele2, ką apie tai galvoju ir ar tokią situaciją jie > laiko normalia. > 2014/06/28 Gaunu Tele2 atsakymą, kad MTTC neteisūs ir privalo priimti mano > įrenginį diagnostikai, o jei gedimas garantinis - galėsiu jį su spravke > atnešti į Tele2 skyrių ir pakeisti į naują. Atkreipė dėmesį, kad į TELE2 > įrenginį turėsiu atnešti pilnos komplektacijos. > 2014/06/29 Nueinu į Ozo MTTC, priduodu įrenginį. Priimti diagnostikai > atsisako. Parodau Tele2 laišką. Įrenginį priimti sutinka, bet jiems reikia > priduoti pilnos komplektacijos. Tele2 nuomonė, kad jie turi priimti tik > įrenginį - nejebiot. Einu i Prizma perku pigiausia pakrovėja, atstoviu dar > kartą eilę, priduodu diagnostikai. > 2014/07/03 Gaunu žinutę, kad gedimas rastas, diagnostika ar jis garantinis > užtruks dvi savaites. > Atviru tekstu parašau laiška TELE2, kad manes nejebiot, > jų santykis su MTTC, kad netikiu, jog ekspertai sedes dvi savaites ir > tikrins mano fucking plansete ir jeigu gali, gal galetu paskubinti savo > verslo partnerius ir itikinti juos pajudinti greiciau subines, nes greit > man jau tos plansetes nebereikes (po 48 val.) ir jei greiciau nesigaus - > tegu nurodo kur atsiimti babkes, nes su tokiu servisu tegu eina jie visi > nahuj. Cia susvelnintai, nes gal newsus vaikai skaito. > 2014/07/06 Gaunu Tele2 skambuti, kad irenginys visdelto pasirodo > garantinis ir tikrai neremontuojamas, bei pasiuloma atsiimti pinigus > Akropolio skyriuje, kai tik MTTC atsius zinute, kad pas juos paruostas > aktas apie garantini gedima. > 2014/07/08 Gaunu MTTC zinute, kad darbai baigti, nuejes gaunu tik remonto > akta, irenginys lieka pas juos. Kaip bonusas lieka geras SONY pakrovejas > su daug amperu. > 2014/07/08 Vakare nuvykstu i Tele2 filiala Akropolyje. Atstoviu > pusvalandi eileje. Neturi jokios info is auksciau, kad reikia grazinti > pinigus. Argumento, kad jiems ir nereikia jokios info is auksciau, nes ka > daryti su neveikianciu irenginiu sprendziu tik as - neveikia. Situacija > suprantu, mergaite pieshka, pazada issiaiskinti. > 2014/07/09 Skambina kazkas is TELE2, pasako, kad mes prie jusu > pazymejome, kad galite irengini grazinti (kokie jus geri nahuj), mergaite > tai duombazeje jau matys ir galiu grazinti irengini. > 2014/07/10 Ryte nuvykstu i Tele2. Atstoviu 40 minuciu eileje. Jo, > irengini priimti jau gali - Ugne leido (Aciu tau, nezinoma Ugne!!!). > Taciau kadangi dienos pradzia, kasoje turi tik stuke litu, praso ateiti > vakare, tikrai ismokes. > Ateinu vakare, atstoviu 40 minuciu eileje. Pinigu > nera,nes ka tik buvo inkasacija ir kolege netycia viska atidave. Ima > juokas ir noriu kanors nusauti. > 2014/07/11 Ryte skambinu į Tele2, klausiu kur man visdelto eit. Pasiulo > neit, o skambinti i Akropoli, duoda du numerius ir jei bus pinigu, > vaziuoti tik tada. > Skambinu duotais telefonais keleta kartu. Vienas > nekelia, kitas nerysio zonoje (normalu - Tele2). > 2014/07/12 Vaziuoju pro šalį, užsuku Akropolin. 10 minučių eilėje, > pusvalandis burtų kompu - URA!!!!!!! > > Blin. O gal man visai tos planšetės nereik.... > > > "skaitytojas" wrote in message news:lq5v8j$qce$1@trimpas.omnitel.net... > >>o koks niuansas del garantiju? Gal negali grazinti, kai sugenda? >