Tema: Re: Tabletas - ka rinktis siai dienai?
Autorius: Mindaugas
Data: 2014-07-31 10:47:49
Del fakso ne juokas, siuntem emailu dokumenteli vokieciams - netiko, 
pareikalavo nufaksuoti. Pasiustas faksu ju biurokratams tiko.
"karolis" <kailis@delfi.lt> wrote in
news:lr81do$tor$1@trimpas.omnitel.net: 

> Man irgi panasi nekarma su tele2 buvo kai reikejo telefona taisyt. Na
> bet o taciau as pradejau kontaktuot su sony ericssono atstovais, tai
> per menesi-pusantro sugebejo issprest problema. Viso kokis 5 kartus
> buvau nuejes i tele2, kokia 10 skambuciu tele2 ir SE atstovams, pora
> faksu, pora emailu ir stebuklas - gavau nauja telefona :)
> 
> Juokingiausia kad faksas buvo priimtas kaip rimtas dokumentas, nes
> mergaite jau mane trecia karta mate, o kitos info ji is niekur
> nesugebejo gaut :) 
> 
> 
> "Diamondas"  parašė naujienų news:lq62pm$s8a$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> Gal nekarma su Tele2 ?
> Arba imk kazka is Samsung, bet tik Pro serijos - kaina didesne ir
> daigtas visai kitas, ne ne Pro.
> ASUS ME302 jau istorija - geras daigtas, bet buvo - yra naujesniu, bet
> ne musu kaime dar.
> 
> "Linas Petkevičius" <linas@NONOlekiam.lt> wrote in message
> news:lq61om$rt4$1@trimpas.omnitel.net...
>> Jie 100 proc. isitikine, kad taip. Kadangi turiu laiko, tai
>> chronologija (ilga, nes buvo idomu, o vaikas su savo plansete jau
>> atsizaide ir turiu pakaitine):
>>
>> 2013/06/29 perku planšete Tele2 salone Akropolyje, moku visa kaina
>> iškart. 2014/03/05 sugenda, nunešu į Ozo MTTC.
>> 2014/04/03 atsiimu suremontuota įrenginį.
>> 2014/06/10 Sugenda vėl. Išsiaiškinu, kad buvo partija su broku ir 
>> praktiškai nesiremontuoja.
>> 2014/06/12 Nueinu į Ozo MTTC, prašau padaryti diagnostika ir
>> nustatyti ar įrenginio gedimas garantinis. Gaunu atsakymą, kad jie to
>> nedaro, gai priimti tik remontui.
>>                    Nueinu i greta esanti Tele2 salona, prašau paimti 
>> įrenginį ir išduoti naują. Pasako, kad jiems reikia žinoti, kad 
>> įrenginys garantinis ir turiu atnešti spravke iš MTTC. Pasakau, kad
>> spravkės neduoda. Patikina, kad tikrai tikrai turi duoti. Pasiimu
>> mergaitės numerį ir einu į MTTC.
>>                    MTTC berniukas pasako, kad tikrai tikrai nepriima 
>> diagnostikai ir mergaitė nežino ką kalbą, ka jai patvirtina telefonu.
>>                    Grįžtu pas mergaitę, klausiu ką daryti. Ji nežino,
>> pasiūlo parašyti raštu. Raštu užklausiu - kurgi visdėlto man pakeisti
>> įrenginį į veikiantį?
>> 2014/06/25 Atsakymo nėra, skambinu į TELE2. Sužinau, kad į klausimą,
>> kur man kreiptis sugedus įrenginiui, jei noriu jį apkeisti, o ne
>> remontuoti jei atsakys per mėnesį. Ahujevaju.
>> 2014/06/25 Parašau Tele2, ką apie tai galvoju ir ar tokią situaciją
>> jie laiko normalia.
>> 2014/06/28 Gaunu Tele2 atsakymą, kad MTTC neteisūs ir privalo priimti
>> mano įrenginį diagnostikai, o jei gedimas garantinis - galėsiu jį su
>> spravke atnešti į Tele2 skyrių ir pakeisti į naują. Atkreipė dėmesį,
>> kad į TELE2 įrenginį turėsiu atnešti pilnos komplektacijos.
>> 2014/06/29 Nueinu į Ozo MTTC, priduodu įrenginį. Priimti diagnostikai
>> atsisako. Parodau Tele2 laišką. Įrenginį priimti sutinka, bet jiems
>> reikia priduoti pilnos komplektacijos. Tele2 nuomonė, kad jie turi
>> priimti tik įrenginį - nejebiot. Einu i Prizma perku pigiausia
>> pakrovėja, atstoviu dar kartą eilę, priduodu diagnostikai.
>> 2014/07/03 Gaunu žinutę, kad gedimas rastas, diagnostika ar jis
>> garantinis užtruks dvi savaites.
>>                    Atviru tekstu parašau laiška TELE2, kad manes
>>                    nejebiot, 
>> jų santykis su MTTC, kad netikiu, jog ekspertai sedes dvi savaites ir
>> tikrins mano fucking plansete ir jeigu gali, gal galetu paskubinti
>> savo verslo partnerius ir itikinti juos pajudinti greiciau subines,
>> nes greit man jau tos plansetes nebereikes (po 48 val.) ir jei
>> greiciau nesigaus - tegu nurodo kur atsiimti babkes, nes su tokiu
>> servisu tegu eina jie visi nahuj. Cia susvelnintai, nes gal newsus
>> vaikai skaito. 2014/07/06  Gaunu Tele2 skambuti, kad irenginys
>> visdelto pasirodo garantinis ir tikrai neremontuojamas, bei pasiuloma
>> atsiimti pinigus Akropolio skyriuje, kai tik MTTC atsius zinute, kad
>> pas juos paruostas aktas apie garantini gedima.
>> 2014/07/08  Gaunu MTTC zinute, kad darbai baigti, nuejes gaunu tik
>> remonto akta, irenginys lieka pas juos. Kaip bonusas lieka geras SONY
>> pakrovejas su daug amperu.
>> 2014/07/08  Vakare nuvykstu i Tele2 filiala Akropolyje. Atstoviu 
>> pusvalandi eileje. Neturi jokios info is auksciau, kad reikia
>> grazinti pinigus. Argumento, kad jiems ir nereikia jokios info is
>> auksciau, nes ka daryti su neveikianciu irenginiu sprendziu tik as -
>> neveikia. Situacija suprantu, mergaite pieshka, pazada issiaiskinti.
>> 2014/07/09  Skambina kazkas is TELE2, pasako, kad mes prie jusu 
>> pazymejome, kad galite irengini grazinti (kokie jus geri nahuj),
>> mergaite tai duombazeje jau matys ir galiu grazinti irengini.
>> 2014/07/10  Ryte nuvykstu i Tele2. Atstoviu 40 minuciu eileje. Jo, 
>> irengini priimti jau gali - Ugne leido (Aciu tau, nezinoma Ugne!!!). 
>> Taciau kadangi dienos pradzia, kasoje turi tik stuke litu, praso
>> ateiti vakare, tikrai ismokes.
>>                     Ateinu vakare, atstoviu 40 minuciu eileje. Pinigu
>> nera,nes ka tik buvo inkasacija ir kolege netycia viska atidave. Ima 
>> juokas ir noriu kanors nusauti.
>> 2014/07/11  Ryte skambinu į Tele2, klausiu kur man visdelto eit.
>> Pasiulo neit, o skambinti i Akropoli, duoda du numerius ir jei bus
>> pinigu, vaziuoti tik tada.
>>                     Skambinu duotais telefonais keleta kartu. Vienas 
>> nekelia, kitas nerysio zonoje (normalu - Tele2).
>> 2014/07/12  Vaziuoju pro šalį, užsuku Akropolin. 10 minučių eilėje, 
>> pusvalandis burtų kompu - URA!!!!!!!
>>
>> Blin. O gal man visai tos planšetės nereik....
>>
>>
>> "skaitytojas"  wrote in message
>> news:lq5v8j$qce$1@trimpas.omnitel.net... 
>>
>>>o koks niuansas del garantiju? Gal negali grazinti, kai sugenda?
>> 
>