O tai super Androidas neturi nieko ala iOS Cloud backup'as, kur po reseto viska beveik 1:1 restorina is Cloud'o ? "skaitytojas" <arunasz@trintizebra.lt> wrote in message news:lq84i0$t94$1@trimpas.omnitel.net... > vat tie nustatymai ir visko atsisiuntimas per nauja Androide, tai truputi > uzknisa. O treciu saliu softo totaliniam viso telefo backupui nerootintam > rageliui, kaip suprantu, neegzistuoja. Turiu rageli su neveikianciu garso > mygtuku (HTC One M7), bet tai del tokio shudo nunesus i garantini, kai > sutaisys, tai man grazins nuresetinta i factory busena garantuotai. Tai ir > nenesu, nors pasigarsint/pasitylint vien tik softwariskai kartais > nepatogu, ypac jei prireikia pokalbio metu. > > "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message > news:lq817v$qqb$1@trimpas.omnitel.net... >> Aijk tu nx, padstalom ;] >> Aišku tau alergija nuo abalių, bet mano situacija prieš porą metų: >> 1. perku naują ipadą iš kažkokio perekūpo papigiai. >> 2. po pusmečio pradeda biškį gliučint mygtukas (ne visada suveikia). >> 3. nunešu į apple shopą čiurlionio g, paima patikrinimui. >> 4. kitą dieną paskambina - atvaryk pasiimsi naują. >> 5. prisiloginu su nauju devaisu prie savo id - viskas suvažiuoja iš >> klaudo, visi nustatymai kaip buvę, net knyga tam pačiam puslapy >> atsivertė, kur skaičiau... >> >> Nei jokio pirkimo čekio reikėjo, nieko. >> >> 2014.07.16 17:21, Linas Petkevičius rašė: >>> Jie 100 proc. isitikine, kad taip. Kadangi turiu laiko, tai chronologija >>> (ilga, nes buvo idomu, o vaikas su savo plansete jau atsizaide ir turiu >>> pakaitine): >>> >>> 2013/06/29 perku planšete Tele2 salone Akropolyje, moku visa kaina >>> iškart. >>> 2014/03/05 sugenda, nunešu į Ozo MTTC. >>> 2014/04/03 atsiimu suremontuota įrenginį. >>> 2014/06/10 Sugenda vėl. Išsiaiškinu, kad buvo partija su broku ir >>> praktiškai nesiremontuoja. >>> 2014/06/12 Nueinu į Ozo MTTC, prašau padaryti diagnostika ir nustatyti >>> ar įrenginio gedimas garantinis. Gaunu atsakymą, kad jie to nedaro, gai >>> priimti tik remontui. >>> Nueinu i greta esanti Tele2 salona, prašau paimti >>> įrenginį ir išduoti naują. Pasako, kad jiems reikia žinoti, kad >>> įrenginys garantinis ir turiu atnešti spravke iš MTTC. Pasakau, kad >>> spravkės neduoda. Patikina, kad tikrai tikrai turi duoti. Pasiimu >>> mergaitės numerį ir einu į MTTC. >>> MTTC berniukas pasako, kad tikrai tikrai nepriima >>> diagnostikai ir mergaitė nežino ką kalbą, ka jai patvirtina telefonu. >>> Grįžtu pas mergaitę, klausiu ką daryti. Ji nežino, >>> pasiūlo parašyti raštu. Raštu užklausiu - kurgi visdėlto man pakeisti >>> įrenginį į veikiantį? >>> 2014/06/25 Atsakymo nėra, skambinu į TELE2. Sužinau, kad į klausimą, kur >>> man kreiptis sugedus įrenginiui, jei noriu jį apkeisti, o ne remontuoti >>> jei atsakys per mėnesį. Ahujevaju. >>> 2014/06/25 Parašau Tele2, ką apie tai galvoju ir ar tokią situaciją jie >>> laiko normalia. >>> 2014/06/28 Gaunu Tele2 atsakymą, kad MTTC neteisūs ir privalo priimti >>> mano įrenginį diagnostikai, o jei gedimas garantinis - galėsiu jį su >>> spravke atnešti į Tele2 skyrių ir pakeisti į naują. Atkreipė dėmesį, kad >>> į TELE2 įrenginį turėsiu atnešti pilnos komplektacijos. >>> 2014/06/29 Nueinu į Ozo MTTC, priduodu įrenginį. Priimti diagnostikai >>> atsisako. Parodau Tele2 laišką. Įrenginį priimti sutinka, bet jiems >>> reikia priduoti pilnos komplektacijos. Tele2 nuomonė, kad jie turi >>> priimti tik įrenginį - nejebiot. Einu i Prizma perku pigiausia >>> pakrovėja, atstoviu dar kartą eilę, priduodu diagnostikai. >>> 2014/07/03 Gaunu žinutę, kad gedimas rastas, diagnostika ar jis >>> garantinis užtruks dvi savaites. >>> Atviru tekstu parašau laiška TELE2, kad manes >>> nejebiot, jų santykis su MTTC, kad netikiu, jog ekspertai sedes dvi >>> savaites ir tikrins mano fucking plansete ir jeigu gali, gal galetu >>> paskubinti savo verslo partnerius ir itikinti juos pajudinti greiciau >>> subines, nes greit man jau tos plansetes nebereikes (po 48 val.) ir jei >>> greiciau nesigaus - tegu nurodo kur atsiimti babkes, nes su tokiu >>> servisu tegu eina jie visi nahuj. Cia susvelnintai, nes gal newsus >>> vaikai skaito. >>> 2014/07/06 Gaunu Tele2 skambuti, kad irenginys visdelto pasirodo >>> garantinis ir tikrai neremontuojamas, bei pasiuloma atsiimti pinigus >>> Akropolio skyriuje, kai tik MTTC atsius zinute, kad pas juos paruostas >>> aktas apie garantini gedima. >>> 2014/07/08 Gaunu MTTC zinute, kad darbai baigti, nuejes gaunu tik >>> remonto akta, irenginys lieka pas juos. Kaip bonusas lieka geras SONY >>> pakrovejas su daug amperu. >>> 2014/07/08 Vakare nuvykstu i Tele2 filiala Akropolyje. Atstoviu >>> pusvalandi eileje. Neturi jokios info is auksciau, kad reikia grazinti >>> pinigus. Argumento, kad jiems ir nereikia jokios info is auksciau, nes >>> ka daryti su neveikianciu irenginiu sprendziu tik as - neveikia. >>> Situacija suprantu, mergaite pieshka, pazada issiaiskinti. >>> 2014/07/09 Skambina kazkas is TELE2, pasako, kad mes prie jusu >>> pazymejome, kad galite irengini grazinti (kokie jus geri nahuj), >>> mergaite tai duombazeje jau matys ir galiu grazinti irengini. >>> 2014/07/10 Ryte nuvykstu i Tele2. Atstoviu 40 minuciu eileje. Jo, >>> irengini priimti jau gali - Ugne leido (Aciu tau, nezinoma Ugne!!!). >>> Taciau kadangi dienos pradzia, kasoje turi tik stuke litu, praso ateiti >>> vakare, tikrai ismokes. >>> Ateinu vakare, atstoviu 40 minuciu eileje. Pinigu >>> nera,nes ka tik buvo inkasacija ir kolege netycia viska atidave. Ima >>> juokas ir noriu kanors nusauti. >>> 2014/07/11 Ryte skambinu į Tele2, klausiu kur man visdelto eit. Pasiulo >>> neit, o skambinti i Akropoli, duoda du numerius ir jei bus pinigu, >>> vaziuoti tik tada. >>> Skambinu duotais telefonais keleta kartu. Vienas >>> nekelia, kitas nerysio zonoje (normalu - Tele2). >>> 2014/07/12 Vaziuoju pro šalį, užsuku Akropolin. 10 minučių eilėje, >>> pusvalandis burtų kompu - URA!!!!!!! >>> >>> Blin. O gal man visai tos planšetės nereik.... >>> >>> >>> "skaitytojas" wrote in message news:lq5v8j$qce$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>>> o koks niuansas del garantiju? Gal negali grazinti, kai sugenda? >>> > >