Matai, WD nelabai idomu kam jie konkreciai savo diska pardave, kokiose dezutese juos kas ir kada ikises buvo ir kaip jis galiausiai atsidure pas RMA registruojanti zmogu, konkreciai buvau susidures su Zyxel NAS'iukais kurie ejo su 500GB WD Blue diskais - pas WD tie diskai atskirai puikiausiai registravosi. WD isorinis diskas yra galutinis produktas kaipo toks, o standartiskai bene visi gamintojai garantijos netaiko jei i vidurius lindo pats vartotojas, kaip jau rasiau anksciau sitoj temoj, pries kelis metus su WD supportu susirasinejau vieno isorinio isardyto disko tema, tada jie mane mandagiai bet tvirtu balsu pasiunte... -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:lqgo88$vm6$1@trimpas.omnitel.net... > skaitau kaip tik atvirkščiai. Jei būtų ne WD dėžutė, tai siųstų pas > dėžutės gamintoja. Dabar, WD dėžutė, WD diskas - siųst nėra pas ką, tai > keičia :) > > On 2014.07.19 15:37, Caponi wrote: >> Nu jo, rimtai stebuklai... >> Zinoma, jei ta dezute butu ne firmine WD, tai nieko keisto nebutu, bet >> jei tai buvo gatavas firminis WD produktas (bent jau taip as supratau is >> to, kad atgal gavai isorini HDD) tai tikrai keista, paprastai nei vienas >> gamintojas netoleruoja savo produktu namudinio skrodimo... >> >> Bet kokiu atveju belieka pasveikint su sekmingai pasibaigusiu atveju :-) >> >> >