On 2017-01-08 16:59, tOMZY wrote: > daug svarbiau, kaip sprendžia iškilusias problemas Nori ne tik geros kainos už "paveiksliuką", bet ir realaus problemos išsprendimo, pirk "paveiksliukus" Amazone. Lyginant su Amazon, visi lietuviški eshopai yra silpniau ar smarkiau "šaraškino kontoros". Pavyzdys iš realaus gyvenimo. Sugedo SSD pirktas Skyteche. Teko vežti į jų "servisą" Pylimo g. Vilniuje. Aišku, gal galima ir paštu siųsti, bet užtruktų dar ilgiau, pašto išlaidų niekas nekompensuotų. Todėl nuvežiau pats, po dviejų ar trijų savaičių nuvažiavau paėmiau pakeitimą. Sumoje, viskas užtruko tas 2-3 savaites, plius kuro ir laiko sąnaudos visai apčiuopiamos, nes gyvenu apie 20 km nuo jų "serviso". Bet, vienaip ar kitaip, lietuviškas happy end. Dabar žiūrim analogiška situaciją su Amazon. Sugedo iš jų pirktas SSD. Registruoju gedimą, sugeneruoja etiketę, atspausdinu namie su printeriu ir užklijuoju ant dėžutės su SSD. Kitą dieną dzin dzin dzin į duris, atvažiavo siuntų tarnyba paimt. Padaviau, jie pasirašė ant lapo, jog priėmė ir išdūmė. Einu toliau nosį krapštyt. Po savaitės dzin dzilin į mobilniką, "Alo? Ar galim atvežt jums siuntą? Ok, ką čia jau su jumis daryt, atvežkit" :) Už valandos atveža naują supakuotą SSD ir paduoda į rankas. Kuri istorija jums labiau patinka? :)