On 2017-01-09 19:37, news reader wrote: > kiek ziurejau per paskutinius 10 metu - amazonas giliai dejes skersa ant > LT. Tikrai ne dėjęs. Tiesiog, Amazono Lietuvoje kaip ir nėra, kaip ir daugelyje kitų Europos valstybių, todėl siunčia/nesiunčia yra randomas. Aš daug metų juo naudojausi ne iš Lietuvos ir buvo lygiai toks pats vaizdas. Kažką siuntė, kažko ne. Jie savo parduotuves ir logistikos centrus atidaro tik didžiausiose Europos valstybėse. Jei neklystu, Europoje jų eshopai yra tik UK, DE, FR, IT ir ES. > Jeigu net ju saitai tarpusavyje skiriasi - vadinasi jie yra > fokusuoti i konkrecia rinka. Taip, fokusas yra suvestas į tą šalį, kurioje yra eshopas, bet aptarnauja visas Europos ekonominės erdvės valstybes. > Kokia prasme del 5e skirtumo ir mistinio > patogumo bandyti apeiti sistema arba po puse dienos ieskoti, kad galbut > kas nors sius i LT nekosminemis kainomis. It's simply not feasible... Aš tai matau, jog pats Amazonu nesinaudoji ar ten kokį kartą pabandei, kažko nesuradai ir nusivylei. Nes tai ką rašai, neturi nieko bendro su realybe. Asmeniškai aš jau daugiau nei 10-imt metų pirkdamas prekes beveik išimtinai vien amazone, sumoje sutaupiau tūkstančius eurų ir visas iškilusias problemas visada Amazonas išspręsdavo man labai patogiu būdu. O kadangi daug metų ir daug visko perku, tai nori nenori, bet karts nuo karto išlenda koks gedimas ar klaida ir tenka kreiptis prekės grąžinimo ar keitimo. Pvz. lapkričio mėnesį pirkau Amazone Galaxy TAB S2 9.7 ir jis antro krovimo metu nustipo. Kaip man sekėsi ji pakeist, su sąlyga, jog buvau spėjęs atsirakinti bootloaderį, modifikuoti kernelį ir nurootint? Štai kaip: Keli mygtuko paspaudimai, problemos aprašymas trimis sakiniais ir po 3-jų darbo dienų namuose turėjau tokį patį naują aparatą. Net nebuvau spėjęs dar seno išsiųst :) Siuntimui amazonas sugeneravo etiketę, nuvežiau į artimiausią paštą, o gautą čekį nufotkinau su mobilniku ir išsiunčiau amazonui. Siuntimo išlaidas kompensavo per kelias dienas. Sakysi, vėl nereali istorija? :)