patirtis ir draugu patirtis sako, kad nuejes su siuo prekiu krepseliu I topo centra, gausi mazesne bendra suma arba panasia. o topo centras, reikia pripazinti, yra lyderis tarp tu visu cirkininku, realiai net nestovi toj pacioj lentynoj. visokiems rde, bigbox ir t.t. tu esi svarbus kai nori isleisti pinigus (ir tai ne visiems), bet kai kazkas nutinka, tai nepajuda be skundu ir pykciu niekas. toks jau likimas price hunteriu, sutaupo nuo 3k eur 100eur ir turi (arba neturi, jei pasiseka) ispudziu porai metu I prieki. is tu normalesniu, as laikau neriba.lt jei moka bapkes, nereiskia, kad nuo praeities sudo pasisleps: https://web.archive.org/web/20160504180424/http://rekvizitai.vz.lt/imone/electronic_trade/atsiliepimai/ "tOMZY" parašė naujienų news:o4ou2i$q8l$1@trimpas.omnitel.net... reikia indaplovės, orkaitės, kaitlentės ir dulkių siurblio. Kiek naršiau - pigiausiai vis vien gaunasi bigbox.lt, bet kažkas su jais neaišku. Puslapyje apie garantijas nurodyta, kur kreiptis, jei sugenda vienas ar kitas daiktas, išskirstyta pagal technikos tipus ir miestus. Gaunasi taip, kad Klaipėdoje į garantinį galima nešt tik mobilų telefoną, o štai jau skalbykles ir visa kita - į Vilnių. Kadangi nepavyko paskambint, parašiau jiems emaila - tai atsakymą gavau tik po kelių dienų, jei tai galima pavadint atsakymu: "Kiekviename mieste yra garantinio aptarnavimo centrai, kurie aptarnauja skirtingus prekinius ženklus." Tada papildomai užklausiau, kodėl tada pas juos tinklalapyje nurodyta, kad Klaipėdoje tėra tik mobiliakų servisas - užklausą dar po kelių dienų uždarė net be atsakymo. Matyt, nusprendė, kad jau anksčiau atsakė. Na, tada man jau pasidarė labai smalsu, kas ten per kontora - to paties per live chatą paklausiau: You: Sveiki, noriu pas jus išleist pinigų, bet negaunu atsakymo į man rūpimą klausimą dėl garantijų. Jūsų darbuotoja Viktorija Luciuk po kelių dienų uždarė užklausą net neatsakiusi You: Ketinu pirkti nemažai buitinės technikos – orkaitę, kaitlentę, indaplovę, gartraukį, siurblį. Garantiniu atveju, kaip reikėtų spręsti problemą man esant Klaipėdoje? You: http://www.bigbox.lt/Kokybes-garantija/ pateikiama neteisinga informacija, nes gi parašyta, kad dėl prekių “Televizoriai, skalbyklės, šaldytuvai, šaldikliai, kavos aparatai, magnetolos: Sony, Sharp, You: LG, JVC, Samsung, Ariston, Indesit, Bosch, Saeco” reikėtų kreiptis į servisą VILNIUJE. You: pagal jūsų sudarytą sąrašą, Klaipėdoje yra tik mob. telefonų servisas. You: kaip yra iš tikrųjų? You: ? Viktorija: Laba diena Viktorija: Apie kokią prekę konkrečiai mes kalbame? You: Nekalbam apie jokią konkrečiai, nes jų būtų kelios. Kalbu apie jūsų svetainėj pateikiamą informaciją, kad Klaipėdoje yra tik mobiliųjų telefonų servisas. Tai tik ir tenoriu sužinot ar tai tiesa? You: ar man reikėtų skalbimo mašiną vežti į vilnių, jei sugestų? tada tyla, atsakymo ir nebebuvo.... Nu blem... Juk normaliai, mandagiai uždaviau logišką klausimą. rekvizitai.lt bandant pažiūrėt atsiliepimus apie juos, nepavyko - jie susimokėję pinigų, todėl atsiliepimų nuoroda nukreipia į jų pačių svetainėje esančius atsiliepimus. Taigi klausimas, ar kas susidūrėt su problemomis perkant iš bigbox? Nors gal pofik, juk įstatymai visiems vienodi - ar nėra taip, kad pardavėjas turi užtikrint garantinį aptarnavimą? Sunkius daiktus dar ir pasiimt turi, ne? Aišku, tos garantijos turbūt net neprireiks, nu bet žinot norisi.