Tema: Re: bigbox.lt - dar viena šaraškino kontora?
Autorius: st
Data: 2017-01-09 09:58:56
patirtis ir draugu patirtis sako, kad nuejes su siuo prekiu krepseliu I topo 
centra, gausi mazesne bendra suma arba panasia. o topo centras, reikia 
pripazinti, yra lyderis tarp tu visu cirkininku, realiai net nestovi toj 
pacioj lentynoj. visokiems rde, bigbox ir t.t. tu esi svarbus kai nori 
isleisti pinigus (ir tai ne visiems), bet kai kazkas nutinka, tai nepajuda 
be skundu ir pykciu niekas. toks jau likimas price hunteriu, sutaupo nuo 3k 
eur 100eur ir turi (arba neturi, jei pasiseka) ispudziu porai metu I prieki.
is tu normalesniu, as laikau neriba.lt

jei moka bapkes, nereiskia, kad nuo praeities sudo pasisleps:
https://web.archive.org/web/20160504180424/http://rekvizitai.vz.lt/imone/electronic_trade/atsiliepimai/





"tOMZY"  parašė naujienų news:o4ou2i$q8l$1@trimpas.omnitel.net...

reikia indaplovės, orkaitės, kaitlentės ir dulkių siurblio. Kiek naršiau -
pigiausiai vis vien gaunasi bigbox.lt, bet kažkas su jais neaišku. Puslapyje
apie garantijas nurodyta, kur kreiptis, jei sugenda vienas ar kitas daiktas,
išskirstyta pagal technikos tipus ir miestus. Gaunasi taip, kad Klaipėdoje į
garantinį galima nešt tik mobilų telefoną, o štai jau skalbykles ir visa
kita - į Vilnių. Kadangi nepavyko paskambint, parašiau jiems emaila - tai
atsakymą gavau tik po kelių dienų, jei tai galima pavadint atsakymu:
"Kiekviename mieste yra garantinio aptarnavimo centrai, kurie aptarnauja
skirtingus prekinius ženklus."
Tada papildomai užklausiau, kodėl tada pas juos tinklalapyje nurodyta, kad
Klaipėdoje tėra tik mobiliakų servisas - užklausą dar po kelių dienų uždarė
net be atsakymo. Matyt, nusprendė, kad jau anksčiau atsakė.
Na, tada man jau pasidarė labai smalsu, kas ten per kontora - to paties per
live chatą paklausiau:

You: Sveiki, noriu pas jus išleist pinigų, bet negaunu atsakymo į man rūpimą
klausimą dėl garantijų. Jūsų darbuotoja Viktorija Luciuk po kelių dienų
uždarė užklausą net neatsakiusi
You: Ketinu pirkti nemažai buitinės technikos – orkaitę, kaitlentę,
indaplovę, gartraukį, siurblį. Garantiniu atveju, kaip reikėtų spręsti
problemą man esant Klaipėdoje?
You: http://www.bigbox.lt/Kokybes-garantija/ pateikiama neteisinga
informacija, nes gi parašyta, kad dėl prekių “Televizoriai, skalbyklės,
šaldytuvai, šaldikliai, kavos aparatai, magnetolos: Sony, Sharp,
You: LG, JVC, Samsung, Ariston, Indesit, Bosch, Saeco” reikėtų kreiptis į
servisą VILNIUJE.
You: pagal jūsų sudarytą sąrašą, Klaipėdoje yra tik mob. telefonų servisas.
You: kaip yra iš tikrųjų?
You: ?
Viktorija: Laba diena
Viktorija: Apie kokią prekę konkrečiai mes kalbame?
You: Nekalbam apie jokią konkrečiai, nes jų būtų kelios. Kalbu apie jūsų
svetainėj pateikiamą informaciją, kad Klaipėdoje yra tik mobiliųjų telefonų
servisas. Tai tik ir tenoriu sužinot ar tai tiesa?
You: ar man reikėtų skalbimo mašiną vežti į vilnių, jei sugestų?

tada tyla, atsakymo ir nebebuvo....

Nu blem... Juk normaliai, mandagiai uždaviau logišką klausimą.


rekvizitai.lt bandant pažiūrėt atsiliepimus apie juos, nepavyko - jie
susimokėję pinigų, todėl atsiliepimų nuoroda nukreipia į jų pačių svetainėje
esančius atsiliepimus.

Taigi klausimas, ar kas susidūrėt su problemomis perkant iš bigbox? Nors gal
pofik, juk įstatymai visiems vienodi - ar nėra taip, kad pardavėjas turi
užtikrint garantinį aptarnavimą? Sunkius daiktus dar ir pasiimt turi, ne?
Aišku, tos garantijos turbūt net neprireiks, nu bet žinot norisi.