On 08/01/17 18:29, Bronco wrote: > On 2017-01-08 16:59, tOMZY wrote: >> daug svarbiau, kaip sprendžia iškilusias problemas > > Nori ne tik geros kainos už "paveiksliuką", bet ir realaus problemos > išsprendimo, pirk "paveiksliukus" Amazone. Lyginant su Amazon, visi > lietuviški eshopai yra silpniau ar smarkiau "šaraškino kontoros". > > Pavyzdys iš realaus gyvenimo. Sugedo SSD pirktas Skyteche. Teko vežti į > jų "servisą" Pylimo g. Vilniuje. Aišku, gal galima ir paštu siųsti, bet > užtruktų dar ilgiau, pašto išlaidų niekas nekompensuotų. Todėl nuvežiau > pats, po dviejų ar trijų savaičių nuvažiavau paėmiau pakeitimą. Sumoje, > viskas užtruko tas 2-3 savaites, plius kuro ir laiko sąnaudos visai > apčiuopiamos, nes gyvenu apie 20 km nuo jų "serviso". Bet, vienaip ar > kitaip, lietuviškas happy end. > > Dabar žiūrim analogiška situaciją su Amazon. Sugedo iš jų pirktas SSD. > Registruoju gedimą, sugeneruoja etiketę, atspausdinu namie su printeriu > ir užklijuoju ant dėžutės su SSD. Kitą dieną dzin dzin dzin į duris, > atvažiavo siuntų tarnyba paimt. Padaviau, jie pasirašė ant lapo, jog > priėmė ir išdūmė. Einu toliau nosį krapštyt. Po savaitės dzin dzilin į > mobilniką, "Alo? Ar galim atvežt jums siuntą? Ok, ką čia jau su jumis > daryt, atvežkit" :) Už valandos atveža naują supakuotą SSD ir paduoda į > rankas. > > Kuri istorija jums labiau patinka? :) beda ta, kad jie praktiskai nieko nesiuncia i Lietuva, o per visokius ten pirkanglijoje tai nezinau ar taip paprastai viskas butu su garantiniu.