Is ju saldytuvas buvo pirktas. Laiku neatveze, nepaskambino. Kai pats pradejau skambinetis/ieskotis, paaiskejo, kad atseit sandelyje nebuvo ir atves tik kita savaite. Speju, kad paprasciausiai pamirso uzsakyt... ir ta padare tik po mano skambucio. On 2017-01-06 22:18, tOMZY wrote: > reikia indaplovės, orkaitės, kaitlentės ir dulkių siurblio. Kiek naršiau > - pigiausiai vis vien gaunasi bigbox.lt, bet kažkas su jais neaišku. > Puslapyje apie garantijas nurodyta, kur kreiptis, jei sugenda vienas ar > kitas daiktas, išskirstyta pagal technikos tipus ir miestus. Gaunasi > taip, kad Klaipėdoje į garantinį galima nešt tik mobilų telefoną, o štai > jau skalbykles ir visa kita - į Vilnių. Kadangi nepavyko paskambint, > parašiau jiems emaila - tai atsakymą gavau tik po kelių dienų, jei tai > galima pavadint atsakymu: > "Kiekviename mieste yra garantinio aptarnavimo centrai, kurie aptarnauja > skirtingus prekinius ženklus." > Tada papildomai užklausiau, kodėl tada pas juos tinklalapyje nurodyta, > kad Klaipėdoje tėra tik mobiliakų servisas - užklausą dar po kelių dienų > uždarė net be atsakymo. Matyt, nusprendė, kad jau anksčiau atsakė. > Na, tada man jau pasidarė labai smalsu, kas ten per kontora - to paties > per live chatą paklausiau: > > You: Sveiki, noriu pas jus išleist pinigų, bet negaunu atsakymo į man > rūpimą klausimą dėl garantijų. Jūsų darbuotoja Viktorija Luciuk po kelių > dienų uždarė užklausą net neatsakiusi > You: Ketinu pirkti nemažai buitinės technikos – orkaitę, kaitlentę, > indaplovę, gartraukį, siurblį. Garantiniu atveju, kaip reikėtų spręsti > problemą man esant Klaipėdoje? > You: http://www.bigbox.lt/Kokybes-garantija/ pateikiama neteisinga > informacija, nes gi parašyta, kad dėl prekių “Televizoriai, skalbyklės, > šaldytuvai, šaldikliai, kavos aparatai, magnetolos: Sony, Sharp, > You: LG, JVC, Samsung, Ariston, Indesit, Bosch, Saeco” reikėtų kreiptis > į servisą VILNIUJE. > You: pagal jūsų sudarytą sąrašą, Klaipėdoje yra tik mob. telefonų servisas. > You: kaip yra iš tikrųjų? > You: ? > Viktorija: Laba diena > Viktorija: Apie kokią prekę konkrečiai mes kalbame? > You: Nekalbam apie jokią konkrečiai, nes jų būtų kelios. Kalbu apie jūsų > svetainėj pateikiamą informaciją, kad Klaipėdoje yra tik mobiliųjų > telefonų servisas. Tai tik ir tenoriu sužinot ar tai tiesa? > You: ar man reikėtų skalbimo mašiną vežti į vilnių, jei sugestų? > > tada tyla, atsakymo ir nebebuvo.... > > Nu blem... Juk normaliai, mandagiai uždaviau logišką klausimą. > > > rekvizitai.lt bandant pažiūrėt atsiliepimus apie juos, nepavyko - jie > susimokėję pinigų, todėl atsiliepimų nuoroda nukreipia į jų pačių > svetainėje esančius atsiliepimus. > > Taigi klausimas, ar kas susidūrėt su problemomis perkant iš bigbox? Nors > gal pofik, juk įstatymai visiems vienodi - ar nėra taip, kad pardavėjas > turi užtikrint garantinį aptarnavimą? Sunkius daiktus dar ir pasiimt > turi, ne? Aišku, tos garantijos turbūt net neprireiks, nu bet žinot norisi. > > > > > > >