Tema: Re: bigbox.lt - dar viena šaraškino kontora?
Autorius: Andr
Data: 2017-01-08 18:32:01
Is ju saldytuvas buvo pirktas. Laiku neatveze, nepaskambino. Kai pats 
pradejau skambinetis/ieskotis, paaiskejo, kad atseit sandelyje nebuvo ir 
atves tik kita savaite. Speju, kad paprasciausiai pamirso uzsakyt... ir 
ta padare tik po mano skambucio.


On 2017-01-06 22:18, tOMZY wrote:
> reikia indaplovės, orkaitės, kaitlentės ir dulkių siurblio. Kiek naršiau
> - pigiausiai vis vien gaunasi bigbox.lt, bet kažkas su jais neaišku.
> Puslapyje apie garantijas nurodyta, kur kreiptis, jei sugenda vienas ar
> kitas daiktas, išskirstyta pagal technikos tipus ir miestus. Gaunasi
> taip, kad Klaipėdoje į garantinį galima nešt tik mobilų telefoną, o štai
> jau skalbykles ir visa kita - į Vilnių. Kadangi nepavyko paskambint,
> parašiau jiems emaila - tai atsakymą gavau tik po kelių dienų, jei tai
> galima pavadint atsakymu:
> "Kiekviename mieste yra garantinio aptarnavimo centrai, kurie aptarnauja
> skirtingus prekinius ženklus."
> Tada papildomai užklausiau, kodėl tada pas juos tinklalapyje nurodyta,
> kad Klaipėdoje tėra tik mobiliakų servisas - užklausą dar po kelių dienų
> uždarė net be atsakymo. Matyt, nusprendė, kad jau anksčiau atsakė.
> Na, tada man jau pasidarė labai smalsu, kas ten per kontora - to paties
> per live chatą paklausiau:
>
> You: Sveiki, noriu pas jus išleist pinigų, bet negaunu atsakymo į man
> rūpimą klausimą dėl garantijų. Jūsų darbuotoja Viktorija Luciuk po kelių
> dienų uždarė užklausą net neatsakiusi
> You: Ketinu pirkti nemažai buitinės technikos – orkaitę, kaitlentę,
> indaplovę, gartraukį, siurblį. Garantiniu atveju, kaip reikėtų spręsti
> problemą man esant Klaipėdoje?
> You: http://www.bigbox.lt/Kokybes-garantija/ pateikiama neteisinga
> informacija, nes gi parašyta, kad dėl prekių “Televizoriai, skalbyklės,
> šaldytuvai, šaldikliai, kavos aparatai, magnetolos: Sony, Sharp,
> You: LG, JVC, Samsung, Ariston, Indesit, Bosch, Saeco” reikėtų kreiptis
> į servisą VILNIUJE.
> You: pagal jūsų sudarytą sąrašą, Klaipėdoje yra tik mob. telefonų servisas.
> You: kaip yra iš tikrųjų?
> You: ?
> Viktorija: Laba diena
> Viktorija: Apie kokią prekę konkrečiai mes kalbame?
> You: Nekalbam apie jokią konkrečiai, nes jų būtų kelios. Kalbu apie jūsų
> svetainėj pateikiamą informaciją, kad Klaipėdoje yra tik mobiliųjų
> telefonų servisas. Tai tik ir tenoriu sužinot ar tai tiesa?
> You: ar man reikėtų skalbimo mašiną vežti į vilnių, jei sugestų?
>
> tada tyla, atsakymo ir nebebuvo....
>
> Nu blem... Juk normaliai, mandagiai uždaviau logišką klausimą.
>
>
> rekvizitai.lt bandant pažiūrėt atsiliepimus apie juos, nepavyko - jie
> susimokėję pinigų, todėl atsiliepimų nuoroda nukreipia į jų pačių
> svetainėje esančius atsiliepimus.
>
> Taigi klausimas, ar kas susidūrėt su problemomis perkant iš bigbox? Nors
> gal pofik, juk įstatymai visiems vienodi - ar nėra taip, kad pardavėjas
> turi užtikrint garantinį aptarnavimą? Sunkius daiktus dar ir pasiimt
> turi, ne? Aišku, tos garantijos turbūt net neprireiks, nu bet žinot norisi.
>
>
>
>
>
>
>