o vat ir tame esmė, kad čia mano vartotojo pozicija. Ir tas "kraudavo su pardavimais" tai toks žinai, sąlyginis - už dyką atidavinėjant "pardavimai" būtų dar didesni. Gi dabar, nėra nei BMS'o, nei Prano, pažiūrėsim ką laimingi Prano klientai darys su garantiniu, nekalbant jau šiaip apie servisą. "-o-o-" <x-o-o-x@gmail.com> wrote in message news:hofk92$vfq$1@trimpas.omnitel.net... > tatata, o tai kas jums trugde rinktis kita tiekeja, brangesni su visais > servisais? Ar cia verslai jusu kazkaip persipyne ir Pranas jumi kraudavo > su pardavimais? Taip reik suprast "taip lopams ir reikia"? > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:hofiv9$tc7$1@trimpas.omnitel.net... >> tu permokėsi bet kuriuo atveju, jei ne pinigais, tai negaudamas serviso >> garantijų etc. >> >> O tai tipo dabar geriau, kai užsilenkus BMS'ams ir kitiems prekę gali >> apžiūrėt po dviejų mėnesių, prieš tai davęs avansą Pranui? >> >> >> >> "Rimas" <rimas_m@yahoo.de> wrote in message >> news:hofg51$p3l$1@trimpas.omnitel.net... >>> Man tai dar džiaugsmingiau buvo kai užsilenkė BMS'as dėl tokių "lopų, >>> šikančių rinką". >>> >>> Kas už kiek dirba jų reikalas. Bet kokiu atveju geriau, negu, kad keli >>> daunai susitarę padaro monopolį ir dirba su nenormaliais antkainiais. >>> >>> Tau spėju, antras variantas priimtinesnis, kai turi permokėt 20-30% nuo >>> kainos, kurią moka daugelis normaliai išsivysčiusių šalių? >>> >>> 25.03.2010 11:27, Dainiushas rašė: >>>> šiaip tai neliūdna. Taip ir reikia lopams, šikantiems rinką ir >>>> galvojantiems, kad dirbdami už dyką bus gudresni už kitus. >> > >