Dainiushas rašė: > o vat ir tame esmė, kad čia mano vartotojo pozicija. > > Ir tas "kraudavo su pardavimais" tai toks žinai, sąlyginis - už dyką > atidavinėjant "pardavimai" būtų dar didesni. Gi dabar, nėra nei BMS'o, > nei Prano, pažiūrėsim ką laimingi Prano klientai darys su garantiniu, > nekalbant jau šiaip apie servisą. > Tas už dyką tai irgi labai sąlyginis. Kiek pas juos mačiau būdavo panašiai taip: didmenininko kaina + pvm + 8% Na, toks čia ir rinkos šikimas, kai kitur pradėjus kalbėt apie nuolaidas galų gale sulaukdavai labai panašaus paskaičiavimo, tik skirtumas, kad gks'e tą gaudavai iškart, be didelių įtikinėjimų. Dėl serviso - nebuvo ten taip blogai, kaip ponas įsivaizduojat. Bent jau anksčiau. Prieš naujus plokštę gavau kaip ir buvo žadėta per kelias dienas. Kitose firmose, kurios užsimeta ne 8, bet tarkim 10-15% terminas lygiai tas pats. Garantija dėl mano pirktos plokštės? Taip, jei suges gali būt abidna. Bet jei būčiau pirkęs kitur ir iškart mokėjęs brangiau man JAU DABAR būtų abidna. Skonio reikalas. Sig.