šikimas tame, kad jei užsidėsi 20% ir padarysi 10% nuolaidą, klientas bus afigienai laimingas. Jei užsidėsi 8% - jis vis tiek prašys nuolaidos ir 95% atvejų tavo pasakos apie antkainius bus giliai iki lemputės. Tuo labiau, kad greičiausiai šalia atsiras dar didesnis lopas, "dirbantis" su 5%..... "Sigun" <a@xxx.lt> wrote in message news:hofqqs$aut$1@trimpas.omnitel.net... > Dainiushas rašė: >> o vat ir tame esmė, kad čia mano vartotojo pozicija. >> >> Ir tas "kraudavo su pardavimais" tai toks žinai, sąlyginis - už dyką >> atidavinėjant "pardavimai" būtų dar didesni. Gi dabar, nėra nei BMS'o, >> nei Prano, pažiūrėsim ką laimingi Prano klientai darys su garantiniu, >> nekalbant jau šiaip apie servisą. >> > > Tas už dyką tai irgi labai sąlyginis. Kiek pas juos mačiau būdavo > panašiai taip: didmenininko kaina + pvm + 8% > Na, toks čia ir rinkos šikimas, kai kitur pradėjus kalbėt apie > nuolaidas galų gale sulaukdavai labai panašaus paskaičiavimo, tik > skirtumas, kad gks'e tą gaudavai iškart, be didelių įtikinėjimų. > Dėl serviso - nebuvo ten taip blogai, kaip ponas įsivaizduojat. > Bent jau anksčiau. Prieš naujus plokštę gavau kaip ir buvo žadėta > per kelias dienas. Kitose firmose, kurios užsimeta ne 8, bet tarkim 10-15% > terminas lygiai tas pats. > Garantija dėl mano pirktos plokštės? Taip, jei suges gali būt abidna. > Bet jei būčiau pirkęs kitur ir iškart mokėjęs brangiau man JAU DABAR > būtų abidna. Skonio reikalas. > > Sig. >