;))) nu cia jau netiesa. Jei as matau, kad pas ji pigiau be nuolaidu, nei ten su pseudo 20%, minus man 10% - nu neveikia tie "burtai" nebeveikia. Galutine kaina viska pasako, o ne kazkokie procentine nuolaida. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:hofs8l$dak$1@trimpas.omnitel.net... > šikimas tame, kad jei užsidėsi 20% ir padarysi 10% nuolaidą, klientas bus > afigienai laimingas. Jei užsidėsi 8% - jis vis tiek prašys nuolaidos ir > 95% atvejų tavo pasakos apie antkainius bus giliai iki lemputės. Tuo > labiau, kad greičiausiai šalia atsiras dar didesnis lopas, "dirbantis" su > 5%..... > > "Sigun" <a@xxx.lt> wrote in message > news:hofqqs$aut$1@trimpas.omnitel.net... >> Dainiushas rašė: >>> o vat ir tame esmė, kad čia mano vartotojo pozicija. >>> >>> Ir tas "kraudavo su pardavimais" tai toks žinai, sąlyginis - už dyką >>> atidavinėjant "pardavimai" būtų dar didesni. Gi dabar, nėra nei BMS'o, >>> nei Prano, pažiūrėsim ką laimingi Prano klientai darys su garantiniu, >>> nekalbant jau šiaip apie servisą. >>> >> >> Tas už dyką tai irgi labai sąlyginis. Kiek pas juos mačiau būdavo >> panašiai taip: didmenininko kaina + pvm + 8% >> Na, toks čia ir rinkos šikimas, kai kitur pradėjus kalbėt apie >> nuolaidas galų gale sulaukdavai labai panašaus paskaičiavimo, tik >> skirtumas, kad gks'e tą gaudavai iškart, be didelių įtikinėjimų. >> Dėl serviso - nebuvo ten taip blogai, kaip ponas įsivaizduojat. >> Bent jau anksčiau. Prieš naujus plokštę gavau kaip ir buvo žadėta >> per kelias dienas. Kitose firmose, kurios užsimeta ne 8, bet tarkim >> 10-15% terminas lygiai tas pats. >> Garantija dėl mano pirktos plokštės? Taip, jei suges gali būt abidna. >> Bet jei būčiau pirkęs kitur ir iškart mokėjęs brangiau man JAU DABAR >> būtų abidna. Skonio reikalas. >> >> Sig. >>