Tema: Re: GKS P...da
Autorius: bullka
Data: 2010-03-26 07:57:58
Na paprastai buvusiais Klientais nebesirūpina. Garantijos gi nustoja 
galioti. Naujos įmonės perima tik nemokamą garantinį patikrinimą ir 
remontavimą tik tuo atveju, jei gamintojas remontuoja.

"Mekigis" <mekigis@mail.ru> wrote in message 
news:hog8jo$s90$1@trimpas.omnitel.net...
> Cia eilinis Fenikso sindromas Lietuvoje, tokie sikniai paskui, kaip 
> fortakas kitais UAB vardais atgyja prisidengdami
> buvusiu vardu ir rupinimusi buvusiais klientais...
>
> "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message 
> news:hog0dc$ipk$1@trimpas.omnitel.net...
>> sheduleris ten :)
>>
>> "zemas" <zemast@gmailtrinti.com> wrote in message 
>> news:hofdt7$le8$1@trimpas.omnitel.net...
>>> tik pries 2 dienas pasieke ju naujas spaminis laiskas su pasiulymas :)
>>>
>>> "Rytis" <pl@r.lt> wrote in message 
>>> news:hof86a$c0o$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Anstoliukai GKS uzpuole. Uzuojauta kas turit reikalu su Pranu
>>>>
>>>
>>>
>