Man ir panašiai yra buvę, gražino pinigus ir nereikėjo siųst; parėjo ausinės po 6 mėn- gražino pinigus ir nereikėjos siųst. Bet kaip bus šiuo atveju? UPS tikrai nevagia ir pakuotė tikrai nebuvo praplėšta, nugvelbė pakuotojas... wrote in message news:pqsa2o$u5s$1@trimpas.omnitel.net... 2018-10-25 14:25, spam rašė: > tu teisus. Šiaip amazon garsėja geru customer servisu. Mano atvejis perkant slidinėjimo akinius per amazon.de: pirkau akinius visai šeimai, bet kol laukiau siuntinio iš amazon, pasimaišė čia vietoje geras variantas ir nupirkau jauniausiai dukrai šalmą komplekte su akiniais (suderintos spalvos, dizainas, etc.). Gavęs siuntinį iš amazon, iškart užpildžiau grąžinimo formą pertekliniams akiniams su priežastimi "no longer needed". Tai jie man be jokių papildomų klausimų pinigus (~20 eurų) grąžino, o akinius pasiūlė pasilikti... Taip, kad galiu tik paantrinti apie gerą customer servisą.