Tema: Re: Ar jus yra kas taip išdūręs? Amazon.it
Autorius: benamis
Data: 2018-10-25 20:58:59
Gauti atgal amazonui nelabai apsimoka... Netgi veikianciu dalyku, taciau 
zmones aisku tuo papiknaudziauja. Paziurek youtube, zmones nusiperka 
palete grazintu prekiu tai ten visko buna. Ir tusciu dezuciu tame tarpe:)

On 25.10.18 15:25, Donas wrote:
> Man ir panašiai yra buvę, gražino pinigus ir nereikėjo siųst; parėjo 
> ausinės po 6 mėn- gražino pinigus ir nereikėjos siųst.
> Bet kaip bus šiuo atveju? UPS tikrai nevagia ir pakuotė tikrai nebuvo 
> praplėšta, nugvelbė pakuotojas...
> 
> 
> wrote in message news:pqsa2o$u5s$1@trimpas.omnitel.net...
> 2018-10-25 14:25, spam rašė:
>> tu teisus. Šiaip amazon garsėja geru customer servisu.
> 
> Mano atvejis perkant slidinėjimo akinius per amazon.de:
> pirkau akinius visai šeimai, bet kol laukiau siuntinio iš amazon,
> pasimaišė čia vietoje geras variantas ir nupirkau jauniausiai dukrai
> šalmą komplekte su akiniais (suderintos spalvos, dizainas, etc.). Gavęs
> siuntinį iš amazon, iškart užpildžiau grąžinimo formą pertekliniams
> akiniams su priežastimi "no longer needed". Tai jie man be jokių
> papildomų klausimų pinigus (~20 eurų) grąžino, o akinius pasiūlė
> pasilikti... Taip, kad galiu tik paantrinti apie gerą customer servisą.
> 
> 
>