Gauti atgal amazonui nelabai apsimoka... Netgi veikianciu dalyku, taciau zmones aisku tuo papiknaudziauja. Paziurek youtube, zmones nusiperka palete grazintu prekiu tai ten visko buna. Ir tusciu dezuciu tame tarpe:) On 25.10.18 15:25, Donas wrote: > Man ir panašiai yra buvę, gražino pinigus ir nereikėjo siųst; parėjo > ausinės po 6 mėn- gražino pinigus ir nereikėjos siųst. > Bet kaip bus šiuo atveju? UPS tikrai nevagia ir pakuotė tikrai nebuvo > praplėšta, nugvelbė pakuotojas... > > > wrote in message news:pqsa2o$u5s$1@trimpas.omnitel.net... > 2018-10-25 14:25, spam rašė: >> tu teisus. Šiaip amazon garsėja geru customer servisu. > > Mano atvejis perkant slidinėjimo akinius per amazon.de: > pirkau akinius visai šeimai, bet kol laukiau siuntinio iš amazon, > pasimaišė čia vietoje geras variantas ir nupirkau jauniausiai dukrai > šalmą komplekte su akiniais (suderintos spalvos, dizainas, etc.). Gavęs > siuntinį iš amazon, iškart užpildžiau grąžinimo formą pertekliniams > akiniams su priežastimi "no longer needed". Tai jie man be jokių > papildomų klausimų pinigus (~20 eurų) grąžino, o akinius pasiūlė > pasilikti... Taip, kad galiu tik paantrinti apie gerą customer servisą. > > >