taip taip :D UPS nevagia, patys ne vagys tie, is visu kurjeriu sitie patys slyksciausi, bedu buve ne karta, deja kurjeriai moka taip ispakuot kad tu net nepamatysi, vagia viska, ypac gerai zino kada telefonai keliauja deja bent jau UK mano keli pazistami kurjeriai vagia kaip velniai, taip ispakuoja ir isiima telefonus is dezuciu (pagrinde aifonus vagia) kad nesimato jokiu laupymo zymiu "Donas" <donas@tut.by> wrote in message news:pqsg8j$3o8$1@trimpas.omnitel.net... > Man ir panašiai yra buvę, gražino pinigus ir nereikėjo siųst; parėjo > ausinės po 6 mėn- gražino pinigus ir nereikėjos siųst. > Bet kaip bus šiuo atveju? UPS tikrai nevagia ir pakuotė tikrai nebuvo > praplėšta, nugvelbė pakuotojas... > > > wrote in message news:pqsa2o$u5s$1@trimpas.omnitel.net... > 2018-10-25 14:25, spam rašė: >> tu teisus. Šiaip amazon garsėja geru customer servisu. > > Mano atvejis perkant slidinėjimo akinius per amazon.de: > pirkau akinius visai šeimai, bet kol laukiau siuntinio iš amazon, > pasimaišė čia vietoje geras variantas ir nupirkau jauniausiai dukrai > šalmą komplekte su akiniais (suderintos spalvos, dizainas, etc.). Gavęs > siuntinį iš amazon, iškart užpildžiau grąžinimo formą pertekliniams > akiniams su priežastimi "no longer needed". Tai jie man be jokių > papildomų klausimų pinigus (~20 eurų) grąžino, o akinius pasiūlė > pasilikti... Taip, kad galiu tik paantrinti apie gerą customer servisą. > > >