tai užtenka pažiūrėt skelbiu.lt - iš kur ten tie patys garmin vivoactive 3 vos ne už pusę kainos ar tie patys nauju neišpakuoti kindle'ai? Manau dauguma naujų neišpakuotų pigių daiktų yra vienaip ar kitaip vogti. On 2018-10-25 20:58, benamis wrote: > Gauti atgal amazonui nelabai apsimoka... Netgi veikianciu dalyku, taciau > zmones aisku tuo papiknaudziauja. Paziurek youtube, zmones nusiperka > palete grazintu prekiu tai ten visko buna. Ir tusciu dezuciu tame tarpe:) > > On 25.10.18 15:25, Donas wrote: >> Man ir panašiai yra buvę, gražino pinigus ir nereikėjo siųst; parėjo >> ausinės po 6 mėn- gražino pinigus ir nereikėjos siųst. >> Bet kaip bus šiuo atveju? UPS tikrai nevagia ir pakuotė tikrai nebuvo >> praplėšta, nugvelbė pakuotojas... >> >> >> wrote in message news:pqsa2o$u5s$1@trimpas.omnitel.net... >> 2018-10-25 14:25, spam rašė: >>> tu teisus. Šiaip amazon garsėja geru customer servisu. >> >> Mano atvejis perkant slidinėjimo akinius per amazon.de: >> pirkau akinius visai šeimai, bet kol laukiau siuntinio iš amazon, >> pasimaišė čia vietoje geras variantas ir nupirkau jauniausiai dukrai >> šalmą komplekte su akiniais (suderintos spalvos, dizainas, etc.). Gavęs >> siuntinį iš amazon, iškart užpildžiau grąžinimo formą pertekliniams >> akiniams su priežastimi "no longer needed". Tai jie man be jokių >> papildomų klausimų pinigus (~20 eurų) grąžino, o akinius pasiūlė >> pasilikti... Taip, kad galiu tik paantrinti apie gerą customer servisą. >> >> >>