Taip, didelej tvarkingoj imonej tvarka turi but ir neretai yra. Bet nors statistikos nenagrinejau, turiu nuojauta, kad Lietuvoj vyrauja smulkus-vidutinis verslas, kuriam nera budinga skirti didenes lesas IT ukiui sutvarkyt is pagrindu ir jam priziuret ir vadovas/savininkas mieliau nieko nezinos apie visokias smulkias kompu bedas, kurias bendrom jegom issprendzia patys darbuotojai, nei kad skirs lesu nauju darbuotoju supazindinimui su Linux'u ir karta-kita per menesi mokes babkes uz Linux'o zinovo pagalba ieskant konsoles, kurioje visokius "sudo" rasyt reikia. Taigi, koks tikslas darbdaviui kurt sau papildomas problemas renkantis is gerokai mazesnio linux specialistu skaiciaus, daryt papildomus judesius idant dokumentu apsikeitimo prasme su Win platforma naudojanciais partneriais nekiltu problemu ir galiausiai klausant darbuotoju burbejimo (kad ir nevisada pagristo), kad jie nieko nesupranta tuose linuxuose? -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ "ccc" <as@dsf.lt> wrote in message news:li98bd$lbg$1@trimpas.omnitel.net... > On 2014.04.11 19:42, Caponi wrote: >> >> Ideale taip. O praktikoj, bent Lietuvoj, Windows zinias vartotojai >> neretai pritaiko ir darbe > > Mazuose firmelese pritaikyti bando, o didesnese nera net galimybes kazka > paciam daryti.