2014-04-12 14:09, Caponi rašė: > Smulkmenose, bet ne visur ir visada. As va savo masinos pats > neremontuoju, bet elementarius aptarnavimo dalykus pats pasidarau, koki > akuma pasikeiciu. Pasodintu mane kas priverstinai uz furos vairo, tai > tikriausiai net nemeginciau aiskintis kas kur yra ir kaip koki tepalo > lygi pasitikrint. Ir kiek ofiso planktono pastoviai sodinami administruoti serverius? >> t.y. pagrindinis rodiklis yra 10 klasių baigusi biuro administratorė? > > T.y. kam sau kurtis papildomas problemas puciant pries veja ir bandant > perauklet savo ir svetimas administratores (ir ne tik)? kartai nusibosta kai nusiunti DWG, o jie rėkia kad nieko nesimato, nes pasismaukė pirmyn atgal su pelės ratuku ;) >> o jei persiunčiu DOCX'ą iš LibreOffice ir manęs prašo persiųsti DOC'ą >> - kuriame gale yra problemos? > Problemos gal ir nera. Bet laikas gaistamas. To tikslas koks? tai KODĖL ANIE negali atsidaryti DOCX'o? Formatas jau tuoj į mokyklą eis. > Taigi jomajo - as ir sakau, problemu lygiose vietose kyla, o cia pas kai > ka atsiranda noras ju prisidaryt ant savo galvos dar daugiau. Kam? tik noriu priminti kad archyvas-katalogas yra žymiai pigesnė nei pvz importavus IFC prarastas vamzdynų izoliacijos sluoksnis. >> tai nieko nepasako apie Win sistemas prižiūrinčių kontorų profesionalumą. > > Pasako apie ju specializacija. Dauguma orientuojasi i dauguma, paprasta Nes desktop'us prižiūri antrakursiai. >> Jei reiktų prižiūrėti Win serverius, ieškotum dar ilgiau. > > Taip. Serveriu maziau, aptarnaujancio personalo reikia maziau, > automatiskai turim nusistovejusi balansa tarp tu, kuriem reikia, ir tarp > tu kurie gali. tai kur problemos? Jei yra paklausa - bus ir pasiūla. >> Teisingai sustatyto linuxinio desktop'o priežiūrai nereikia daugiau >> laiko nei windausinio. > > Teisingai. Tik reikia surast kas sustatytu is gerokai mazesnio > pretendentu rato ir paskui moket jam uz menkiausia kilusi reikala kazka > pamygt (ir labai tiketina, kad moket daugiau, nei Windowsu zinovui), nes > patys darbuotojai, tiketina, nesusitvarkys net ir tokio lygio dalyku, > kuriem Windozej jiem butu pakake supratimo. o įdomu, ar čia yra prižiūrinčių aboliukus? > Siaip problemos yra zmoniu nore arba nenore dirbt, jei zmogus nori ir/ar > yra pakankamai motyvuojamas, tai kompetencija pakankamai greitai > uzsiaugina. Bet Linuxas sitoj vietoj tikrai nepagelbes IT'šnikus mes motyvuojam apmokėdami sąskaitas. Kas vyksta viduje mums neturėtų rūpėti. Bet pradeda. >> esmė ta, kad tie 1k tautinių į darbo įrankį neinvestuojami. Jie >> investuojami į platformą, net negalvojant ar ši "investicija" būtina. >> Jei verslui užtenka OS ir ofiso paketo - valio. Bet jei prisireikia >> specializuotos PĮ, OS kaina tampa niekingai maža. > > Tai juo labiau nematau problemos Win pirkimui - galvos skausmo maziau > (del pasirinkimo galimybiu tiek softo, tiek aptarnaujancio personalo, > tiek geresnsis "suderinamumas su aplinka"), kaina nykstamai maza visos > darbo vietos irengimo kontekste. Visokiu papildomu programu tiek po Win, > tiek po Linux yra ir mokamu, ir nemokamu. OS + ofiso kaina susilygino su biudžetinio kompo kaina. T.y. atsisakius M$, įsigijimo išlaidas galima nurėžti pusiau. Pakyla aptarnavimo išlaidos, tačiau yra tikimybė turėti profesionalesnį aptarnavimą. Pesimistiniu atveju sutaupymas keliauja aptarnavimui. Optimistiniu - lieka 20-40% biudžeto. >> geras verslas. Mano atveju pradinė minimali investicija soft'ui - ~16k >> be PVM plius ~2500 kasmet. > > Nu tai kaip ir sakiau auksciau, sitam kontekste Win kaina isvis neidomi > pasidaro, OS renkiesi pagal tai, ko reikia tam tavo softui uz 16KLt, ar > ne? :-) o kas nors prieštarauja? Jei tas pats softas su ta pačia geležim 4x greičiau dirba ant HP-UX ar Linux, kodėl turiu rinktis windows? >> realybė tokia, kad kai susideda įrangos, soft'o kainos, atlyginimai ir >> kontoros išlaikymo išlaidos, galimų klientų ratas gerokai susiaurėja. >> Nes skirti laiką visokioms smulkmenoms neapsimoka. > > Nu tai ir as apie tai, kad realybej smulkmenos su iprasta OS kompuose > daznai sutvarkomos paciu darbuotoju, nestabdant darbu iki atvaziuos > specialistas, nepisant smegenu shefui, kad va, nespesiu padaryt darbo > laiku, nes klientas xujovu formatu atsiunte dokumenta. Padorioj kontoroj juzeris nežino administratoriaus slaptažodžio ir fundamentalių OS problemų sutvarkyti negali. -- ejs