tavo Dievas, miela Noe, neuždraudė mylėti ir geisti tos pačios lyties kito. Dievas dar daug kitko neuždraudė, tačiau pati bendruomenė/visuomenė per vargus ir negalias suprato (jau seniai), kad, pvz., prievartauti moteris yra tas pats, kas darkyti visuomenės kūną, ir dėl to ji priima įstatymus, baudžiančius už tokį antižmogišką ir kartu antisocialinį elgesį. Aišku, kad universitetuose turėtų gimti nusikaltimų prevencinės idėjos, taip pat aišku, kad Dievo vardu nereikėtų piktnaudžiauti - tu ir pati tai žinai. Kad ir raganų deginimas, ar ne? Apskritai personalinis autoritetas yra feodalizmo palikimas. Aš labiau pasitikiu bendruomenės autoritetu, jei ji veikia žmogiškai savo vardu, o ne prisidengdama demonais. Apranga ir moralė eina kartu. Viduramžiais nepasirodytum trumpu sijonėliu, arba dabar musulmoniškoje šalyje neuždengtais plaukais - net mano pažįstama, neseniai turistavusi Irane, turėjo nuolatos nešioti skarelę. Nepasakyčiau, kad aprangoje nesireiškia fundamentalios moralės nuostatos - jei nori, gali išbandyti tame pačiame Irane - bijau, kad tavo fundamenalumo/nefundamenalumo atskirties nesupras ir negalėsi niekam pasiskųsti ir įrodinėti, kad tavo nuomonė yra absoliučiai teisinga. Taip ir neatsakei, ar pagarba kitam svarbiau už biologinį lytiškumą. Laukiu kantriai. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=16826