na o Lukošenko pareiškė kad visas savo prekes nebevež per Balijos šalių uostus - vež per Rusijos... įdomu, labai įdomu - Kaliningradas ir taip užkimštas ir su begale savų problemų - pvz konteineriniai laivai kaip min dvigubai ilgiau iškraunami/pakraunami ir nuolatinės eilės prie krantinės; krauti birius krovinius / trąšas manau Kaliningradas neturi reikiamų gylių bei kilus vėjeliui berods 13m/s kanalas uždaromas didesniems laivams. Vežti per Piterį ar šalia jo esančius uostus - na gerą žiemą konteneriai skirti Piteriui buvo iškraudinėjami..Klaipėdoje, nes Piteris užšalęs ir vėlgi eilės prie kratinių. Beto nereikia užmiršti, kad vežti iki Klaipėdos baltarusiams yra pigiausia. Na bet matomai baltarusijos batkai į pinigus nusispjaut - politika aukščiau visko; tiek to išgyvensim, na gal bus laikinas krovinių srauto sumažėjimas, bet reiks mokėt už laivų prastovas kokia klainingrde ar piteryje - manua batka įgaus biški proto. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=19799