manau tai tik Lukošenkos bandymai paspekuliuoti vakarų nuomone dėl padėties Baltarusijoje; na o kad Lukošenka neturėdamas kur dingti parduoda ką gali Rusijai, žinoma ateityje tas atsirūgs tiems patiems vakarams, bet yra taip kaip yra; ir Baltarusjos ekonomikia "užbuksavus" pasirinkimo nedaug - arba atsiverti vakarams arba parsiduoti rusijai; na o kalbant apie batarusiškų milijonus tonų krovinių kurie eina per Klaipėdos uostą - vėlgi, toks UAB Birių krovonių terminlas dabar daugiausiai kraunantis baltarusiškų trąšų 50% priklauso blatarusiams ir kodėl jie turėtų atsisakyti savo pelno dalies už perkrovimą? gerai - kraus trąšas milijonais tonų per rusiją -tam reikalingos investicijos į infrastruktūrą, beto ne pasalptis, kad laivų frachtas į rusiją yra brangesnis; ir jau nekalbant apie garantuotas baudas už laivų prastovas. kalbant apie konteinerius - tai ne naujiena kai konteineriai skirti Kailingradui iškraunami Klaipėdoje - nes taip pigiau ir greičiau, net įskaičiuojant laukimą ant sienos. Na ir nereikia užmiršti, kad į Kaliningradą reikia važiuot per Lietuvą - taigi visą tranzitą galima skaudžiai apmokestinti. vienžo - pilnai tikiu kad gali Lukašenka uždraust vežti betkokius krovinius per Lietuvą, bet tai jam kainuos kaip minimum po usd 50 už toną; ir belieka padauginti iš skaičiaus kurį baltarusiai eksportuoja/importuoja ir turėsim apvalią sumelę - kuri dar gilaiu stums baltarusiją į rusijos glėbį. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=19799