Juozaitis matomai turi lengvą šizofrenijos formą. Be to, didybės maniją, išsivysčiusią jam tapus Olimpinių žaidynių prizininku. Jis ją mėgino realizuoti per Sąjūdį. Bet jo psichika buvo dar smarkiai sukrėsta, kai Sąjūdis neleido jam laimėti prieš Brazauską per TSRS Liaudies deputatų rinkimus, atšaukė jo kandidatūrą. Juozaitis ėmė vaidinti, kad jam valdžia išvis nerūpi, ėmė nebežengti koja kojon su landsbergininkais ir galiausiai netapo net Neprikl. Akto signataru. Tada ėmė vaidinti, kad jam net politika visai neįdomi, nei postai. Bet rimtai du kartus, padlaižių skatinamas, ketino kelti savo kandidatūrą į Lietuvos prezidentus. Plyta mitinge jam tebuvo reikalinga taip pat dėl aktorinio pasimaivymo, o daug kas suvokė tai kaip jo pažiūrų ištraišką. Betgi jis vaidina liberalą, jį labai sukrėtė dar tai, kad E.Sennas savo knygoje pavadino ji "paradigminiu (t.y. pavyzdiniu, gryniausiuoju) liberalu". Tad ta plyta - tik visiškos Juozaičio tuštybės įrodymas. Dar kitas jos požymis - grafomanija. Jo straipsniai pretenduoja į dvasingus pamokslus, bet yra banalūs, pjeselės tuščios ir diletantiškos. Tačiau Juozaitis populiarus moterų tarpe ir jam sukurta dvasingo išminčiaus aureolė. Todėl jo banalybėse įžvelgiama išmintis. Abišala geriausiai jį apibūdino - paskutinės knygos filosofas. Matyt didybės manija jį verčia sakityti globalistų išliaupsinas knygas ir netapęs Lietuvos valdovu, jis tikisi įsijungti į Pasaulio valdovų gretas. Bet gali būti, kad dirbant Lietuvos kultūros ataše Kaliningrade, jį kažkas sėkmingai užangažavo ir pasiuntė su 'misija" į Rygą. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=19815