kadangi gincijates apie prekinius zenklus, imetu labai nebloga straipsniuka truputi su cinizmu bet absoliuti tiesa http://blogs.hbr.org/pallotta/2011/06/a-logo-is-not-a-brand.html Jesus "jz" <jz@nomail.lt> wrote in message news:iu1ft8$341$1@trimpas.omnitel.net... > investavo i prekini zenkla 20 metu. milijonai.............. vejais. > zluges vardas. pakeistas i fioletini. dabar bus kitaip. > tas kitaip - tai kaip? > Visiskas amen? > > Buvau blogos nuomones apie omniteli pastaruosius metus. galvoju - va, > kazkas naujo. Nusprende keist prekini zenkla, atsinaujint, atnaujint > poziuri i klienta ir paslaugu kokybe. > Bet pabandzius nusiusti uzklausa.. - rezultatas nekoks. Nesugebejo net > atsakyti i konkretu uzklausima. > > Ir dar tas sukis - "pirmiausia jus". Geri ketinimai kartais tiesiog > nesugaba pavirsti realybe.. > > Gaila, man ju. Turi visas salygas but lyderiais, bet nelabai turbut yra > proto ir potencialo tai igyvendint. > > o ka jus apie tai manot? >