As geras pavyzdys? :) galbut.. O kaip rasa asocijuojasi su mineraliniu vandeniu? Druskininkai garseja savo mineraliniais gydomaisiais vandenimis.. ne tiesiog isfiltruotu vandeniu.. tad cia kiek skirtingi dalykai.. "Ruta" <rutapeter@online.de> wrote in message news:j3qs3i$2ol$1@trimpas.omnitel.net... > Tu labai geras pavyzdys, kad asociacijos ne visiems vienodos. > > Man, savaime suprantama, kad rasa asocijuojasi su gaivumu. Ir su > _ypatingu_ švarumu, nauja energija (=> sveikatingumas). Ir tos asociacijos > kyla ne tiek vien tik dėl rasos, o dėl aplinkybių, kuriomis rasa krinta. > > O vanduo namie per filtrą.... Galėčiau prilipinti jam įvairių epitetų, bet > tik jau ne "gaivus". > > Am 02.09.2011 14:42, schrieb jz: >> bet rasa ar suteikia gaivumo? >> svaru - tai taip. bet cia jau ir savaime aisku, kai kalbama apie geriama >> vandeni. >> >> cia akcentas turetu buti - mineralinis vanduo. kuris suteikia mineralu. >> svekatingumo. >> svaraus gaivaus vandens ir namie su filtru galima. o is druskininku >> tikimes >> gydomojo mineralinio vandens. >> >> pavadinimas turetu sukelt daugiau asociaciju. ir tiktu mistiskesnis. pvz >> Tiche - kur kas geresnis pavadinimas. >> >> "Linas Petkevičius"<linas@NONONOglservices.lt> wrote in message >> news:j3qh9m$l5v$1@trimpas.omnitel.net... >>> manai daug vartotoju rasa asocijuojasi su grezinio gyliu, o ne su >>> gaivumu >>> ir svarumu? >>> >>> "jz" wrote in message news:j3qgam$jin$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> tuom, kad rasa atsiranda ant zoles. o jie reklamuoja giliausia grezini. >>> visiskai priesingi dalykai. grezinio vanduo ir rasa. mineralinis vanduo >>> ir >>> rasa. >>> tiesiog netinkamos asociacijos.. >>> >>> "fkt"<Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message >>> news:j08mfp$92n$1@trimpas.omnitel.net... >>>> ir kuo tas rasa nepatrauklus? >>>> >>>> "jz"<jz@nomail.lt> wrote in message >>>> news:iv173n$lm3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> prekes zenklas - yra tarsi prekes veidas. zinoma, kad turinys yra >>>>> svarbus. >>>>> bet veidas irgi turi buti patrauklus. >>>>> >>>>> "fkt"<Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message >>>>> news:iurl8m$70h$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> fainas mokslas apie ženklų keitinėjimus. keistas, kad tie, kuriuo juo >>>>>> pudrina užsakovam smegenis patys ima tuo tikėt. >>>>>> koks skirtumas tan ženklas. svarbiau, kad vanduo būtų skanus gerti. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "jz"<jz@nomail.lt> wrote in message >>>>>> news:iuehjn$4cj$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> beje - rasa - vienas labiausiai nevykusiu prekiniu zenklu >>>>>>> mineraliniui >>>>>>> vandeniui. >>>>>>> ji butinai reikia keist :) >>>>>>> viena diena tikiuosi taip ir ivyks, kai normalus marketingo vadovas >>>>>>> ten >>>>>>> atsiras. >>>>>>> >>>>>>> "nuno"<nuno@nuno.nuno> wrote in message >>>>>>> news:iudbup$5pj$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> zodziu, nusipirks coca cola rasos limonado akcijas, gamins coca >>>>>>>> cola, >>>>>>>> bet >>>>>>>> rasos pavadinima paliks tol, kol kiaushai nepanis >>>>>>>> >>>>>>>> "Bone Daddy"<.info@bonedaddy.serveftp.com> parašė naujienų >>>>>>>> news:iud9rk$3bf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> taip išeina, keičia todėl, kad kažkam kiaušai panižo.. >>>>>>>>> >>>>>>>>> "nuno"<nuno@nuno.nuno> wrote in message >>>>>>>>> news:iud3h5$s9t$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> nereiketu persistengti kuriant konspiracijos teorijas. >>>>>>>>>> korporaciju >>>>>>>>>> dedes, >>>>>>>>>> priimantys sprendimus keisti zenklus, newsgroupu, delfio >>>>>>>>>> komentaru >>>>>>>>>> bei >>>>>>>>>> skudai.lt aruodu tikrai neskaito >>>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>>>> >>> >> >> >