Na o ar yra prasmės orientuotis į sovietinio mastymo vartotojus ? Tai jau išmirštantis ir labai skurdus (nemokus) sluoksnelis. Tik kad labai triukšmingas... O ir šiaip: ar tikrai "taikytis prie vartotojų" yra šiuolaikio biznio šūkis ? Kažkaip marods, kad visi didieji paskutinių dešimtmečių biznio pasiekimai buvo iš serijos "o mes sukursim naują paklausą". "fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:j61f93$10j$1@trimpas.omnitel.net... >o tai ką? > tai ne tu prie vartotojų taikaisi, o siunti juos nh, ir tegu jie prie tavęs taikosi, nes tu toliau pažengęs ir tavo mąstymas jau ne tarybinis? > ar tipo orientuojiesi tik į elitinius vartotojus? > > "jz" <jz@nomail.lt> wrote in message news:j5v0fo$ei5$1@trimpas.omnitel.net... >> kai pats vartotojo mastymas tarybinis, tai sudetinga daugiau ka ir pridurt.. >> >> "fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message >> news:j5v07t$e54$1@trimpas.omnitel.net... >>> nu iš paprasto vartotojo pusės: >>> borjomi tai kažkas tarybinio, tai aiškiai žymiai sveikesnis nei >>> lietuviška. >>> kaip ir degtinė. >>> >>> "jz" <jz@nomail.lt> wrote in message >>> news:j5ug0v$m58$1@trimpas.omnitel.net... >>>> ok, giliai nesikapstant teorijose. is paprasto vartotojo puses. palygink >>>> du >>>> produktus: Borjomi ir Rasa. ju reklama, ju vardas, asociacijos ir kt.. >>>> >>>> gal tai pades suprasti, apie ka as? ;) >>>> >>>> "fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message >>>> news:j56rtr$kf4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> "jz" <jz@nomail.lt> wrote in message >>>>> news:j56rem$jkq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>o tai kam tada isvis rasyt, jei net nezinai, ka rasai? >>>>>> Nepyk, bet nebematau prasmes test diskusijos :) >>>>> >>>>> taigi viska aiškiai parašiau: rašau iš vartotojo pusės. >>>>> reklamų specialistai prisikuria savo teorijų, paskui šventai tiki, kad >>>>> vardas tinka ar netinka, >>>>> o vartotojui visa tai dzyn. to dar betrūko, kad švarumas su kažkokiu >>>>> purvinu gręžiniu asocijuotųsi. >>>>> >>>> >>>> >> >>