kai pats vartotojo mastymas tarybinis, tai sudetinga daugiau ka ir pridurt.. "fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:j5v07t$e54$1@trimpas.omnitel.net... > nu iš paprasto vartotojo pusės: > borjomi tai kažkas tarybinio, tai aiškiai žymiai sveikesnis nei > lietuviška. > kaip ir degtinė. > > "jz" <jz@nomail.lt> wrote in message > news:j5ug0v$m58$1@trimpas.omnitel.net... >> ok, giliai nesikapstant teorijose. is paprasto vartotojo puses. palygink >> du >> produktus: Borjomi ir Rasa. ju reklama, ju vardas, asociacijos ir kt.. >> >> gal tai pades suprasti, apie ka as? ;) >> >> "fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message >> news:j56rtr$kf4$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> "jz" <jz@nomail.lt> wrote in message >>> news:j56rem$jkq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>o tai kam tada isvis rasyt, jei net nezinai, ka rasai? >>>> Nepyk, bet nebematau prasmes test diskusijos :) >>> >>> taigi viska aiškiai parašiau: rašau iš vartotojo pusės. >>> reklamų specialistai prisikuria savo teorijų, paskui šventai tiki, kad >>> vardas tinka ar netinka, >>> o vartotojui visa tai dzyn. to dar betrūko, kad švarumas su kažkokiu >>> purvinu gręžiniu asocijuotųsi. >>> >> >>