o tai ką? tai ne tu prie vartotojų taikaisi, o siunti juos nh, ir tegu jie prie tavęs taikosi, nes tu toliau pažengęs ir tavo mąstymas jau ne tarybinis? ar tipo orientuojiesi tik į elitinius vartotojus? "jz" <jz@nomail.lt> wrote in message news:j5v0fo$ei5$1@trimpas.omnitel.net... > kai pats vartotojo mastymas tarybinis, tai sudetinga daugiau ka ir pridurt.. > > "fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message > news:j5v07t$e54$1@trimpas.omnitel.net... >> nu iš paprasto vartotojo pusės: >> borjomi tai kažkas tarybinio, tai aiškiai žymiai sveikesnis nei >> lietuviška. >> kaip ir degtinė. >> >> "jz" <jz@nomail.lt> wrote in message >> news:j5ug0v$m58$1@trimpas.omnitel.net... >>> ok, giliai nesikapstant teorijose. is paprasto vartotojo puses. palygink >>> du >>> produktus: Borjomi ir Rasa. ju reklama, ju vardas, asociacijos ir kt.. >>> >>> gal tai pades suprasti, apie ka as? ;) >>> >>> "fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message >>> news:j56rtr$kf4$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> "jz" <jz@nomail.lt> wrote in message >>>> news:j56rem$jkq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>o tai kam tada isvis rasyt, jei net nezinai, ka rasai? >>>>> Nepyk, bet nebematau prasmes test diskusijos :) >>>> >>>> taigi viska aiškiai parašiau: rašau iš vartotojo pusės. >>>> reklamų specialistai prisikuria savo teorijų, paskui šventai tiki, kad >>>> vardas tinka ar netinka, >>>> o vartotojui visa tai dzyn. to dar betrūko, kad švarumas su kažkokiu >>>> purvinu gręžiniu asocijuotųsi. >>>> >>> >>> > >