na kagi atrodo skalbenke nugaleta ,siandien 3 skalbimus prasuko be gliuku ir erroro neberodo, o pasitaise po to kai isimiau motora ir su kompresorium gerai ispuciau "angliuku" dulkes, o ju ten buvo daug, prie to pacio ir inkara su spirituotu skudureliu nubraukiau,reles taip ir liko nepatikrintos bet manau kad ten viskas ok nes jei prikeptu kontaktas tikriausiai nesigirdetu trakstelejimo,o jis girdisi visada laiku. kita nedidele problemele po visu ardymu ,mygtuku maigymu eksperimentininiu budu truputi pakito pagrindine skalbimo programa :) sutrumpejo bendras skalbimo laikas , ir kazkaip kitaip skalauja/grezia ,pasirinkus skalbimo programa nebedega spulen+ diodas, nu bet cia neesme:) "Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message news:iie8jr$s5o$1@trimpas.omnitel.net... > KaroliS rašė: >> reles ten man rodos nesiardo , tai turbut vienintelis isitikinimas kad >> rele gera butu ja pakeist i nauja,siaip jo interneto saltiniai sako : >> motor relays contact sticking, variklis be gliuku tai turejau omeny kad >> sukasi iprastai, reversuojasi , apsukos reguliuojasi , kaip ir viskas >> ore, o vat reles tai reiks lupt , be schemos sunkokai gaunasi >> isivaizduot kurios reles ten ka sujungia > > Motoro relė turbūt bus ta, kuri sujungta su simistoriumi (tas ant > radiatoriaus). Na ir šiaip, nesuprantu kokios problemos iš kelių atsekti > kuri yra kuri (laidai juk link motoro nueina...) > Tai prieš ardydamas relę ar keisdamas nauja, gali tiesiog prisijungti > multimetrą/lemputę (tiek prie valdymo grandinės, tiek prie kontaktų grupės > ir pastebėti kas atsitinka, kai motoras sustoja (ar dingsta valdymo > signalas ir relė atsileidžia, ar tiesiog atsijungia relės kontaktai)