sepeteliu mesos dar pakankamai , ar keisti negaliu pasakyt, pats ir nebuciau pagalvojes kad reik motora ispust , bet radau vokieciu forume ta pacia problema aprasyta , ir ten kazkas buvo rasoma apie nutekejimus , izoliacijos matavima, ir kad pirma reikia ispust dulkes , ir ten vokietis raso kad jam skalbenke susitvarke po dulkiu isputimo, nelabai sugalvoju ka tai bendro turetu turet su strigimais , o ir idomiausia tai kad beveik visada strigdavo keiciantis veiksmui, t.y sustabdo varikli, bando isleist vandeni , trukteli ir stoja, vel bando, po berods trecio bandymo nebebando ir lieka stovet, mistika.... "Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message news:iikdmh$72u$1@trimpas.omnitel.net... > KaroliS rašė: >> na kagi atrodo skalbenke nugaleta ,siandien 3 skalbimus prasuko be >> gliuku ir erroro neberodo, o pasitaise po to kai isimiau motora ir su >> kompresorium gerai ispuciau "angliuku" dulkes, o ju ten buvo daug, prie > > Neskubėk džiaugtis. Jei šepetėliai tvarkoje (o jei ten viduje daug dulkių > ir šepetėliai *nekeisti*, tai jie turbūt jau ant ribos, prastoki ...), tai > vargu ar dėl dulkių būtų striginėjęs motoras... > Tad bent keliolika-keliasdešimt skalbimų reikėtų palaukti prieš galutinai > džiaugiantis. > > Dėl apdegusių, apsioksidavusių, apsinešusių, erodavusių, tačiau > nesukibusių relės kontaktų, relė klaksės ir netgi (su)veiks, tačiau > siurprizų gali tikėtis...