IMHO, tavo gedimas buvo toks, kad per dulkes budavo sroves nuotekis i korpusa. Ta dalyka fiksuoja plokste ir stabdo skalbianke. Isvalius dingo nuotekis. "KaroliS" <1@1.com> parašė naujienų news:iikadu$39p$1@trimpas.omnitel.net... > na kagi atrodo skalbenke nugaleta ,siandien 3 skalbimus prasuko be gliuku > ir erroro neberodo, o pasitaise po to kai isimiau motora ir su > kompresorium gerai ispuciau "angliuku" dulkes, o ju ten buvo daug, prie to > pacio ir inkara su spirituotu skudureliu nubraukiau,reles taip ir liko > nepatikrintos bet manau kad ten viskas ok nes jei prikeptu kontaktas > tikriausiai nesigirdetu trakstelejimo,o jis girdisi visada laiku. kita > nedidele problemele po visu ardymu ,mygtuku maigymu eksperimentininiu budu > truputi pakito pagrindine skalbimo programa :) sutrumpejo bendras skalbimo > laikas , ir kazkaip kitaip skalauja/grezia ,pasirinkus skalbimo programa > nebedega spulen+ diodas, nu bet cia neesme:) > > "Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message > news:iie8jr$s5o$1@trimpas.omnitel.net... >> KaroliS rašė: >>> reles ten man rodos nesiardo , tai turbut vienintelis isitikinimas kad >>> rele gera butu ja pakeist i nauja,siaip jo interneto saltiniai sako : >>> motor relays contact sticking, variklis be gliuku tai turejau omeny kad >>> sukasi iprastai, reversuojasi , apsukos reguliuojasi , kaip ir viskas >>> ore, o vat reles tai reiks lupt , be schemos sunkokai gaunasi >>> isivaizduot kurios reles ten ka sujungia >> >> Motoro relė turbūt bus ta, kuri sujungta su simistoriumi (tas ant >> radiatoriaus). Na ir šiaip, nesuprantu kokios problemos iš kelių atsekti >> kuri yra kuri (laidai juk link motoro nueina...) >> Tai prieš ardydamas relę ar keisdamas nauja, gali tiesiog prisijungti >> multimetrą/lemputę (tiek prie valdymo grandinės, tiek prie kontaktų >> grupės ir pastebėti kas atsitinka, kai motoras sustoja (ar dingsta >> valdymo signalas ir relė atsileidžia, ar tiesiog atsijungia relės >> kontaktai) >