Draudikas galėtų tai padaryti, bet kam tai jam daryti informaciniame amžiuje. Mergaitė suveda asmens kodą į kompą, paspaudžia kelias opcijas koks yra draudžimas turtas ir kompas išmeta, kiek kainuos draudimas. Priešingu atveju mergaitė turėtų ilgai klausinėti, įvedinėti galybę duomenų, kelis kartus suklysti įvedinėdama ir t.t. Kam jai tas vargas? Kad keli klientai bus biški nepatenkinti? Jai tikrai tai dzin, nes rimti klientai turi jiems priskirtus agentus, kurie viską paskaičiuos iš anksto ir atneš gražioje papkėje. "Zyza" <maskatuoklis@hotmail.com> wrote in message news:i4bpor$mde$1@trimpas.omnitel.net... > Nu neturiu daugiau komentaru... > > "Linas Petkevičius" <linas@NONOOglservices.lt> wrote in message > news:i4bp2g$lhf$1@trimpas.omnitel.net... >> >> >> "Zyza" <maskatuoklis@hotmail.com> wrote in message >> news:i4bogi$ksi$1@trimpas.omnitel.net... >>> Bet tau neatrodo keista, kad tarkim nurodes viska, isskyrus a.k., tu >>> negali suzinoti bent apytiksles draudimo imokos ? >>> >> >> Ne - neatrodo. Draudikas GAL ir praranda procenta klientu del to, taciau >> su tokia galimybe susijusios sanaudos ir problemos to neatperka. > >