Tema: Re: Mass effect2 first Look
Autorius: egis
Data: 2010-01-22 10:33:32
na teip. Suprantu kad sitas zaidimas yra pakankamai lievas, nes ner grazuoliu elfiu su lankais, bet muset is pareigos, pabaiges 3ia kart pereidinet DA:O, pabandysiu sita "kosmiaka" (turiu prisipazint pirma jo daly praleidau)..... O gal geriau vietoj jo Venetica? (    http://www.gamespot.com/pc/rpg/venetica/index.html   )  jooo... dilema ..... :/

-- 



egis
Omega bmv6 '94 +LPG
E39 530dA '00
Kaunas

"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message news:hjbmmc$9tm$1@trimpas.omnitel.net...
| Taigi vakar šiek tiek (iki išnaktų jei jau būt visai tiksliam... ir paskui pamiegojus pora val teko keltis dirbt jeigu būt dar tikslesniam, todėl dabar smegenys šiek tiek plaukioja, jei būt iš vis atviram - bet man tai nerūpi:) pamaigiau šitą naują BioWare kūrinį. Pirmasis man patiko, net ne patiko, o verčiau maloniai nustebino, nes neesu sci-fi rpg mėgėjas (na matyt čia šiek tiek meluoju, bet pavadinkim taip, sci fi rpg manęs taip netraukia kaip fantasy, ar cyber-punk/post nuclear.), o šio tiesą pasakius net nelaukiau, nes pažiūrėjęs kūrėjų filmukus, kur jie užsidegę pasakojo, kaip bus suintensyvintos fps kovos buvau jau numojęs ranka (kaip žinia rpg be intensyvių fps kovų, kaip kalmaras be plūgo) - galvojau iš labai neblogo rpg padarys "levą  strylelkę". Dėja, o gal verčiau, ačiū antropomorfinėms būtybės su religiniu prieskoniu, aš klydau. Žaidimas tikrai suintensyvėjęs ir fps kovos tikrai pagerėjusios, nauja priedangos sistema bei patobulintas valdymas Mass Effect'ą iš dalies padaro gears of war - bet tą gerąja, valdymo patogumo prasme. Negana to, labai pasikeitęs planetų lankymo mechanizmas. Nuo šiol nusileist į eilinę tokią pačią planetą, tam, kad pasivažinėt mašina-tanku ir nušaut kelis idiotus nebereikės, dabar mes naudosimės zondais (kuriuos reikia pirkt:) ir tokia uber-planetarinio-stetoskopo atmaina - skamba durnai? Vakar vien su šituo dalyku praleidau gerą valandą, o gal ir daugiau - tai kažkuo panašu į poledinę žvejybą su echolotu:). O nusileisti į nežinomą planetą teks tik tada, jei išgirsim kokį distress-call'ą, ar šiaip kokių pletkų:). Negana to, dabar norint perskrist iš vienos sistemos į kitą toje pačioje galaktikos dalyje skrydžiui reikės kuro. Nežinau, kas būtų, jei jis baigtųsi kažkur pakeliui, bet būtinai išbandysiu:). Taip pat atsirado įvairūs laivo, ginklų šarvų ir kitokio bieso updeitai - kurie be abejo naudoja resursus, kuriuos gauni iš poledines žūklės - tfu, planetarinio melžimo:). 
| Variklis - tas pats - unreal engine 3 - kurį aš jau keikiau pakankamai. Na, nepatinka jis man - gražus, bet labai statiškas ir netikras - bet bioware'as pasistengė iš jo išpešt nemažai - viskas atrodo tikrai labai neblogai - bet statiškai. Nerimavusiems dėl rpg elementų sumažėjimo (kai kūrėjai visuose pranešimuose praktiškai tekalbėjo apie fps elementus - kodėl aš juos vadinu _f_ps, jei tai yra tps (third person shooter) - man iki šiol yra mistika, bet nesvarbu:) - skubu nuramint - jų tikrai netrūksta - kaip pareiškė mano žmona pažiūrėjus keletą minučių mano žaidimo "o tu ką nors be kalbėjimo čia dar darai?:)". Įvairūs pasirinkimai, kurie matyt "atsilieps karjeroje" daug pokalbių ir istorijos, ir patys santykiai tarp komandos narių - viskas vietoj. Kol kas turimi penki komandos nariai yra spalvingi ir įdomūs - ir jei ir nusileidžia dragon age'ui, tai tik labai, labai nestipriai, o gal net ir visai nenusileidžia. 
| Nenorėdamas gadinti nuotykių - nespoilint - nepasakoju apie žaidimo scenarijų - kuris tikrai pakrypo įdomiai. Vakar dar ilgai mąsčiau dėl pačio pirminio įvykių posūkio. Na taip, galima jį pavadint tokį labai "sūriuotą". Kažkiek klišinį, bet na, niekaip neturiu prie ko prisikabint - norint padaryt, kad nuotykius tęstų tas pats protagonistas - rpg susiduria su sunkumais - o kur gi dingo visi jo skilai išmokti praeitoje dalyje? Taigi bioware pasirinkimas imho yra žymiai geresnis nei klasikinė muilo operų amnezija:). Plius toks posūkis suteikė gerą dirvą buvusių komandos narių istorijoms - bet, aš jau skubu, viską pamatysit patys.
| Kas man nepatiko. Na, matyt čia standartinė sci-fi rpg problema, bet bandymas įkišt "magus" - tampa kvailyste - t.y. na aš gi negaliu žaist ne už "magą" kai jis yra:) O valkiojimasis su dviem pistoletais paskui nervina kaip reikalas (taip, gavau geresniu, bet kol kas jie vistiek levi. ir su pavydu žiūriu į komandos draugą su snaiperiu ir automatu). O galimybe rerolint už snaiperį ir vėl pražaidinėt visą pradžią yra "ne ochota". Na į nepatikusių lentynėlę be abejo patenka ir "inventorius" ar jo nebuvimas - bet čia manau amžinas "rantas", tiesą pasakius net nebeturiu vilties aprašinėdamas kurį nors ateinantį rpg inventorių įdėt prie "pliusų". Mano jau minėtas unreal engine ir su tuo susiję dalykai - statiškumas, uždaros erdvės su loading langais (kurie yra nepateisinai ilgi) - blyn, kai norėdamas vaikščiot po savo laivą aš turiu kentėt kelių minučių (na gal minutės) loading screeną, kad nusileist į žemesnį savo mažučio laivelio denį - fuckit.
| 
| Bet net nekreipiant dėmesio į kai kuriuos minusus antrasis mass effectas yra tikrai labai ir labai geras pasirinkimas visiems, kuriems patiko pirmasis, ar KOTOR'ai, ar tiesiog nespjaunantiems į rpg.
| 9/10
| 
| 
| -- 
| ___________
| ©Toxis