Nx ta lietuviska teksta, pradejau skaityti ir nieko negaliu suprast >:-( vertinu revewsa 7/10 "Icetom" <kkk@kk.com> wrote in message news:hjbpci$egr$1@trimpas.omnitel.net... > Pradėjau skaityti tavo apžvalgą ir žiūriu kažkas ne taip, t.y. per lengvai > skaitosi :). O gi tekstas, tai su lietuviškomis raidėmis. Didelė pagarba > tau už tai, Toxi !!! > > "Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> parašė naujienų > news:hjbmmc$9tm$1@trimpas.omnitel.net... >> Taigi vakar šiek tiek (iki išnaktų jei jau būt visai tiksliam... ir >> paskui pamiegojus pora val teko keltis dirbt jeigu būt dar tikslesniam, >> todėl dabar smegenys šiek tiek plaukioja, jei būt iš vis atviram - bet >> man tai nerūpi:) pamaigiau šitą naują BioWare kūrinį. Pirmasis man >> patiko, net ne patiko, o verčiau maloniai nustebino, nes neesu sci-fi rpg >> mėgėjas (na matyt čia šiek tiek meluoju, bet pavadinkim taip, sci fi rpg >> manęs taip netraukia kaip fantasy, ar cyber-punk/post nuclear.), o šio >> tiesą pasakius net nelaukiau, nes pažiūrėjęs kūrėjų filmukus, kur jie >> užsidegę pasakojo, kaip bus suintensyvintos fps kovos buvau jau numojęs >> ranka (kaip žinia rpg be intensyvių fps kovų, kaip kalmaras be plūgo) - >> galvojau iš labai neblogo rpg padarys "levą strylelkę". Dėja, o gal >> verčiau, ačiū antropomorfinėms būtybės su religiniu prieskoniu, aš >> klydau. Žaidimas tikrai suintensyvėjęs ir fps kovos tikrai pagerėjusios, >> nauja priedangos sistema bei patobulintas valdymas Mass Effect'ą iš >> dalies padaro gears of war - bet tą gerąja, valdymo patogumo prasme. >> Negana to, labai pasikeitęs planetų lankymo mechanizmas. Nuo šiol >> nusileist į eilinę tokią pačią planetą, tam, kad pasivažinėt mašina-tanku >> ir nušaut kelis idiotus nebereikės, dabar mes naudosimės zondais (kuriuos >> reikia pirkt:) ir tokia uber-planetarinio-stetoskopo atmaina - skamba >> durnai? Vakar vien su šituo dalyku praleidau gerą valandą, o gal ir >> daugiau - tai kažkuo panašu į poledinę žvejybą su echolotu:). O >> nusileisti į nežinomą planetą teks tik tada, jei išgirsim kokį >> distress-call'ą, ar šiaip kokių pletkų:). Negana to, dabar norint >> perskrist iš vienos sistemos į kitą toje pačioje galaktikos dalyje >> skrydžiui reikės kuro. Nežinau, kas būtų, jei jis baigtųsi kažkur >> pakeliui, bet būtinai išbandysiu:). Taip pat atsirado įvairūs laivo, >> ginklų šarvų ir kitokio bieso updeitai - kurie be abejo naudoja resursus, >> kuriuos gauni iš poledines žūklės - tfu, planetarinio melžimo:). >> Variklis - tas pats - unreal engine 3 - kurį aš jau keikiau pakankamai. >> Na, nepatinka jis man - gražus, bet labai statiškas ir netikras - bet >> bioware'as pasistengė iš jo išpešt nemažai - viskas atrodo tikrai labai >> neblogai - bet statiškai. Nerimavusiems dėl rpg elementų sumažėjimo (kai >> kūrėjai visuose pranešimuose praktiškai tekalbėjo apie fps elementus - >> kodėl aš juos vadinu _f_ps, jei tai yra tps (third person shooter) - man >> iki šiol yra mistika, bet nesvarbu:) - skubu nuramint - jų tikrai >> netrūksta - kaip pareiškė mano žmona pažiūrėjus keletą minučių mano >> žaidimo "o tu ką nors be kalbėjimo čia dar darai?:)". Įvairūs >> pasirinkimai, kurie matyt "atsilieps karjeroje" daug pokalbių ir >> istorijos, ir patys santykiai tarp komandos narių - viskas vietoj. Kol >> kas turimi penki komandos nariai yra spalvingi ir įdomūs - ir jei ir >> nusileidžia dragon age'ui, tai tik labai, labai nestipriai, o gal net ir >> visai nenusileidžia. >> Nenorėdamas gadinti nuotykių - nespoilint - nepasakoju apie žaidimo >> scenarijų - kuris tikrai pakrypo įdomiai. Vakar dar ilgai mąsčiau dėl >> pačio pirminio įvykių posūkio. Na taip, galima jį pavadint tokį labai >> "sūriuotą". Kažkiek klišinį, bet na, niekaip neturiu prie ko >> prisikabint - norint padaryt, kad nuotykius tęstų tas pats >> protagonistas - rpg susiduria su sunkumais - o kur gi dingo visi jo >> skilai išmokti praeitoje dalyje? Taigi bioware pasirinkimas imho yra >> žymiai geresnis nei klasikinė muilo operų amnezija:). Plius toks posūkis >> suteikė gerą dirvą buvusių komandos narių istorijoms - bet, aš jau skubu, >> viską pamatysit patys. >> Kas man nepatiko. Na, matyt čia standartinė sci-fi rpg problema, bet >> bandymas įkišt "magus" - tampa kvailyste - t.y. na aš gi negaliu žaist ne >> už "magą" kai jis yra:) O valkiojimasis su dviem pistoletais paskui >> nervina kaip reikalas (taip, gavau geresniu, bet kol kas jie vistiek >> levi. ir su pavydu žiūriu į komandos draugą su snaiperiu ir automatu). O >> galimybe rerolint už snaiperį ir vėl pražaidinėt visą pradžią yra "ne >> ochota". Na į nepatikusių lentynėlę be abejo patenka ir "inventorius" ar >> jo nebuvimas - bet čia manau amžinas "rantas", tiesą pasakius net >> nebeturiu vilties aprašinėdamas kurį nors ateinantį rpg inventorių įdėt >> prie "pliusų". Mano jau minėtas unreal engine ir su tuo susiję dalykai - >> statiškumas, uždaros erdvės su loading langais (kurie yra nepateisinai >> ilgi) - blyn, kai norėdamas vaikščiot po savo laivą aš turiu kentėt kelių >> minučių (na gal minutės) loading screeną, kad nusileist į žemesnį savo >> mažučio laivelio denį - fuckit. >> >> Bet net nekreipiant dėmesio į kai kuriuos minusus antrasis mass effectas >> yra tikrai labai ir labai geras pasirinkimas visiems, kuriems patiko >> pirmasis, ar KOTOR'ai, ar tiesiog nespjaunantiems į rpg. >> 9/10 >> >> >> -- >> ___________ >> ©Toxis >