Tema: Re: Mass effect2 first Look
Autorius: YZF
Data: 2010-01-22 12:17:20
Nx ta lietuviska teksta, pradejau skaityti ir nieko negaliu suprast >:-(



vertinu revewsa 7/10


"Icetom" <kkk@kk.com> wrote in message 
news:hjbpci$egr$1@trimpas.omnitel.net...
> Pradėjau skaityti tavo apžvalgą ir žiūriu kažkas ne taip, t.y. per lengvai 
> skaitosi :). O gi tekstas, tai su lietuviškomis raidėmis. Didelė pagarba 
> tau už tai, Toxi !!!
>
> "Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> parašė naujienų 
> news:hjbmmc$9tm$1@trimpas.omnitel.net...
>> Taigi vakar šiek tiek (iki išnaktų jei jau būt visai tiksliam... ir 
>> paskui pamiegojus pora val teko keltis dirbt jeigu būt dar tikslesniam, 
>> todėl dabar smegenys šiek tiek plaukioja, jei būt iš vis atviram - bet 
>> man tai nerūpi:) pamaigiau šitą naują BioWare kūrinį. Pirmasis man 
>> patiko, net ne patiko, o verčiau maloniai nustebino, nes neesu sci-fi rpg 
>> mėgėjas (na matyt čia šiek tiek meluoju, bet pavadinkim taip, sci fi rpg 
>> manęs taip netraukia kaip fantasy, ar cyber-punk/post nuclear.), o šio 
>> tiesą pasakius net nelaukiau, nes pažiūrėjęs kūrėjų filmukus, kur jie 
>> užsidegę pasakojo, kaip bus suintensyvintos fps kovos buvau jau numojęs 
>> ranka (kaip žinia rpg be intensyvių fps kovų, kaip kalmaras be plūgo) - 
>> galvojau iš labai neblogo rpg padarys "levą  strylelkę". Dėja, o gal 
>> verčiau, ačiū antropomorfinėms būtybės su religiniu prieskoniu, aš 
>> klydau. Žaidimas tikrai suintensyvėjęs ir fps kovos tikrai pagerėjusios, 
>> nauja priedangos sistema bei patobulintas valdymas Mass Effect'ą iš 
>> dalies padaro gears of war - bet tą gerąja, valdymo patogumo prasme. 
>> Negana to, labai pasikeitęs planetų lankymo mechanizmas. Nuo šiol 
>> nusileist į eilinę tokią pačią planetą, tam, kad pasivažinėt mašina-tanku 
>> ir nušaut kelis idiotus nebereikės, dabar mes naudosimės zondais (kuriuos 
>> reikia pirkt:) ir tokia uber-planetarinio-stetoskopo atmaina - skamba 
>> durnai? Vakar vien su šituo dalyku praleidau gerą valandą, o gal ir 
>> daugiau - tai kažkuo panašu į poledinę žvejybą su echolotu:). O 
>> nusileisti į nežinomą planetą teks tik tada, jei išgirsim kokį 
>> distress-call'ą, ar šiaip kokių pletkų:). Negana to, dabar norint 
>> perskrist iš vienos sistemos į kitą toje pačioje galaktikos dalyje 
>> skrydžiui reikės kuro. Nežinau, kas būtų, jei jis baigtųsi kažkur 
>> pakeliui, bet būtinai išbandysiu:). Taip pat atsirado įvairūs laivo, 
>> ginklų šarvų ir kitokio bieso updeitai - kurie be abejo naudoja resursus, 
>> kuriuos gauni iš poledines žūklės - tfu, planetarinio melžimo:).
>> Variklis - tas pats - unreal engine 3 - kurį aš jau keikiau pakankamai. 
>> Na, nepatinka jis man - gražus, bet labai statiškas ir netikras - bet 
>> bioware'as pasistengė iš jo išpešt nemažai - viskas atrodo tikrai labai 
>> neblogai - bet statiškai. Nerimavusiems dėl rpg elementų sumažėjimo (kai 
>> kūrėjai visuose pranešimuose praktiškai tekalbėjo apie fps elementus - 
>> kodėl aš juos vadinu _f_ps, jei tai yra tps (third person shooter) - man 
>> iki šiol yra mistika, bet nesvarbu:) - skubu nuramint - jų tikrai 
>> netrūksta - kaip pareiškė mano žmona pažiūrėjus keletą minučių mano 
>> žaidimo "o tu ką nors be kalbėjimo čia dar darai?:)". Įvairūs 
>> pasirinkimai, kurie matyt "atsilieps karjeroje" daug pokalbių ir 
>> istorijos, ir patys santykiai tarp komandos narių - viskas vietoj. Kol 
>> kas turimi penki komandos nariai yra spalvingi ir įdomūs - ir jei ir 
>> nusileidžia dragon age'ui, tai tik labai, labai nestipriai, o gal net ir 
>> visai nenusileidžia.
>> Nenorėdamas gadinti nuotykių - nespoilint - nepasakoju apie žaidimo 
>> scenarijų - kuris tikrai pakrypo įdomiai. Vakar dar ilgai mąsčiau dėl 
>> pačio pirminio įvykių posūkio. Na taip, galima jį pavadint tokį labai 
>> "sūriuotą". Kažkiek klišinį, bet na, niekaip neturiu prie ko 
>> prisikabint - norint padaryt, kad nuotykius tęstų tas pats 
>> protagonistas - rpg susiduria su sunkumais - o kur gi dingo visi jo 
>> skilai išmokti praeitoje dalyje? Taigi bioware pasirinkimas imho yra 
>> žymiai geresnis nei klasikinė muilo operų amnezija:). Plius toks posūkis 
>> suteikė gerą dirvą buvusių komandos narių istorijoms - bet, aš jau skubu, 
>> viską pamatysit patys.
>> Kas man nepatiko. Na, matyt čia standartinė sci-fi rpg problema, bet 
>> bandymas įkišt "magus" - tampa kvailyste - t.y. na aš gi negaliu žaist ne 
>> už "magą" kai jis yra:) O valkiojimasis su dviem pistoletais paskui 
>> nervina kaip reikalas (taip, gavau geresniu, bet kol kas jie vistiek 
>> levi. ir su pavydu žiūriu į komandos draugą su snaiperiu ir automatu). O 
>> galimybe rerolint už snaiperį ir vėl pražaidinėt visą pradžią yra "ne 
>> ochota". Na į nepatikusių lentynėlę be abejo patenka ir "inventorius" ar 
>> jo nebuvimas - bet čia manau amžinas "rantas", tiesą pasakius net 
>> nebeturiu vilties aprašinėdamas kurį nors ateinantį rpg inventorių įdėt 
>> prie "pliusų". Mano jau minėtas unreal engine ir su tuo susiję dalykai - 
>> statiškumas, uždaros erdvės su loading langais (kurie yra nepateisinai 
>> ilgi) - blyn, kai norėdamas vaikščiot po savo laivą aš turiu kentėt kelių 
>> minučių (na gal minutės) loading screeną, kad nusileist į žemesnį savo 
>> mažučio laivelio denį - fuckit.
>>
>> Bet net nekreipiant dėmesio į kai kuriuos minusus antrasis mass effectas 
>> yra tikrai labai ir labai geras pasirinkimas visiems, kuriems patiko 
>> pirmasis, ar KOTOR'ai, ar tiesiog nespjaunantiems į rpg.
>> 9/10
>>
>>
>> -- 
>> ___________
>> ©Toxis
>