<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN"> <HTML><HEAD> <META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=windows-1257"> <META content="MSHTML 6.00.6001.18248" name=GENERATOR> <STYLE></STYLE> </HEAD> <BODY> <DIV><FONT face=Arial size=2>Add sender to block senders list? Yes/No.</FONT></DIV> <DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV> <DIV><FONT face=Arial size=2>Hmmm....... i think.....well.................................</FONT></DIV> <DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV> <DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV> <DIV><FONT face=Arial size=4><STRONG>YES.</STRONG></FONT></DIV> <DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV> <DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV> <DIV><FONT face=Arial size=2>Bye.</FONT></DIV> <DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV> <DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV> <DIV><FONT face=Arial size=2>"</FONT><A href="mailto:Kuujis@work"><FONT face=Arial size=2>Kuujis@work</FONT></A><FONT face=Arial size=2>" <</FONT><A href="mailto:kuujis_no_spam_at_work@gmail.com"><FONT face=Arial size=2>kuujis_no_spam_at_work@gmail.com</FONT></A><FONT face=Arial size=2>> wrote in message </FONT><A href="news:hjc2c3$t36$1@trimpas.omnitel.net"><FONT face=Arial size=2>news:hjc2c3$t36$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT face=Arial size=2>...</FONT></DIV><FONT face=Arial size=2>> NX smirdinios nuomons?<BR>> <BR>> Vertinu nuomon 1/10.<BR>> <BR>> "YZF" <</FONT><A href="mailto:yzfas_trinti@centras.lt"><FONT face=Arial size=2>yzfas_trinti@centras.lt</FONT></A><FONT face=Arial size=2>> wrote in message <BR>> </FONT><A href="news:hjbtvg$lvd$1@trimpas.omnitel.net"><FONT face=Arial size=2>news:hjbtvg$lvd$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT face=Arial size=2>...<BR>>> Nx ta lietuviska teksta, pradejau skaityti ir nieko negaliu suprast >:-(<BR>>><BR>>><BR>>><BR>>> vertinu revewsa 7/10<BR>>><BR>>><BR>>> "Icetom" <</FONT><A href="mailto:kkk@kk.com"><FONT face=Arial size=2>kkk@kk.com</FONT></A><FONT face=Arial size=2>> wrote in message <BR>>> </FONT><A href="news:hjbpci$egr$1@trimpas.omnitel.net"><FONT face=Arial size=2>news:hjbpci$egr$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT face=Arial size=2>...<BR>>>> Pradjau skaityti tavo apvalg ir iriu kakas ne taip, t.y. per <BR>>>> lengvai skaitosi :). O gi tekstas, tai su lietuvikomis raidmis. Didel <BR>>>> pagarba tau u tai, Toxi !!!<BR>>>><BR>>>> "</FONT><A href="mailto:Toxis@ze_yvil_place"><FONT face=Arial size=2>Toxis@ze_yvil_place</FONT></A><FONT face=Arial size=2>" <</FONT><A href="mailto:tox@work.ble"><FONT face=Arial size=2>tox@work.ble</FONT></A><FONT face=Arial size=2>> para naujien <BR>>>> </FONT><A href="news:hjbmmc$9tm$1@trimpas.omnitel.net"><FONT face=Arial size=2>news:hjbmmc$9tm$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT face=Arial size=2>...<BR>>>>> Taigi vakar iek tiek (iki inakt jei jau bt visai tiksliam... ir <BR>>>>> paskui pamiegojus pora val teko keltis dirbt jeigu bt dar tikslesniam, <BR>>>>> todl dabar smegenys iek tiek plaukioja, jei bt i vis atviram - bet <BR>>>>> man tai nerpi:) pamaigiau it nauj BioWare krin. Pirmasis man <BR>>>>> patiko, net ne patiko, o veriau maloniai nustebino, nes neesu sci-fi <BR>>>>> rpg mgjas (na matyt ia iek tiek meluoju, bet pavadinkim taip, sci fi <BR>>>>> rpg mans taip netraukia kaip fantasy, ar cyber-punk/post nuclear.), o <BR>>>>> io ties pasakius net nelaukiau, nes pairjs krj filmukus, kur <BR>>>>> jie usideg pasakojo, kaip bus suintensyvintos fps kovos buvau jau <BR>>>>> numojs ranka (kaip inia rpg be intensyvi fps kov, kaip kalmaras be <BR>>>>> plgo) - galvojau i labai neblogo rpg padarys "lev strylelk". Dja, <BR>>>>> o gal veriau, ai antropomorfinms btybs su religiniu prieskoniu, a <BR>>>>> klydau. aidimas tikrai suintensyvjs ir fps kovos tikrai pagerjusios, <BR>>>>> nauja priedangos sistema bei patobulintas valdymas Mass Effect' i <BR>>>>> dalies padaro gears of war - bet t gerja, valdymo patogumo prasme. <BR>>>>> Negana to, labai pasikeits planet lankymo mechanizmas. Nuo iol <BR>>>>> nusileist eilin toki pai planet, tam, kad pasivaint <BR>>>>> maina-tanku ir nuaut kelis idiotus nebereiks, dabar mes naudosims <BR>>>>> zondais (kuriuos reikia pirkt:) ir tokia uber-planetarinio-stetoskopo <BR>>>>> atmaina - skamba durnai? Vakar vien su ituo dalyku praleidau ger <BR>>>>> valand, o gal ir daugiau - tai kakuo panau poledin vejyb su <BR>>>>> echolotu:). O nusileisti neinom planet teks tik tada, jei igirsim <BR>>>>> kok distress-call', ar iaip koki pletk:). Negana to, dabar norint <BR>>>>> perskrist i vienos sistemos kit toje paioje galaktikos dalyje <BR>>>>> skrydiui reiks kuro. Neinau, kas bt, jei jis baigtsi kakur <BR>>>>> pakeliui, bet btinai ibandysiu:). Taip pat atsirado vairs laivo, <BR>>>>> ginkl arv ir kitokio bieso updeitai - kurie be abejo naudoja <BR>>>>> resursus, kuriuos gauni i poledines kls - tfu, planetarinio <BR>>>>> melimo:).<BR>>>>> Variklis - tas pats - unreal engine 3 - kur a jau keikiau pakankamai. <BR>>>>> Na, nepatinka jis man - graus, bet labai statikas ir netikras - bet <BR>>>>> bioware'as pasisteng i jo ipet nemaai - viskas atrodo tikrai labai <BR>>>>> neblogai - bet statikai. Nerimavusiems dl rpg element sumajimo (kai <BR>>>>> krjai visuose praneimuose praktikai tekalbjo apie fps elementus - <BR>>>>> kodl a juos vadinu _f_ps, jei tai yra tps (third person shooter) - man <BR>>>>> iki iol yra mistika, bet nesvarbu:) - skubu nuramint - j tikrai <BR>>>>> netrksta - kaip pareik mano mona pairjus kelet minui mano <BR>>>>> aidimo "o tu k nors be kalbjimo ia dar darai?:)". vairs <BR>>>>> pasirinkimai, kurie matyt "atsilieps karjeroje" daug pokalbi ir <BR>>>>> istorijos, ir patys santykiai tarp komandos nari - viskas vietoj. Kol <BR>>>>> kas turimi penki komandos nariai yra spalvingi ir doms - ir jei ir <BR>>>>> nusileidia dragon age'ui, tai tik labai, labai nestipriai, o gal net ir <BR>>>>> visai nenusileidia.<BR>>>>> Nenordamas gadinti nuotyki - nespoilint - nepasakoju apie aidimo <BR>>>>> scenarij - kuris tikrai pakrypo domiai. Vakar dar ilgai msiau dl <BR>>>>> paio pirminio vyki poskio. Na taip, galima j pavadint tok labai <BR>>>>> "sriuot". Kakiek kliin, bet na, niekaip neturiu prie ko <BR>>>>> prisikabint - norint padaryt, kad nuotykius tst tas pats <BR>>>>> protagonistas - rpg susiduria su sunkumais - o kur gi dingo visi jo <BR>>>>> skilai imokti praeitoje dalyje? Taigi bioware pasirinkimas imho yra <BR>>>>> ymiai geresnis nei klasikin muilo oper amnezija:). Plius toks poskis <BR>>>>> suteik ger dirv buvusi komandos nari istorijoms - bet, a jau <BR>>>>> skubu, visk pamatysit patys.<BR>>>>> Kas man nepatiko. Na, matyt ia standartin sci-fi rpg problema, bet <BR>>>>> bandymas kit "magus" - tampa kvailyste - t.y. na a gi negaliu aist <BR>>>>> ne u "mag" kai jis yra:) O valkiojimasis su dviem pistoletais paskui <BR>>>>> nervina kaip reikalas (taip, gavau geresniu, bet kol kas jie vistiek <BR>>>>> levi. ir su pavydu iriu komandos draug su snaiperiu ir automatu). O <BR>>>>> galimybe rerolint u snaiper ir vl praaidint vis pradi yra "ne <BR>>>>> ochota". Na nepatikusi lentynl be abejo patenka ir "inventorius" ar <BR>>>>> jo nebuvimas - bet ia manau aminas "rantas", ties pasakius net <BR>>>>> nebeturiu vilties apraindamas kur nors ateinant rpg inventori dt <BR>>>>> prie "plius". Mano jau mintas unreal engine ir su tuo susij dalykai - <BR>>>>> statikumas, udaros erdvs su loading langais (kurie yra nepateisinai <BR>>>>> ilgi) - blyn, kai nordamas vaikiot po savo laiv a turiu kentt <BR>>>>> keli minui (na gal minuts) loading screen, kad nusileist emesn <BR>>>>> savo mauio laivelio den - fuckit.<BR>>>>><BR>>>>> Bet net nekreipiant dmesio kai kuriuos minusus antrasis mass effectas <BR>>>>> yra tikrai labai ir labai geras pasirinkimas visiems, kuriems patiko <BR>>>>> pirmasis, ar KOTOR'ai, ar tiesiog nespjaunantiems rpg.<BR>>>>> 9/10<BR>>>>><BR>>>>><BR>>>>> -- <BR>>>>> ___________<BR>>>>> Toxis<BR>>>><BR>>></FONT></BODY></HTML>