Tema: Re: Mass effect2 first Look
Autorius: YZF
Data: 2010-01-22 13:43:36
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=windows-1257">
<META content="MSHTML 6.00.6001.18248" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Add sender to block senders list? 
Yes/No.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Hmmm....... i 
think.....well.................................</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=4><STRONG>YES.</STRONG></FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Bye.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>"</FONT><A href="mailto:Kuujis@work"><FONT 
face=Arial size=2>Kuujis@work</FONT></A><FONT face=Arial size=2>" &lt;</FONT><A 
href="mailto:kuujis_no_spam_at_work@gmail.com"><FONT face=Arial 
size=2>kuujis_no_spam_at_work@gmail.com</FONT></A><FONT face=Arial size=2>&gt; 
wrote in message </FONT><A href="news:hjc2c3$t36$1@trimpas.omnitel.net"><FONT 
face=Arial size=2>news:hjc2c3$t36$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT 
face=Arial size=2>...</FONT></DIV><FONT face=Arial size=2>&gt; NX smirdinios 
nuomons?<BR>&gt; <BR>&gt; Vertinu nuomon 1/10.<BR>&gt; <BR>&gt; "YZF" 
&lt;</FONT><A href="mailto:yzfas_trinti@centras.lt"><FONT face=Arial 
size=2>yzfas_trinti@centras.lt</FONT></A><FONT face=Arial size=2>&gt; wrote in 
message <BR>&gt; </FONT><A href="news:hjbtvg$lvd$1@trimpas.omnitel.net"><FONT 
face=Arial size=2>news:hjbtvg$lvd$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT 
face=Arial size=2>...<BR>&gt;&gt; Nx ta lietuviska teksta, pradejau skaityti ir 
nieko negaliu suprast &gt;:-(<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; 
vertinu revewsa 7/10<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; "Icetom" &lt;</FONT><A 
href="mailto:kkk@kk.com"><FONT face=Arial size=2>kkk@kk.com</FONT></A><FONT 
face=Arial size=2>&gt; wrote in message <BR>&gt;&gt; </FONT><A 
href="news:hjbpci$egr$1@trimpas.omnitel.net"><FONT face=Arial 
size=2>news:hjbpci$egr$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT face=Arial 
size=2>...<BR>&gt;&gt;&gt; Pradjau skaityti tavo apvalg ir iriu kakas ne 
taip, t.y. per <BR>&gt;&gt;&gt; lengvai skaitosi :). O gi tekstas, tai su 
lietuvikomis raidmis. Didel <BR>&gt;&gt;&gt; pagarba tau u tai, Toxi 
!!!<BR>&gt;&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;&gt; "</FONT><A 
href="mailto:Toxis@ze_yvil_place"><FONT face=Arial 
size=2>Toxis@ze_yvil_place</FONT></A><FONT face=Arial size=2>" &lt;</FONT><A 
href="mailto:tox@work.ble"><FONT face=Arial size=2>tox@work.ble</FONT></A><FONT 
face=Arial size=2>&gt; para naujien <BR>&gt;&gt;&gt; </FONT><A 
href="news:hjbmmc$9tm$1@trimpas.omnitel.net"><FONT face=Arial 
size=2>news:hjbmmc$9tm$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT face=Arial 
size=2>...<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; Taigi vakar iek tiek (iki inakt jei jau bt 
visai tiksliam... ir <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; paskui pamiegojus pora val teko keltis 
dirbt jeigu bt dar tikslesniam, <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; todl dabar smegenys iek 
tiek plaukioja, jei bt i vis atviram - bet <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; man tai 
nerpi:) pamaigiau it nauj BioWare krin. Pirmasis man <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; 
patiko, net ne patiko, o veriau maloniai nustebino, nes neesu sci-fi 
<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; rpg mgjas (na matyt ia iek tiek meluoju, bet pavadinkim 
taip, sci fi <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; rpg mans taip netraukia kaip fantasy, ar 
cyber-punk/post nuclear.), o <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; io ties pasakius net 
nelaukiau, nes pairjs krj filmukus, kur <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; jie usideg 
pasakojo, kaip bus suintensyvintos fps kovos buvau jau <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; 
numojs ranka (kaip inia rpg be intensyvi fps kov, kaip kalmaras be 
<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; plgo) - galvojau i labai neblogo rpg padarys "lev&nbsp; 
strylelk". Dja, <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; o gal veriau, ai antropomorfinms 
btybs su religiniu prieskoniu, a <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; klydau. aidimas tikrai 
suintensyvjs ir fps kovos tikrai pagerjusios, <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; nauja 
priedangos sistema bei patobulintas valdymas Mass Effect' i 
<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; dalies padaro gears of war - bet t gerja, valdymo 
patogumo prasme. <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; Negana to, labai pasikeits planet 
lankymo mechanizmas. Nuo iol <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; nusileist  eilin toki 
pai planet, tam, kad pasivaint <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; maina-tanku ir nuaut 
kelis idiotus nebereiks, dabar mes naudosims <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; zondais 
(kuriuos reikia pirkt:) ir tokia uber-planetarinio-stetoskopo 
<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; atmaina - skamba durnai? Vakar vien su ituo dalyku 
praleidau ger <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; valand, o gal ir daugiau - tai kakuo 
panau  poledin vejyb su <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; echolotu:). O nusileisti  
neinom planet teks tik tada, jei igirsim <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; kok 
distress-call', ar iaip koki pletk:). Negana to, dabar norint 
<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; perskrist i vienos sistemos  kit toje paioje galaktikos 
dalyje <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; skrydiui reiks kuro. Neinau, kas bt, jei jis 
baigtsi kakur <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; pakeliui, bet btinai ibandysiu:). Taip 
pat atsirado vairs laivo, <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; ginkl arv ir kitokio bieso 
updeitai - kurie be abejo naudoja <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; resursus, kuriuos gauni 
i poledines kls - tfu, planetarinio <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; 
melimo:).<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; Variklis - tas pats - unreal engine 3 - kur a 
jau keikiau pakankamai. <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; Na, nepatinka jis man - graus, bet 
labai statikas ir netikras - bet <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; bioware'as pasisteng i 
jo ipet nemaai - viskas atrodo tikrai labai <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; neblogai - 
bet statikai. Nerimavusiems dl rpg element sumajimo (kai 
<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; krjai visuose praneimuose praktikai tekalbjo apie fps 
elementus - <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; kodl a juos vadinu _f_ps, jei tai yra tps 
(third person shooter) - man <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; iki iol yra mistika, bet 
nesvarbu:) - skubu nuramint - j tikrai <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; netrksta - kaip 
pareik mano mona pairjus kelet minui mano <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; aidimo 
"o tu k nors be kalbjimo ia dar darai?:)". vairs <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; 
pasirinkimai, kurie matyt "atsilieps karjeroje" daug pokalbi ir 
<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; istorijos, ir patys santykiai tarp komandos nari - viskas 
vietoj. Kol <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; kas turimi penki komandos nariai yra spalvingi 
ir doms - ir jei ir <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; nusileidia dragon age'ui, tai tik 
labai, labai nestipriai, o gal net ir <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; visai 
nenusileidia.<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; Nenordamas gadinti nuotyki - nespoilint - 
nepasakoju apie aidimo <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; scenarij - kuris tikrai pakrypo 
domiai. Vakar dar ilgai msiau dl <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; paio pirminio vyki 
poskio. Na taip, galima j pavadint tok labai <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; "sriuot". 
Kakiek kliin, bet na, niekaip neturiu prie ko <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; 
prisikabint - norint padaryt, kad nuotykius tst tas pats <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; 
protagonistas - rpg susiduria su sunkumais - o kur gi dingo visi jo 
<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; skilai imokti praeitoje dalyje? Taigi bioware pasirinkimas 
imho yra <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; ymiai geresnis nei klasikin muilo oper 
amnezija:). Plius toks poskis <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; suteik ger dirv buvusi 
komandos nari istorijoms - bet, a jau <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; skubu, visk 
pamatysit patys.<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; Kas man nepatiko. Na, matyt ia standartin 
sci-fi rpg problema, bet <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; bandymas kit "magus" - tampa 
kvailyste - t.y. na a gi negaliu aist <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; ne u "mag" kai 
jis yra:) O valkiojimasis su dviem pistoletais paskui <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; 
nervina kaip reikalas (taip, gavau geresniu, bet kol kas jie vistiek 
<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; levi. ir su pavydu iriu  komandos draug su snaiperiu ir 
automatu). O <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; galimybe rerolint u snaiper ir vl 
praaidint vis pradi yra "ne <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; ochota". Na  nepatikusi 
lentynl be abejo patenka ir "inventorius" ar <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; jo nebuvimas 
- bet ia manau aminas "rantas", ties pasakius net <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; 
nebeturiu vilties apraindamas kur nors ateinant rpg inventori dt 
<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; prie "plius". Mano jau mintas unreal engine ir su tuo 
susij dalykai - <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; statikumas, udaros erdvs su loading 
langais (kurie yra nepateisinai <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; ilgi) - blyn, kai nordamas 
vaikiot po savo laiv a turiu kentt <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; keli minui (na 
gal minuts) loading screen, kad nusileist  emesn <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; savo 
mauio laivelio den - fuckit.<BR>&gt;&gt;&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; Bet net 
nekreipiant dmesio  kai kuriuos minusus antrasis mass effectas 
<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; yra tikrai labai ir labai geras pasirinkimas visiems, 
kuriems patiko <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; pirmasis, ar KOTOR'ai, ar tiesiog 
nespjaunantiems  rpg.<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; 
9/10<BR>&gt;&gt;&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; -- 
<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; ___________<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; 
Toxis<BR>&gt;&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;</FONT></BODY></HTML>