NX smirdinčios nuomonės? Vertinu nuomonę 1/10. "YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message news:hjbtvg$lvd$1@trimpas.omnitel.net... > Nx ta lietuviska teksta, pradejau skaityti ir nieko negaliu suprast >:-( > > > > vertinu revewsa 7/10 > > > "Icetom" <kkk@kk.com> wrote in message > news:hjbpci$egr$1@trimpas.omnitel.net... >> Pradėjau skaityti tavo apžvalgą ir žiūriu kažkas ne taip, t.y. per >> lengvai skaitosi :). O gi tekstas, tai su lietuviškomis raidėmis. Didelė >> pagarba tau už tai, Toxi !!! >> >> "Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> parašė naujienų >> news:hjbmmc$9tm$1@trimpas.omnitel.net... >>> Taigi vakar šiek tiek (iki išnaktų jei jau būt visai tiksliam... ir >>> paskui pamiegojus pora val teko keltis dirbt jeigu būt dar tikslesniam, >>> todėl dabar smegenys šiek tiek plaukioja, jei būt iš vis atviram - bet >>> man tai nerūpi:) pamaigiau šitą naują BioWare kūrinį. Pirmasis man >>> patiko, net ne patiko, o verčiau maloniai nustebino, nes neesu sci-fi >>> rpg mėgėjas (na matyt čia šiek tiek meluoju, bet pavadinkim taip, sci fi >>> rpg manęs taip netraukia kaip fantasy, ar cyber-punk/post nuclear.), o >>> šio tiesą pasakius net nelaukiau, nes pažiūrėjęs kūrėjų filmukus, kur >>> jie užsidegę pasakojo, kaip bus suintensyvintos fps kovos buvau jau >>> numojęs ranka (kaip žinia rpg be intensyvių fps kovų, kaip kalmaras be >>> plūgo) - galvojau iš labai neblogo rpg padarys "levą strylelkę". Dėja, >>> o gal verčiau, ačiū antropomorfinėms būtybės su religiniu prieskoniu, aš >>> klydau. Žaidimas tikrai suintensyvėjęs ir fps kovos tikrai pagerėjusios, >>> nauja priedangos sistema bei patobulintas valdymas Mass Effect'ą iš >>> dalies padaro gears of war - bet tą gerąja, valdymo patogumo prasme. >>> Negana to, labai pasikeitęs planetų lankymo mechanizmas. Nuo šiol >>> nusileist į eilinę tokią pačią planetą, tam, kad pasivažinėt >>> mašina-tanku ir nušaut kelis idiotus nebereikės, dabar mes naudosimės >>> zondais (kuriuos reikia pirkt:) ir tokia uber-planetarinio-stetoskopo >>> atmaina - skamba durnai? Vakar vien su šituo dalyku praleidau gerą >>> valandą, o gal ir daugiau - tai kažkuo panašu į poledinę žvejybą su >>> echolotu:). O nusileisti į nežinomą planetą teks tik tada, jei išgirsim >>> kokį distress-call'ą, ar šiaip kokių pletkų:). Negana to, dabar norint >>> perskrist iš vienos sistemos į kitą toje pačioje galaktikos dalyje >>> skrydžiui reikės kuro. Nežinau, kas būtų, jei jis baigtųsi kažkur >>> pakeliui, bet būtinai išbandysiu:). Taip pat atsirado įvairūs laivo, >>> ginklų šarvų ir kitokio bieso updeitai - kurie be abejo naudoja >>> resursus, kuriuos gauni iš poledines žūklės - tfu, planetarinio >>> melžimo:). >>> Variklis - tas pats - unreal engine 3 - kurį aš jau keikiau pakankamai. >>> Na, nepatinka jis man - gražus, bet labai statiškas ir netikras - bet >>> bioware'as pasistengė iš jo išpešt nemažai - viskas atrodo tikrai labai >>> neblogai - bet statiškai. Nerimavusiems dėl rpg elementų sumažėjimo (kai >>> kūrėjai visuose pranešimuose praktiškai tekalbėjo apie fps elementus - >>> kodėl aš juos vadinu _f_ps, jei tai yra tps (third person shooter) - man >>> iki šiol yra mistika, bet nesvarbu:) - skubu nuramint - jų tikrai >>> netrūksta - kaip pareiškė mano žmona pažiūrėjus keletą minučių mano >>> žaidimo "o tu ką nors be kalbėjimo čia dar darai?:)". Įvairūs >>> pasirinkimai, kurie matyt "atsilieps karjeroje" daug pokalbių ir >>> istorijos, ir patys santykiai tarp komandos narių - viskas vietoj. Kol >>> kas turimi penki komandos nariai yra spalvingi ir įdomūs - ir jei ir >>> nusileidžia dragon age'ui, tai tik labai, labai nestipriai, o gal net ir >>> visai nenusileidžia. >>> Nenorėdamas gadinti nuotykių - nespoilint - nepasakoju apie žaidimo >>> scenarijų - kuris tikrai pakrypo įdomiai. Vakar dar ilgai mąsčiau dėl >>> pačio pirminio įvykių posūkio. Na taip, galima jį pavadint tokį labai >>> "sūriuotą". Kažkiek klišinį, bet na, niekaip neturiu prie ko >>> prisikabint - norint padaryt, kad nuotykius tęstų tas pats >>> protagonistas - rpg susiduria su sunkumais - o kur gi dingo visi jo >>> skilai išmokti praeitoje dalyje? Taigi bioware pasirinkimas imho yra >>> žymiai geresnis nei klasikinė muilo operų amnezija:). Plius toks posūkis >>> suteikė gerą dirvą buvusių komandos narių istorijoms - bet, aš jau >>> skubu, viską pamatysit patys. >>> Kas man nepatiko. Na, matyt čia standartinė sci-fi rpg problema, bet >>> bandymas įkišt "magus" - tampa kvailyste - t.y. na aš gi negaliu žaist >>> ne už "magą" kai jis yra:) O valkiojimasis su dviem pistoletais paskui >>> nervina kaip reikalas (taip, gavau geresniu, bet kol kas jie vistiek >>> levi. ir su pavydu žiūriu į komandos draugą su snaiperiu ir automatu). O >>> galimybe rerolint už snaiperį ir vėl pražaidinėt visą pradžią yra "ne >>> ochota". Na į nepatikusių lentynėlę be abejo patenka ir "inventorius" ar >>> jo nebuvimas - bet čia manau amžinas "rantas", tiesą pasakius net >>> nebeturiu vilties aprašinėdamas kurį nors ateinantį rpg inventorių įdėt >>> prie "pliusų". Mano jau minėtas unreal engine ir su tuo susiję dalykai - >>> statiškumas, uždaros erdvės su loading langais (kurie yra nepateisinai >>> ilgi) - blyn, kai norėdamas vaikščiot po savo laivą aš turiu kentėt >>> kelių minučių (na gal minutės) loading screeną, kad nusileist į žemesnį >>> savo mažučio laivelio denį - fuckit. >>> >>> Bet net nekreipiant dėmesio į kai kuriuos minusus antrasis mass effectas >>> yra tikrai labai ir labai geras pasirinkimas visiems, kuriems patiko >>> pirmasis, ar KOTOR'ai, ar tiesiog nespjaunantiems į rpg. >>> 9/10 >>> >>> >>> -- >>> ___________ >>> ©Toxis >> >