Tema: Re: Mass effect2 first Look
Autorius: Kuujis@work
Data: 2010-01-22 13:32:19
NX smirdinčios nuomonės?

Vertinu nuomonę 1/10.

"YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message 
news:hjbtvg$lvd$1@trimpas.omnitel.net...
> Nx ta lietuviska teksta, pradejau skaityti ir nieko negaliu suprast >:-(
>
>
>
> vertinu revewsa 7/10
>
>
> "Icetom" <kkk@kk.com> wrote in message 
> news:hjbpci$egr$1@trimpas.omnitel.net...
>> Pradėjau skaityti tavo apžvalgą ir žiūriu kažkas ne taip, t.y. per 
>> lengvai skaitosi :). O gi tekstas, tai su lietuviškomis raidėmis. Didelė 
>> pagarba tau už tai, Toxi !!!
>>
>> "Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> parašė naujienų 
>> news:hjbmmc$9tm$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Taigi vakar šiek tiek (iki išnaktų jei jau būt visai tiksliam... ir 
>>> paskui pamiegojus pora val teko keltis dirbt jeigu būt dar tikslesniam, 
>>> todėl dabar smegenys šiek tiek plaukioja, jei būt iš vis atviram - bet 
>>> man tai nerūpi:) pamaigiau šitą naują BioWare kūrinį. Pirmasis man 
>>> patiko, net ne patiko, o verčiau maloniai nustebino, nes neesu sci-fi 
>>> rpg mėgėjas (na matyt čia šiek tiek meluoju, bet pavadinkim taip, sci fi 
>>> rpg manęs taip netraukia kaip fantasy, ar cyber-punk/post nuclear.), o 
>>> šio tiesą pasakius net nelaukiau, nes pažiūrėjęs kūrėjų filmukus, kur 
>>> jie užsidegę pasakojo, kaip bus suintensyvintos fps kovos buvau jau 
>>> numojęs ranka (kaip žinia rpg be intensyvių fps kovų, kaip kalmaras be 
>>> plūgo) - galvojau iš labai neblogo rpg padarys "levą  strylelkę". Dėja, 
>>> o gal verčiau, ačiū antropomorfinėms būtybės su religiniu prieskoniu, aš 
>>> klydau. Žaidimas tikrai suintensyvėjęs ir fps kovos tikrai pagerėjusios, 
>>> nauja priedangos sistema bei patobulintas valdymas Mass Effect'ą iš 
>>> dalies padaro gears of war - bet tą gerąja, valdymo patogumo prasme. 
>>> Negana to, labai pasikeitęs planetų lankymo mechanizmas. Nuo šiol 
>>> nusileist į eilinę tokią pačią planetą, tam, kad pasivažinėt 
>>> mašina-tanku ir nušaut kelis idiotus nebereikės, dabar mes naudosimės 
>>> zondais (kuriuos reikia pirkt:) ir tokia uber-planetarinio-stetoskopo 
>>> atmaina - skamba durnai? Vakar vien su šituo dalyku praleidau gerą 
>>> valandą, o gal ir daugiau - tai kažkuo panašu į poledinę žvejybą su 
>>> echolotu:). O nusileisti į nežinomą planetą teks tik tada, jei išgirsim 
>>> kokį distress-call'ą, ar šiaip kokių pletkų:). Negana to, dabar norint 
>>> perskrist iš vienos sistemos į kitą toje pačioje galaktikos dalyje 
>>> skrydžiui reikės kuro. Nežinau, kas būtų, jei jis baigtųsi kažkur 
>>> pakeliui, bet būtinai išbandysiu:). Taip pat atsirado įvairūs laivo, 
>>> ginklų šarvų ir kitokio bieso updeitai - kurie be abejo naudoja 
>>> resursus, kuriuos gauni iš poledines žūklės - tfu, planetarinio 
>>> melžimo:).
>>> Variklis - tas pats - unreal engine 3 - kurį aš jau keikiau pakankamai. 
>>> Na, nepatinka jis man - gražus, bet labai statiškas ir netikras - bet 
>>> bioware'as pasistengė iš jo išpešt nemažai - viskas atrodo tikrai labai 
>>> neblogai - bet statiškai. Nerimavusiems dėl rpg elementų sumažėjimo (kai 
>>> kūrėjai visuose pranešimuose praktiškai tekalbėjo apie fps elementus - 
>>> kodėl aš juos vadinu _f_ps, jei tai yra tps (third person shooter) - man 
>>> iki šiol yra mistika, bet nesvarbu:) - skubu nuramint - jų tikrai 
>>> netrūksta - kaip pareiškė mano žmona pažiūrėjus keletą minučių mano 
>>> žaidimo "o tu ką nors be kalbėjimo čia dar darai?:)". Įvairūs 
>>> pasirinkimai, kurie matyt "atsilieps karjeroje" daug pokalbių ir 
>>> istorijos, ir patys santykiai tarp komandos narių - viskas vietoj. Kol 
>>> kas turimi penki komandos nariai yra spalvingi ir įdomūs - ir jei ir 
>>> nusileidžia dragon age'ui, tai tik labai, labai nestipriai, o gal net ir 
>>> visai nenusileidžia.
>>> Nenorėdamas gadinti nuotykių - nespoilint - nepasakoju apie žaidimo 
>>> scenarijų - kuris tikrai pakrypo įdomiai. Vakar dar ilgai mąsčiau dėl 
>>> pačio pirminio įvykių posūkio. Na taip, galima jį pavadint tokį labai 
>>> "sūriuotą". Kažkiek klišinį, bet na, niekaip neturiu prie ko 
>>> prisikabint - norint padaryt, kad nuotykius tęstų tas pats 
>>> protagonistas - rpg susiduria su sunkumais - o kur gi dingo visi jo 
>>> skilai išmokti praeitoje dalyje? Taigi bioware pasirinkimas imho yra 
>>> žymiai geresnis nei klasikinė muilo operų amnezija:). Plius toks posūkis 
>>> suteikė gerą dirvą buvusių komandos narių istorijoms - bet, aš jau 
>>> skubu, viską pamatysit patys.
>>> Kas man nepatiko. Na, matyt čia standartinė sci-fi rpg problema, bet 
>>> bandymas įkišt "magus" - tampa kvailyste - t.y. na aš gi negaliu žaist 
>>> ne už "magą" kai jis yra:) O valkiojimasis su dviem pistoletais paskui 
>>> nervina kaip reikalas (taip, gavau geresniu, bet kol kas jie vistiek 
>>> levi. ir su pavydu žiūriu į komandos draugą su snaiperiu ir automatu). O 
>>> galimybe rerolint už snaiperį ir vėl pražaidinėt visą pradžią yra "ne 
>>> ochota". Na į nepatikusių lentynėlę be abejo patenka ir "inventorius" ar 
>>> jo nebuvimas - bet čia manau amžinas "rantas", tiesą pasakius net 
>>> nebeturiu vilties aprašinėdamas kurį nors ateinantį rpg inventorių įdėt 
>>> prie "pliusų". Mano jau minėtas unreal engine ir su tuo susiję dalykai - 
>>> statiškumas, uždaros erdvės su loading langais (kurie yra nepateisinai 
>>> ilgi) - blyn, kai norėdamas vaikščiot po savo laivą aš turiu kentėt 
>>> kelių minučių (na gal minutės) loading screeną, kad nusileist į žemesnį 
>>> savo mažučio laivelio denį - fuckit.
>>>
>>> Bet net nekreipiant dėmesio į kai kuriuos minusus antrasis mass effectas 
>>> yra tikrai labai ir labai geras pasirinkimas visiems, kuriems patiko 
>>> pirmasis, ar KOTOR'ai, ar tiesiog nespjaunantiems į rpg.
>>> 9/10
>>>
>>>
>>> -- 
>>> ___________
>>> ©Toxis
>>
>