Tema: Re: Mass effect2 first Look
Autorius: Icetom
Data: 2010-01-22 10:58:58
Pradėjau skaityti tavo apžvalgą ir žiūriu kažkas ne taip, t.y. per lengvai 
skaitosi :). O gi tekstas, tai su lietuviškomis raidėmis. Didelė pagarba tau 
už tai, Toxi !!!

"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> parašė naujienų 
news:hjbmmc$9tm$1@trimpas.omnitel.net...
> Taigi vakar šiek tiek (iki išnaktų jei jau būt visai tiksliam... ir paskui 
> pamiegojus pora val teko keltis dirbt jeigu būt dar tikslesniam, todėl 
> dabar smegenys šiek tiek plaukioja, jei būt iš vis atviram - bet man tai 
> nerūpi:) pamaigiau šitą naują BioWare kūrinį. Pirmasis man patiko, net ne 
> patiko, o verčiau maloniai nustebino, nes neesu sci-fi rpg mėgėjas (na 
> matyt čia šiek tiek meluoju, bet pavadinkim taip, sci fi rpg manęs taip 
> netraukia kaip fantasy, ar cyber-punk/post nuclear.), o šio tiesą pasakius 
> net nelaukiau, nes pažiūrėjęs kūrėjų filmukus, kur jie užsidegę pasakojo, 
> kaip bus suintensyvintos fps kovos buvau jau numojęs ranka (kaip žinia rpg 
> be intensyvių fps kovų, kaip kalmaras be plūgo) - galvojau iš labai 
> neblogo rpg padarys "levą  strylelkę". Dėja, o gal verčiau, ačiū 
> antropomorfinėms būtybės su religiniu prieskoniu, aš klydau. Žaidimas 
> tikrai suintensyvėjęs ir fps kovos tikrai pagerėjusios, nauja priedangos 
> sistema bei patobulintas valdymas Mass Effect'ą iš dalies padaro gears of 
> war - bet tą gerąja, valdymo patogumo prasme. Negana to, labai pasikeitęs 
> planetų lankymo mechanizmas. Nuo šiol nusileist į eilinę tokią pačią 
> planetą, tam, kad pasivažinėt mašina-tanku ir nušaut kelis idiotus 
> nebereikės, dabar mes naudosimės zondais (kuriuos reikia pirkt:) ir tokia 
> uber-planetarinio-stetoskopo atmaina - skamba durnai? Vakar vien su šituo 
> dalyku praleidau gerą valandą, o gal ir daugiau - tai kažkuo panašu į 
> poledinę žvejybą su echolotu:). O nusileisti į nežinomą planetą teks tik 
> tada, jei išgirsim kokį distress-call'ą, ar šiaip kokių pletkų:). Negana 
> to, dabar norint perskrist iš vienos sistemos į kitą toje pačioje 
> galaktikos dalyje skrydžiui reikės kuro. Nežinau, kas būtų, jei jis 
> baigtųsi kažkur pakeliui, bet būtinai išbandysiu:). Taip pat atsirado 
> įvairūs laivo, ginklų šarvų ir kitokio bieso updeitai - kurie be abejo 
> naudoja resursus, kuriuos gauni iš poledines žūklės - tfu, planetarinio 
> melžimo:).
> Variklis - tas pats - unreal engine 3 - kurį aš jau keikiau pakankamai. 
> Na, nepatinka jis man - gražus, bet labai statiškas ir netikras - bet 
> bioware'as pasistengė iš jo išpešt nemažai - viskas atrodo tikrai labai 
> neblogai - bet statiškai. Nerimavusiems dėl rpg elementų sumažėjimo (kai 
> kūrėjai visuose pranešimuose praktiškai tekalbėjo apie fps elementus - 
> kodėl aš juos vadinu _f_ps, jei tai yra tps (third person shooter) - man 
> iki šiol yra mistika, bet nesvarbu:) - skubu nuramint - jų tikrai 
> netrūksta - kaip pareiškė mano žmona pažiūrėjus keletą minučių mano 
> žaidimo "o tu ką nors be kalbėjimo čia dar darai?:)". Įvairūs 
> pasirinkimai, kurie matyt "atsilieps karjeroje" daug pokalbių ir 
> istorijos, ir patys santykiai tarp komandos narių - viskas vietoj. Kol kas 
> turimi penki komandos nariai yra spalvingi ir įdomūs - ir jei ir 
> nusileidžia dragon age'ui, tai tik labai, labai nestipriai, o gal net ir 
> visai nenusileidžia.
> Nenorėdamas gadinti nuotykių - nespoilint - nepasakoju apie žaidimo 
> scenarijų - kuris tikrai pakrypo įdomiai. Vakar dar ilgai mąsčiau dėl 
> pačio pirminio įvykių posūkio. Na taip, galima jį pavadint tokį labai 
> "sūriuotą". Kažkiek klišinį, bet na, niekaip neturiu prie ko prisikabint - 
> norint padaryt, kad nuotykius tęstų tas pats protagonistas - rpg susiduria 
> su sunkumais - o kur gi dingo visi jo skilai išmokti praeitoje dalyje? 
> Taigi bioware pasirinkimas imho yra žymiai geresnis nei klasikinė muilo 
> operų amnezija:). Plius toks posūkis suteikė gerą dirvą buvusių komandos 
> narių istorijoms - bet, aš jau skubu, viską pamatysit patys.
> Kas man nepatiko. Na, matyt čia standartinė sci-fi rpg problema, bet 
> bandymas įkišt "magus" - tampa kvailyste - t.y. na aš gi negaliu žaist ne 
> už "magą" kai jis yra:) O valkiojimasis su dviem pistoletais paskui 
> nervina kaip reikalas (taip, gavau geresniu, bet kol kas jie vistiek levi. 
> ir su pavydu žiūriu į komandos draugą su snaiperiu ir automatu). O 
> galimybe rerolint už snaiperį ir vėl pražaidinėt visą pradžią yra "ne 
> ochota". Na į nepatikusių lentynėlę be abejo patenka ir "inventorius" ar 
> jo nebuvimas - bet čia manau amžinas "rantas", tiesą pasakius net 
> nebeturiu vilties aprašinėdamas kurį nors ateinantį rpg inventorių įdėt 
> prie "pliusų". Mano jau minėtas unreal engine ir su tuo susiję dalykai - 
> statiškumas, uždaros erdvės su loading langais (kurie yra nepateisinai 
> ilgi) - blyn, kai norėdamas vaikščiot po savo laivą aš turiu kentėt kelių 
> minučių (na gal minutės) loading screeną, kad nusileist į žemesnį savo 
> mažučio laivelio denį - fuckit.
>
> Bet net nekreipiant dėmesio į kai kuriuos minusus antrasis mass effectas 
> yra tikrai labai ir labai geras pasirinkimas visiems, kuriems patiko 
> pirmasis, ar KOTOR'ai, ar tiesiog nespjaunantiems į rpg.
> 9/10
>
>
> -- 
> ___________
> ©Toxis