Pradėjau skaityti tavo apžvalgą ir žiūriu kažkas ne taip, t.y. per lengvai skaitosi :). O gi tekstas, tai su lietuviškomis raidėmis. Didelė pagarba tau už tai, Toxi !!! "Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> parašė naujienų news:hjbmmc$9tm$1@trimpas.omnitel.net... > Taigi vakar šiek tiek (iki išnaktų jei jau būt visai tiksliam... ir paskui > pamiegojus pora val teko keltis dirbt jeigu būt dar tikslesniam, todėl > dabar smegenys šiek tiek plaukioja, jei būt iš vis atviram - bet man tai > nerūpi:) pamaigiau šitą naują BioWare kūrinį. Pirmasis man patiko, net ne > patiko, o verčiau maloniai nustebino, nes neesu sci-fi rpg mėgėjas (na > matyt čia šiek tiek meluoju, bet pavadinkim taip, sci fi rpg manęs taip > netraukia kaip fantasy, ar cyber-punk/post nuclear.), o šio tiesą pasakius > net nelaukiau, nes pažiūrėjęs kūrėjų filmukus, kur jie užsidegę pasakojo, > kaip bus suintensyvintos fps kovos buvau jau numojęs ranka (kaip žinia rpg > be intensyvių fps kovų, kaip kalmaras be plūgo) - galvojau iš labai > neblogo rpg padarys "levą strylelkę". Dėja, o gal verčiau, ačiū > antropomorfinėms būtybės su religiniu prieskoniu, aš klydau. Žaidimas > tikrai suintensyvėjęs ir fps kovos tikrai pagerėjusios, nauja priedangos > sistema bei patobulintas valdymas Mass Effect'ą iš dalies padaro gears of > war - bet tą gerąja, valdymo patogumo prasme. Negana to, labai pasikeitęs > planetų lankymo mechanizmas. Nuo šiol nusileist į eilinę tokią pačią > planetą, tam, kad pasivažinėt mašina-tanku ir nušaut kelis idiotus > nebereikės, dabar mes naudosimės zondais (kuriuos reikia pirkt:) ir tokia > uber-planetarinio-stetoskopo atmaina - skamba durnai? Vakar vien su šituo > dalyku praleidau gerą valandą, o gal ir daugiau - tai kažkuo panašu į > poledinę žvejybą su echolotu:). O nusileisti į nežinomą planetą teks tik > tada, jei išgirsim kokį distress-call'ą, ar šiaip kokių pletkų:). Negana > to, dabar norint perskrist iš vienos sistemos į kitą toje pačioje > galaktikos dalyje skrydžiui reikės kuro. Nežinau, kas būtų, jei jis > baigtųsi kažkur pakeliui, bet būtinai išbandysiu:). Taip pat atsirado > įvairūs laivo, ginklų šarvų ir kitokio bieso updeitai - kurie be abejo > naudoja resursus, kuriuos gauni iš poledines žūklės - tfu, planetarinio > melžimo:). > Variklis - tas pats - unreal engine 3 - kurį aš jau keikiau pakankamai. > Na, nepatinka jis man - gražus, bet labai statiškas ir netikras - bet > bioware'as pasistengė iš jo išpešt nemažai - viskas atrodo tikrai labai > neblogai - bet statiškai. Nerimavusiems dėl rpg elementų sumažėjimo (kai > kūrėjai visuose pranešimuose praktiškai tekalbėjo apie fps elementus - > kodėl aš juos vadinu _f_ps, jei tai yra tps (third person shooter) - man > iki šiol yra mistika, bet nesvarbu:) - skubu nuramint - jų tikrai > netrūksta - kaip pareiškė mano žmona pažiūrėjus keletą minučių mano > žaidimo "o tu ką nors be kalbėjimo čia dar darai?:)". Įvairūs > pasirinkimai, kurie matyt "atsilieps karjeroje" daug pokalbių ir > istorijos, ir patys santykiai tarp komandos narių - viskas vietoj. Kol kas > turimi penki komandos nariai yra spalvingi ir įdomūs - ir jei ir > nusileidžia dragon age'ui, tai tik labai, labai nestipriai, o gal net ir > visai nenusileidžia. > Nenorėdamas gadinti nuotykių - nespoilint - nepasakoju apie žaidimo > scenarijų - kuris tikrai pakrypo įdomiai. Vakar dar ilgai mąsčiau dėl > pačio pirminio įvykių posūkio. Na taip, galima jį pavadint tokį labai > "sūriuotą". Kažkiek klišinį, bet na, niekaip neturiu prie ko prisikabint - > norint padaryt, kad nuotykius tęstų tas pats protagonistas - rpg susiduria > su sunkumais - o kur gi dingo visi jo skilai išmokti praeitoje dalyje? > Taigi bioware pasirinkimas imho yra žymiai geresnis nei klasikinė muilo > operų amnezija:). Plius toks posūkis suteikė gerą dirvą buvusių komandos > narių istorijoms - bet, aš jau skubu, viską pamatysit patys. > Kas man nepatiko. Na, matyt čia standartinė sci-fi rpg problema, bet > bandymas įkišt "magus" - tampa kvailyste - t.y. na aš gi negaliu žaist ne > už "magą" kai jis yra:) O valkiojimasis su dviem pistoletais paskui > nervina kaip reikalas (taip, gavau geresniu, bet kol kas jie vistiek levi. > ir su pavydu žiūriu į komandos draugą su snaiperiu ir automatu). O > galimybe rerolint už snaiperį ir vėl pražaidinėt visą pradžią yra "ne > ochota". Na į nepatikusių lentynėlę be abejo patenka ir "inventorius" ar > jo nebuvimas - bet čia manau amžinas "rantas", tiesą pasakius net > nebeturiu vilties aprašinėdamas kurį nors ateinantį rpg inventorių įdėt > prie "pliusų". Mano jau minėtas unreal engine ir su tuo susiję dalykai - > statiškumas, uždaros erdvės su loading langais (kurie yra nepateisinai > ilgi) - blyn, kai norėdamas vaikščiot po savo laivą aš turiu kentėt kelių > minučių (na gal minutės) loading screeną, kad nusileist į žemesnį savo > mažučio laivelio denį - fuckit. > > Bet net nekreipiant dėmesio į kai kuriuos minusus antrasis mass effectas > yra tikrai labai ir labai geras pasirinkimas visiems, kuriems patiko > pirmasis, ar KOTOR'ai, ar tiesiog nespjaunantiems į rpg. > 9/10 > > > -- > ___________ > ©Toxis