Pagaliau normaliai isbandziau, tai galiu pora zodziu papasakot tiem kas dar nebande ir galvoja verta ar ne. Visu pirma verta nusipirkti originala, 50lt su 50% nuolaida steam'e. Normaliai veikiancio piratinio 1.13 patch'o nera o butent si versija inesa daug papildymu bei patobulinimu. Taigi kokie skirtumai nuo JA2. 1. Kovos sistema: Musis vyksta realiu laiku su galimybe sustabdyti ir nurodyti savo kariams ka daryti. Pvz galima nurodyti pritupti, paeiti kelis metrus, nusauti priesa, tada atsistoti ir nubegti uz kampo. Taigi nurodom, spaudziam pauze ir ziurim kas vyksta. Aisku tai labai grazu, kai niekas taves nemato ir gali viska ivykdyti be trukdziu. Bet jei vyksta musis kur 10 priesu, 6 taviskiai, visi pastoviai kazka veikia, tai susistacius visas sekas visiem kariam, paspaudes pauze po 1 sekundes pamatai, kad ankstesni nurodymai nieko verti, nes situacija pasikeite. Taip pat galima koordinuoti veiksmus. Pvz vienas karys jau nusitaikes ir galetu sauti o kitas karys dar tik juda i pozicija. Tada pirmas karys jo palaukia ir jie kartu pradeda saudyti. Pats kariavimas skiriasi labai smarkiai. Pvz JA2 sedi name, praeidineja priesas salia lango, gauni interupt'a, nukali priesa, lauki sekancio. Cia taip neiseis, nes jei sedi pritupes su assault ar sniper sautuvu, tai tiesiog neuzteks laiko nusitaikyti kol priesas praeis. Apskritai jei nori nusizudyti, tai namus valyti labai gerai su sniperio sautuvu :) Nusitaikymo laikas bei taiklumas labai priklauso nuo koki ginkla naudoji bei is kokios padeties sauni. Vieniem geriau stovint, kitiem geriau gulint. Dar vienas dalykas kuris labai svarbu, kad soviniai nesibaigtu susisaudymo metu, nes jei priesas i tave pataiko, beveik be sansu uzsitaisyti. Jei baigesi soviniai, geriausia sleptis. Artima kova gerai padaryta. Jei pribegi prie prieso su peiliu tai jis nesijuoks is taves, kad i susisaudyma atejai su peiliu :) Jis bandys atsimusti savo ginklu kaip su peiliu. Jei tavo karys geras artimos kovos zinovas, jam bus daug lengviau numusti stipru priesininka su peiliu nei bandyti ji nusauti. 2. Teritorija: Kaip ir JA2 visa teritorija yra suskirstyta i sektorius, bet cia vienas sektorius uzima kaip kokie 9 JA2 sektoriai. Pvz miestas kuris JA2 butu uzemes 2-3 sektorius cia uzima viena dideli sektoriu. Labai dideli sektoriai turi 2-3 priesu saugomas zonas. Pvz uzejes i dideli miesta matai, kad priesai sedi pasidaline i 2-3 grupeles, kurios kieviena saugo savo "nama". 3. Greitis: Nesimarinuoja laikas, nes medicina, taisymas ir ilsejimasis vyksta momentaliai. Isimtis tik jei labai suzeidzia, tada reikia biski ilgiau palaukti kol atsistato sveikata. Tas biski ilgiau tai pvz 6 val. Tiesa nera nei masinu nei malunsparnio. 4. Ginklai: Ginklu yra LABAI daug :) Palyginus su JA2 cia labai svarbu koki ginkla ir kada naudoti. Jei JA2 svajone buvo FN-FAL, tai cia nera vieno ginklo kuris tinka visur. Pvz snaiperis gali tureti ginkla kuris pramus ir tanka, bet jis bus bejegis artimoj kovoj. Kodel taip yra? Kievienas ginklas turi tam tikra laika nusitaikymui. Negalima sauti tuoj pat. Reikia gaisti brangias sekundes nusitaikymui. Taigi dabar visi ginklai yra geri. Vieni skirti snaiperiavimui, kiti artimoj kovoj. 5. Komanda: Komandos parinkimas labai skiriasi nuo JA2. Kas tiko ten, cia gali visiskai netikti. Cia as zaidziu su tokia komanda kurios niekada nebuciau emes JA2. Labai svarbu tureti specializuotus karius. Medikas, mechanikas, isminuotojas, snaiperis, artimos kovos specialistas. Medikas labai svarbus. JA2 medikai buvo reikalingi daugiausiai po musio. Cia medikas yra neatskiriamas komandos narys kuris musio metu gydo bei padeda kariauti. 6. Kvestai: Pati istorija siek tiek pakoreguota. Kai kas ismesta, kai kas prideta. Daug nauju sektoriu. Sektoriu padetis siek tiek pakeista palyginus su JA2. 7. Milicija: Visiskai kitokia milicijos samdymo sistema. Dabar apginkluojami idividualus nariai. Jiem galima duoti ginklus, sarvus, salmus. Veliau galima juos "pagerinti" atitinkamai 2lvl 500$, 3lvl 1000$ ir t.t. Laikui begant jie keliasi lygiu nemokamai. 8. Skill sistema: Skill sistema visiskai pakeista. JA2 zaidimo gale visi kariai vistiek budavo uzkelti taip kaip reikia tik tam reikdavo juos "kelti". Cia pakiles lygiu turi 7 takus kuriuos skiri kur nori. Taigi blogu kariu cia neegzistuoja. Galima zaisti net uz tuos uz kuriuos JA2 niekad nezaistum ir juos mokinti kaip tik nori. Tiesa reikia nenusigrybauti, nes maksimalus lygis yra 10. Taigi jei nusisamdei 5 lygio kari tai maksimum ka gali isspausti yra 5*7=35 taskai. Reikia susidaryti kelimo strategija is anksto. Atsizvelgiant i tai, geriausia rinkti kuo zemesnio lygio kari. Tai ne tik pigiau, bet ir apmokyti galesi pagal savo norus. Prie jau esamu perk'u tokiu kaip night ops ar melee expert yra ir nauju. Pvz nudism, pathfinding ir t.t. Uz ka duoda xp. Uz uzmusta priesa, uz taisymus, duru atidaryma, isminavima, gydyma. Uz priesa duoda visiem kas i ji pataike, nesvarbu kas uzmus. Ko dar truksta iki pilnos laimes arba ka reikia taisyti. 1. Visu pirma tai kamera. Kas ja tokia padare turetu nusisauti. Neimanoma normaliai apziureti norimo vaizdo. Arba viskas is auksto, arba matosi nepakankamai i toli. 2. Reikia tobulinti AI. Jei gynyboje priesai dirba pakankamai gerai tai atakoje jie labai nusigrybauja. Priesu buriai kurie eina atsiimti prarastu sektoriu yra labai nuspejami ir lengvai neutralizuojami. 3. Pakoreguoti tam tikru daiktu naudojima. Pvz priesas neturetu girdeti per 3 sienas jei kas bando atidaryti/atrakinti duris. 4. Pakoreguoti aplinka. Dabar sleptis uz krumu medziu ar akmenu labai sudetinga. Dauguma atveju tu priesu nematysi o jie i tave ramiai saudys. 5. (Kol kas) negalima susikurti savo kario. Si dalyka galima apeiti su tam tikru mod'u arba paciam pasikoreguot reikiama faila. Mano galva si zaidima butina isbandyti visiem kas save laiko Jagged Alliance fanu. Tiem kas galvoja, kad real time bus nesmagu zaisti, tai atsisiuskit bent demo ir isbandykit. Tikrai pakeisit nuomone :)