Tema: Re: Back in action
Autorius: Audrimas
Data: 2012-07-23 12:23:28
Pagaliau normaliai isbandziau, tai galiu pora zodziu papasakot tiem kas dar 
nebande ir galvoja verta ar ne. Visu pirma verta nusipirkti originala, 50lt 
su 50% nuolaida steam'e. Normaliai veikiancio piratinio 1.13 patch'o nera o 
butent si versija inesa daug papildymu bei patobulinimu.

Taigi kokie skirtumai nuo JA2.

1. Kovos sistema:

Musis vyksta realiu laiku su galimybe sustabdyti ir nurodyti savo kariams ka 
daryti. Pvz galima nurodyti pritupti, paeiti kelis metrus, nusauti priesa, 
tada atsistoti ir nubegti uz kampo. Taigi nurodom, spaudziam pauze ir ziurim 
kas vyksta. Aisku tai labai grazu, kai niekas taves nemato ir gali viska 
ivykdyti be trukdziu. Bet jei vyksta musis kur 10 priesu, 6 taviskiai, visi 
pastoviai kazka veikia, tai susistacius visas sekas visiem kariam, paspaudes 
pauze po 1 sekundes pamatai, kad ankstesni nurodymai nieko verti, nes 
situacija pasikeite. Taip pat galima koordinuoti veiksmus. Pvz vienas karys 
jau nusitaikes ir galetu sauti o kitas karys dar tik juda i pozicija. Tada 
pirmas karys jo palaukia ir jie kartu pradeda saudyti.

Pats kariavimas skiriasi labai smarkiai. Pvz JA2 sedi name, praeidineja 
priesas salia lango, gauni interupt'a, nukali priesa, lauki sekancio. Cia 
taip neiseis, nes jei sedi pritupes su assault ar sniper sautuvu, tai 
tiesiog neuzteks laiko nusitaikyti kol priesas praeis. Apskritai jei nori 
nusizudyti, tai namus valyti labai gerai su sniperio sautuvu :) Nusitaikymo 
laikas bei taiklumas labai priklauso nuo koki ginkla naudoji bei is kokios 
padeties sauni. Vieniem geriau stovint, kitiem geriau gulint.

Dar vienas dalykas kuris labai svarbu, kad soviniai nesibaigtu susisaudymo 
metu, nes jei priesas i tave pataiko, beveik be sansu uzsitaisyti. Jei 
baigesi soviniai, geriausia sleptis.

Artima kova gerai padaryta. Jei pribegi prie prieso su peiliu tai jis 
nesijuoks is taves, kad i susisaudyma atejai su peiliu :) Jis bandys 
atsimusti savo ginklu kaip su peiliu. Jei tavo karys geras artimos kovos 
zinovas, jam bus daug lengviau numusti stipru priesininka su peiliu nei 
bandyti ji nusauti.

2. Teritorija:

Kaip ir JA2 visa teritorija yra suskirstyta i sektorius, bet cia vienas 
sektorius uzima kaip kokie 9 JA2 sektoriai. Pvz miestas kuris JA2 butu 
uzemes 2-3 sektorius cia uzima viena dideli sektoriu. Labai dideli sektoriai 
turi 2-3 priesu saugomas zonas. Pvz uzejes i dideli miesta matai, kad 
priesai sedi pasidaline i 2-3 grupeles, kurios kieviena saugo savo "nama".

3. Greitis:

Nesimarinuoja laikas, nes medicina, taisymas ir ilsejimasis vyksta 
momentaliai. Isimtis tik jei labai suzeidzia, tada reikia biski ilgiau 
palaukti kol atsistato sveikata. Tas biski ilgiau tai pvz 6 val. Tiesa nera 
nei masinu nei malunsparnio.

4. Ginklai:

Ginklu yra LABAI daug :)

Palyginus su JA2 cia labai svarbu koki ginkla ir kada naudoti. Jei JA2 
svajone buvo FN-FAL, tai cia nera vieno ginklo kuris tinka visur. Pvz 
snaiperis gali tureti ginkla kuris pramus ir tanka, bet jis bus bejegis 
artimoj kovoj. Kodel taip yra? Kievienas ginklas turi tam tikra laika 
nusitaikymui. Negalima sauti tuoj pat. Reikia gaisti brangias sekundes 
nusitaikymui. Taigi dabar visi ginklai yra geri. Vieni skirti 
snaiperiavimui, kiti artimoj kovoj.

5. Komanda:

Komandos parinkimas labai skiriasi nuo JA2. Kas tiko ten, cia gali visiskai 
netikti. Cia as zaidziu su tokia komanda kurios niekada nebuciau emes JA2. 
Labai svarbu tureti specializuotus karius. Medikas, mechanikas, 
isminuotojas, snaiperis, artimos kovos specialistas. Medikas labai svarbus. 
JA2 medikai buvo reikalingi daugiausiai po musio. Cia medikas yra 
neatskiriamas komandos narys kuris musio metu gydo bei padeda kariauti.

6. Kvestai:

Pati istorija siek tiek pakoreguota. Kai kas ismesta, kai kas prideta. Daug 
nauju sektoriu. Sektoriu padetis siek tiek pakeista palyginus su JA2.

7. Milicija:

Visiskai kitokia milicijos samdymo sistema. Dabar apginkluojami idividualus 
nariai. Jiem galima duoti ginklus, sarvus, salmus. Veliau galima juos 
"pagerinti" atitinkamai 2lvl 500$, 3lvl 1000$ ir t.t. Laikui begant jie 
keliasi lygiu nemokamai.

8. Skill sistema:

Skill sistema visiskai pakeista. JA2 zaidimo gale visi kariai vistiek budavo 
uzkelti taip kaip reikia tik tam reikdavo juos "kelti". Cia pakiles lygiu 
turi 7 takus kuriuos skiri kur nori. Taigi blogu kariu cia neegzistuoja. 
Galima zaisti net uz tuos uz kuriuos JA2 niekad nezaistum ir juos mokinti 
kaip tik nori. Tiesa reikia nenusigrybauti, nes maksimalus lygis yra 10. 
Taigi jei nusisamdei 5 lygio kari tai maksimum ka gali isspausti yra 5*7=35 
taskai. Reikia susidaryti kelimo strategija is anksto. Atsizvelgiant i tai, 
geriausia rinkti kuo zemesnio lygio kari. Tai ne tik pigiau, bet ir apmokyti 
galesi pagal savo norus.

Prie jau esamu perk'u tokiu kaip night ops ar melee expert yra ir nauju. Pvz 
nudism, pathfinding ir t.t.

Uz ka duoda xp. Uz uzmusta priesa, uz taisymus, duru atidaryma, isminavima, 
gydyma. Uz priesa duoda visiem kas i ji pataike, nesvarbu kas uzmus.


Ko dar truksta iki pilnos laimes arba ka reikia taisyti.

1. Visu pirma tai kamera. Kas ja tokia padare turetu nusisauti. Neimanoma 
normaliai apziureti norimo vaizdo. Arba viskas is auksto, arba matosi 
nepakankamai i toli.
2. Reikia tobulinti AI. Jei gynyboje priesai dirba pakankamai gerai tai 
atakoje jie labai nusigrybauja. Priesu buriai kurie eina atsiimti prarastu 
sektoriu yra labai nuspejami ir lengvai neutralizuojami.
3. Pakoreguoti tam tikru daiktu naudojima. Pvz priesas neturetu girdeti per 
3 sienas jei kas bando atidaryti/atrakinti duris.
4. Pakoreguoti aplinka. Dabar sleptis uz krumu medziu ar akmenu labai 
sudetinga. Dauguma atveju tu priesu nematysi o jie i tave ramiai saudys.
5. (Kol kas) negalima susikurti savo kario. Si dalyka galima apeiti su tam 
tikru mod'u arba paciam pasikoreguot reikiama faila.

Mano galva si zaidima butina isbandyti visiem kas save laiko Jagged Alliance 
fanu. Tiem kas galvoja, kad real time bus nesmagu zaisti, tai atsisiuskit 
bent demo ir isbandykit. Tikrai pakeisit nuomone :)