Tema: Re: Back in action
Autorius: Zyza
Data: 2012-07-23 12:41:59
Aciu uz mintis :) Vakar valanda praleidau skaitydamas ant JA:BiA 
varancius reviewsus :) Zodziu is steamo dar nerizikuosiu pirkt, 
palauksiu patchu ir ziuresim kaip tobules. Visi iki siol forumuose (tam 
tarpe ir kureju), ir siaip visokiuose reviewsuose keikia TBS panaikinima 
- "kam griauti tai, kas veikia ?" Su kuo aisku visi manau sutinka...

On 2012.07.23 12:23, Audrimas wrote:
> Pagaliau normaliai isbandziau, tai galiu pora zodziu papasakot tiem kas dar
> nebande ir galvoja verta ar ne. Visu pirma verta nusipirkti originala, 50lt
> su 50% nuolaida steam'e. Normaliai veikiancio piratinio 1.13 patch'o nera o
> butent si versija inesa daug papildymu bei patobulinimu.
>
> Taigi kokie skirtumai nuo JA2.
>
> 1. Kovos sistema:
>
> Musis vyksta realiu laiku su galimybe sustabdyti ir nurodyti savo kariams ka
> daryti. Pvz galima nurodyti pritupti, paeiti kelis metrus, nusauti priesa,
> tada atsistoti ir nubegti uz kampo. Taigi nurodom, spaudziam pauze ir ziurim
> kas vyksta. Aisku tai labai grazu, kai niekas taves nemato ir gali viska
> ivykdyti be trukdziu. Bet jei vyksta musis kur 10 priesu, 6 taviskiai, visi
> pastoviai kazka veikia, tai susistacius visas sekas visiem kariam, paspaudes
> pauze po 1 sekundes pamatai, kad ankstesni nurodymai nieko verti, nes
> situacija pasikeite. Taip pat galima koordinuoti veiksmus. Pvz vienas karys
> jau nusitaikes ir galetu sauti o kitas karys dar tik juda i pozicija. Tada
> pirmas karys jo palaukia ir jie kartu pradeda saudyti.
>
> Pats kariavimas skiriasi labai smarkiai. Pvz JA2 sedi name, praeidineja
> priesas salia lango, gauni interupt'a, nukali priesa, lauki sekancio. Cia
> taip neiseis, nes jei sedi pritupes su assault ar sniper sautuvu, tai
> tiesiog neuzteks laiko nusitaikyti kol priesas praeis. Apskritai jei nori
> nusizudyti, tai namus valyti labai gerai su sniperio sautuvu :) Nusitaikymo
> laikas bei taiklumas labai priklauso nuo koki ginkla naudoji bei is kokios
> padeties sauni. Vieniem geriau stovint, kitiem geriau gulint.
>
> Dar vienas dalykas kuris labai svarbu, kad soviniai nesibaigtu susisaudymo
> metu, nes jei priesas i tave pataiko, beveik be sansu uzsitaisyti. Jei
> baigesi soviniai, geriausia sleptis.
>
> Artima kova gerai padaryta. Jei pribegi prie prieso su peiliu tai jis
> nesijuoks is taves, kad i susisaudyma atejai su peiliu :) Jis bandys
> atsimusti savo ginklu kaip su peiliu. Jei tavo karys geras artimos kovos
> zinovas, jam bus daug lengviau numusti stipru priesininka su peiliu nei
> bandyti ji nusauti.
>
> 2. Teritorija:
>
> Kaip ir JA2 visa teritorija yra suskirstyta i sektorius, bet cia vienas
> sektorius uzima kaip kokie 9 JA2 sektoriai. Pvz miestas kuris JA2 butu
> uzemes 2-3 sektorius cia uzima viena dideli sektoriu. Labai dideli sektoriai
> turi 2-3 priesu saugomas zonas. Pvz uzejes i dideli miesta matai, kad
> priesai sedi pasidaline i 2-3 grupeles, kurios kieviena saugo savo "nama".
>
> 3. Greitis:
>
> Nesimarinuoja laikas, nes medicina, taisymas ir ilsejimasis vyksta
> momentaliai. Isimtis tik jei labai suzeidzia, tada reikia biski ilgiau
> palaukti kol atsistato sveikata. Tas biski ilgiau tai pvz 6 val. Tiesa nera
> nei masinu nei malunsparnio.
>
> 4. Ginklai:
>
> Ginklu yra LABAI daug :)
>
> Palyginus su JA2 cia labai svarbu koki ginkla ir kada naudoti. Jei JA2
> svajone buvo FN-FAL, tai cia nera vieno ginklo kuris tinka visur. Pvz
> snaiperis gali tureti ginkla kuris pramus ir tanka, bet jis bus bejegis
> artimoj kovoj. Kodel taip yra? Kievienas ginklas turi tam tikra laika
> nusitaikymui. Negalima sauti tuoj pat. Reikia gaisti brangias sekundes
> nusitaikymui. Taigi dabar visi ginklai yra geri. Vieni skirti
> snaiperiavimui, kiti artimoj kovoj.
>
> 5. Komanda:
>
> Komandos parinkimas labai skiriasi nuo JA2. Kas tiko ten, cia gali visiskai
> netikti. Cia as zaidziu su tokia komanda kurios niekada nebuciau emes JA2.
> Labai svarbu tureti specializuotus karius. Medikas, mechanikas,
> isminuotojas, snaiperis, artimos kovos specialistas. Medikas labai svarbus.
> JA2 medikai buvo reikalingi daugiausiai po musio. Cia medikas yra
> neatskiriamas komandos narys kuris musio metu gydo bei padeda kariauti.
>
> 6. Kvestai:
>
> Pati istorija siek tiek pakoreguota. Kai kas ismesta, kai kas prideta. Daug
> nauju sektoriu. Sektoriu padetis siek tiek pakeista palyginus su JA2.
>
> 7. Milicija:
>
> Visiskai kitokia milicijos samdymo sistema. Dabar apginkluojami idividualus
> nariai. Jiem galima duoti ginklus, sarvus, salmus. Veliau galima juos
> "pagerinti" atitinkamai 2lvl 500$, 3lvl 1000$ ir t.t. Laikui begant jie
> keliasi lygiu nemokamai.
>
> 8. Skill sistema:
>
> Skill sistema visiskai pakeista. JA2 zaidimo gale visi kariai vistiek budavo
> uzkelti taip kaip reikia tik tam reikdavo juos "kelti". Cia pakiles lygiu
> turi 7 takus kuriuos skiri kur nori. Taigi blogu kariu cia neegzistuoja.
> Galima zaisti net uz tuos uz kuriuos JA2 niekad nezaistum ir juos mokinti
> kaip tik nori. Tiesa reikia nenusigrybauti, nes maksimalus lygis yra 10.
> Taigi jei nusisamdei 5 lygio kari tai maksimum ka gali isspausti yra 5*7=35
> taskai. Reikia susidaryti kelimo strategija is anksto. Atsizvelgiant i tai,
> geriausia rinkti kuo zemesnio lygio kari. Tai ne tik pigiau, bet ir apmokyti
> galesi pagal savo norus.
>
> Prie jau esamu perk'u tokiu kaip night ops ar melee expert yra ir nauju. Pvz
> nudism, pathfinding ir t.t.
>
> Uz ka duoda xp. Uz uzmusta priesa, uz taisymus, duru atidaryma, isminavima,
> gydyma. Uz priesa duoda visiem kas i ji pataike, nesvarbu kas uzmus.
>
>
> Ko dar truksta iki pilnos laimes arba ka reikia taisyti.
>
> 1. Visu pirma tai kamera. Kas ja tokia padare turetu nusisauti. Neimanoma
> normaliai apziureti norimo vaizdo. Arba viskas is auksto, arba matosi
> nepakankamai i toli.
> 2. Reikia tobulinti AI. Jei gynyboje priesai dirba pakankamai gerai tai
> atakoje jie labai nusigrybauja. Priesu buriai kurie eina atsiimti prarastu
> sektoriu yra labai nuspejami ir lengvai neutralizuojami.
> 3. Pakoreguoti tam tikru daiktu naudojima. Pvz priesas neturetu girdeti per
> 3 sienas jei kas bando atidaryti/atrakinti duris.
> 4. Pakoreguoti aplinka. Dabar sleptis uz krumu medziu ar akmenu labai
> sudetinga. Dauguma atveju tu priesu nematysi o jie i tave ramiai saudys.
> 5. (Kol kas) negalima susikurti savo kario. Si dalyka galima apeiti su tam
> tikru mod'u arba paciam pasikoreguot reikiama faila.
>
> Mano galva si zaidima butina isbandyti visiem kas save laiko Jagged Alliance
> fanu. Tiem kas galvoja, kad real time bus nesmagu zaisti, tai atsisiuskit
> bent demo ir isbandykit. Tikrai pakeisit nuomone :)
>
>