Aciu uz mintis :) Vakar valanda praleidau skaitydamas ant JA:BiA varancius reviewsus :) Zodziu is steamo dar nerizikuosiu pirkt, palauksiu patchu ir ziuresim kaip tobules. Visi iki siol forumuose (tam tarpe ir kureju), ir siaip visokiuose reviewsuose keikia TBS panaikinima - "kam griauti tai, kas veikia ?" Su kuo aisku visi manau sutinka... On 2012.07.23 12:23, Audrimas wrote: > Pagaliau normaliai isbandziau, tai galiu pora zodziu papasakot tiem kas dar > nebande ir galvoja verta ar ne. Visu pirma verta nusipirkti originala, 50lt > su 50% nuolaida steam'e. Normaliai veikiancio piratinio 1.13 patch'o nera o > butent si versija inesa daug papildymu bei patobulinimu. > > Taigi kokie skirtumai nuo JA2. > > 1. Kovos sistema: > > Musis vyksta realiu laiku su galimybe sustabdyti ir nurodyti savo kariams ka > daryti. Pvz galima nurodyti pritupti, paeiti kelis metrus, nusauti priesa, > tada atsistoti ir nubegti uz kampo. Taigi nurodom, spaudziam pauze ir ziurim > kas vyksta. Aisku tai labai grazu, kai niekas taves nemato ir gali viska > ivykdyti be trukdziu. Bet jei vyksta musis kur 10 priesu, 6 taviskiai, visi > pastoviai kazka veikia, tai susistacius visas sekas visiem kariam, paspaudes > pauze po 1 sekundes pamatai, kad ankstesni nurodymai nieko verti, nes > situacija pasikeite. Taip pat galima koordinuoti veiksmus. Pvz vienas karys > jau nusitaikes ir galetu sauti o kitas karys dar tik juda i pozicija. Tada > pirmas karys jo palaukia ir jie kartu pradeda saudyti. > > Pats kariavimas skiriasi labai smarkiai. Pvz JA2 sedi name, praeidineja > priesas salia lango, gauni interupt'a, nukali priesa, lauki sekancio. Cia > taip neiseis, nes jei sedi pritupes su assault ar sniper sautuvu, tai > tiesiog neuzteks laiko nusitaikyti kol priesas praeis. Apskritai jei nori > nusizudyti, tai namus valyti labai gerai su sniperio sautuvu :) Nusitaikymo > laikas bei taiklumas labai priklauso nuo koki ginkla naudoji bei is kokios > padeties sauni. Vieniem geriau stovint, kitiem geriau gulint. > > Dar vienas dalykas kuris labai svarbu, kad soviniai nesibaigtu susisaudymo > metu, nes jei priesas i tave pataiko, beveik be sansu uzsitaisyti. Jei > baigesi soviniai, geriausia sleptis. > > Artima kova gerai padaryta. Jei pribegi prie prieso su peiliu tai jis > nesijuoks is taves, kad i susisaudyma atejai su peiliu :) Jis bandys > atsimusti savo ginklu kaip su peiliu. Jei tavo karys geras artimos kovos > zinovas, jam bus daug lengviau numusti stipru priesininka su peiliu nei > bandyti ji nusauti. > > 2. Teritorija: > > Kaip ir JA2 visa teritorija yra suskirstyta i sektorius, bet cia vienas > sektorius uzima kaip kokie 9 JA2 sektoriai. Pvz miestas kuris JA2 butu > uzemes 2-3 sektorius cia uzima viena dideli sektoriu. Labai dideli sektoriai > turi 2-3 priesu saugomas zonas. Pvz uzejes i dideli miesta matai, kad > priesai sedi pasidaline i 2-3 grupeles, kurios kieviena saugo savo "nama". > > 3. Greitis: > > Nesimarinuoja laikas, nes medicina, taisymas ir ilsejimasis vyksta > momentaliai. Isimtis tik jei labai suzeidzia, tada reikia biski ilgiau > palaukti kol atsistato sveikata. Tas biski ilgiau tai pvz 6 val. Tiesa nera > nei masinu nei malunsparnio. > > 4. Ginklai: > > Ginklu yra LABAI daug :) > > Palyginus su JA2 cia labai svarbu koki ginkla ir kada naudoti. Jei JA2 > svajone buvo FN-FAL, tai cia nera vieno ginklo kuris tinka visur. Pvz > snaiperis gali tureti ginkla kuris pramus ir tanka, bet jis bus bejegis > artimoj kovoj. Kodel taip yra? Kievienas ginklas turi tam tikra laika > nusitaikymui. Negalima sauti tuoj pat. Reikia gaisti brangias sekundes > nusitaikymui. Taigi dabar visi ginklai yra geri. Vieni skirti > snaiperiavimui, kiti artimoj kovoj. > > 5. Komanda: > > Komandos parinkimas labai skiriasi nuo JA2. Kas tiko ten, cia gali visiskai > netikti. Cia as zaidziu su tokia komanda kurios niekada nebuciau emes JA2. > Labai svarbu tureti specializuotus karius. Medikas, mechanikas, > isminuotojas, snaiperis, artimos kovos specialistas. Medikas labai svarbus. > JA2 medikai buvo reikalingi daugiausiai po musio. Cia medikas yra > neatskiriamas komandos narys kuris musio metu gydo bei padeda kariauti. > > 6. Kvestai: > > Pati istorija siek tiek pakoreguota. Kai kas ismesta, kai kas prideta. Daug > nauju sektoriu. Sektoriu padetis siek tiek pakeista palyginus su JA2. > > 7. Milicija: > > Visiskai kitokia milicijos samdymo sistema. Dabar apginkluojami idividualus > nariai. Jiem galima duoti ginklus, sarvus, salmus. Veliau galima juos > "pagerinti" atitinkamai 2lvl 500$, 3lvl 1000$ ir t.t. Laikui begant jie > keliasi lygiu nemokamai. > > 8. Skill sistema: > > Skill sistema visiskai pakeista. JA2 zaidimo gale visi kariai vistiek budavo > uzkelti taip kaip reikia tik tam reikdavo juos "kelti". Cia pakiles lygiu > turi 7 takus kuriuos skiri kur nori. Taigi blogu kariu cia neegzistuoja. > Galima zaisti net uz tuos uz kuriuos JA2 niekad nezaistum ir juos mokinti > kaip tik nori. Tiesa reikia nenusigrybauti, nes maksimalus lygis yra 10. > Taigi jei nusisamdei 5 lygio kari tai maksimum ka gali isspausti yra 5*7=35 > taskai. Reikia susidaryti kelimo strategija is anksto. Atsizvelgiant i tai, > geriausia rinkti kuo zemesnio lygio kari. Tai ne tik pigiau, bet ir apmokyti > galesi pagal savo norus. > > Prie jau esamu perk'u tokiu kaip night ops ar melee expert yra ir nauju. Pvz > nudism, pathfinding ir t.t. > > Uz ka duoda xp. Uz uzmusta priesa, uz taisymus, duru atidaryma, isminavima, > gydyma. Uz priesa duoda visiem kas i ji pataike, nesvarbu kas uzmus. > > > Ko dar truksta iki pilnos laimes arba ka reikia taisyti. > > 1. Visu pirma tai kamera. Kas ja tokia padare turetu nusisauti. Neimanoma > normaliai apziureti norimo vaizdo. Arba viskas is auksto, arba matosi > nepakankamai i toli. > 2. Reikia tobulinti AI. Jei gynyboje priesai dirba pakankamai gerai tai > atakoje jie labai nusigrybauja. Priesu buriai kurie eina atsiimti prarastu > sektoriu yra labai nuspejami ir lengvai neutralizuojami. > 3. Pakoreguoti tam tikru daiktu naudojima. Pvz priesas neturetu girdeti per > 3 sienas jei kas bando atidaryti/atrakinti duris. > 4. Pakoreguoti aplinka. Dabar sleptis uz krumu medziu ar akmenu labai > sudetinga. Dauguma atveju tu priesu nematysi o jie i tave ramiai saudys. > 5. (Kol kas) negalima susikurti savo kario. Si dalyka galima apeiti su tam > tikru mod'u arba paciam pasikoreguot reikiama faila. > > Mano galva si zaidima butina isbandyti visiem kas save laiko Jagged Alliance > fanu. Tiem kas galvoja, kad real time bus nesmagu zaisti, tai atsisiuskit > bent demo ir isbandykit. Tikrai pakeisit nuomone :) > >