Tema: Re: Back in action
Autorius: Audrimas
Data: 2012-07-23 12:58:33
Del TBS as irgi buvau skeptiskai nusiteikes kol nepabandziau. Nors esu 
didelis JA2 fanas bet nauja sistema man patiko. Jei pasiulytu zaisti TBS ar 
taip kaip yra dabar tai tiesa sakant nezinau ka pasirinkciau. Manau TBS jie 
nepadarys o viskas kitkas tai su kiekvienu patch'u eina tik geryn. Net 
nezinau ar benoresiu zaisti JA2 kada nors ateity nors ir esu prazaides n 
kartu:)

"Zyza" <maskatuoklis@hotmail.com> wrote in message 
news:juj697$pql$1@trimpas.omnitel.net...
> Aciu uz mintis :) Vakar valanda praleidau skaitydamas ant JA:BiA varancius 
> reviewsus :) Zodziu is steamo dar nerizikuosiu pirkt, palauksiu patchu ir 
> ziuresim kaip tobules. Visi iki siol forumuose (tam tarpe ir kureju), ir 
> siaip visokiuose reviewsuose keikia TBS panaikinima - "kam griauti tai, 
> kas veikia ?" Su kuo aisku visi manau sutinka...
>
> On 2012.07.23 12:23, Audrimas wrote:
>> Pagaliau normaliai isbandziau, tai galiu pora zodziu papasakot tiem kas 
>> dar
>> nebande ir galvoja verta ar ne. Visu pirma verta nusipirkti originala, 
>> 50lt
>> su 50% nuolaida steam'e. Normaliai veikiancio piratinio 1.13 patch'o nera 
>> o
>> butent si versija inesa daug papildymu bei patobulinimu.
>>
>> Taigi kokie skirtumai nuo JA2.
>>
>> 1. Kovos sistema:
>>
>> Musis vyksta realiu laiku su galimybe sustabdyti ir nurodyti savo kariams 
>> ka
>> daryti. Pvz galima nurodyti pritupti, paeiti kelis metrus, nusauti 
>> priesa,
>> tada atsistoti ir nubegti uz kampo. Taigi nurodom, spaudziam pauze ir 
>> ziurim
>> kas vyksta. Aisku tai labai grazu, kai niekas taves nemato ir gali viska
>> ivykdyti be trukdziu. Bet jei vyksta musis kur 10 priesu, 6 taviskiai, 
>> visi
>> pastoviai kazka veikia, tai susistacius visas sekas visiem kariam, 
>> paspaudes
>> pauze po 1 sekundes pamatai, kad ankstesni nurodymai nieko verti, nes
>> situacija pasikeite. Taip pat galima koordinuoti veiksmus. Pvz vienas 
>> karys
>> jau nusitaikes ir galetu sauti o kitas karys dar tik juda i pozicija. 
>> Tada
>> pirmas karys jo palaukia ir jie kartu pradeda saudyti.
>>
>> Pats kariavimas skiriasi labai smarkiai. Pvz JA2 sedi name, praeidineja
>> priesas salia lango, gauni interupt'a, nukali priesa, lauki sekancio. Cia
>> taip neiseis, nes jei sedi pritupes su assault ar sniper sautuvu, tai
>> tiesiog neuzteks laiko nusitaikyti kol priesas praeis. Apskritai jei nori
>> nusizudyti, tai namus valyti labai gerai su sniperio sautuvu :) 
>> Nusitaikymo
>> laikas bei taiklumas labai priklauso nuo koki ginkla naudoji bei is 
>> kokios
>> padeties sauni. Vieniem geriau stovint, kitiem geriau gulint.
>>
>> Dar vienas dalykas kuris labai svarbu, kad soviniai nesibaigtu 
>> susisaudymo
>> metu, nes jei priesas i tave pataiko, beveik be sansu uzsitaisyti. Jei
>> baigesi soviniai, geriausia sleptis.
>>
>> Artima kova gerai padaryta. Jei pribegi prie prieso su peiliu tai jis
>> nesijuoks is taves, kad i susisaudyma atejai su peiliu :) Jis bandys
>> atsimusti savo ginklu kaip su peiliu. Jei tavo karys geras artimos kovos
>> zinovas, jam bus daug lengviau numusti stipru priesininka su peiliu nei
>> bandyti ji nusauti.
>>
>> 2. Teritorija:
>>
>> Kaip ir JA2 visa teritorija yra suskirstyta i sektorius, bet cia vienas
>> sektorius uzima kaip kokie 9 JA2 sektoriai. Pvz miestas kuris JA2 butu
>> uzemes 2-3 sektorius cia uzima viena dideli sektoriu. Labai dideli 
>> sektoriai
>> turi 2-3 priesu saugomas zonas. Pvz uzejes i dideli miesta matai, kad
>> priesai sedi pasidaline i 2-3 grupeles, kurios kieviena saugo savo 
>> "nama".
>>
>> 3. Greitis:
>>
>> Nesimarinuoja laikas, nes medicina, taisymas ir ilsejimasis vyksta
>> momentaliai. Isimtis tik jei labai suzeidzia, tada reikia biski ilgiau
>> palaukti kol atsistato sveikata. Tas biski ilgiau tai pvz 6 val. Tiesa 
>> nera
>> nei masinu nei malunsparnio.
>>
>> 4. Ginklai:
>>
>> Ginklu yra LABAI daug :)
>>
>> Palyginus su JA2 cia labai svarbu koki ginkla ir kada naudoti. Jei JA2
>> svajone buvo FN-FAL, tai cia nera vieno ginklo kuris tinka visur. Pvz
>> snaiperis gali tureti ginkla kuris pramus ir tanka, bet jis bus bejegis
>> artimoj kovoj. Kodel taip yra? Kievienas ginklas turi tam tikra laika
>> nusitaikymui. Negalima sauti tuoj pat. Reikia gaisti brangias sekundes
>> nusitaikymui. Taigi dabar visi ginklai yra geri. Vieni skirti
>> snaiperiavimui, kiti artimoj kovoj.
>>
>> 5. Komanda:
>>
>> Komandos parinkimas labai skiriasi nuo JA2. Kas tiko ten, cia gali 
>> visiskai
>> netikti. Cia as zaidziu su tokia komanda kurios niekada nebuciau emes 
>> JA2.
>> Labai svarbu tureti specializuotus karius. Medikas, mechanikas,
>> isminuotojas, snaiperis, artimos kovos specialistas. Medikas labai 
>> svarbus.
>> JA2 medikai buvo reikalingi daugiausiai po musio. Cia medikas yra
>> neatskiriamas komandos narys kuris musio metu gydo bei padeda kariauti.
>>
>> 6. Kvestai:
>>
>> Pati istorija siek tiek pakoreguota. Kai kas ismesta, kai kas prideta. 
>> Daug
>> nauju sektoriu. Sektoriu padetis siek tiek pakeista palyginus su JA2.
>>
>> 7. Milicija:
>>
>> Visiskai kitokia milicijos samdymo sistema. Dabar apginkluojami 
>> idividualus
>> nariai. Jiem galima duoti ginklus, sarvus, salmus. Veliau galima juos
>> "pagerinti" atitinkamai 2lvl 500$, 3lvl 1000$ ir t.t. Laikui begant jie
>> keliasi lygiu nemokamai.
>>
>> 8. Skill sistema:
>>
>> Skill sistema visiskai pakeista. JA2 zaidimo gale visi kariai vistiek 
>> budavo
>> uzkelti taip kaip reikia tik tam reikdavo juos "kelti". Cia pakiles lygiu
>> turi 7 takus kuriuos skiri kur nori. Taigi blogu kariu cia neegzistuoja.
>> Galima zaisti net uz tuos uz kuriuos JA2 niekad nezaistum ir juos mokinti
>> kaip tik nori. Tiesa reikia nenusigrybauti, nes maksimalus lygis yra 10.
>> Taigi jei nusisamdei 5 lygio kari tai maksimum ka gali isspausti yra 
>> 5*7=35
>> taskai. Reikia susidaryti kelimo strategija is anksto. Atsizvelgiant i 
>> tai,
>> geriausia rinkti kuo zemesnio lygio kari. Tai ne tik pigiau, bet ir 
>> apmokyti
>> galesi pagal savo norus.
>>
>> Prie jau esamu perk'u tokiu kaip night ops ar melee expert yra ir nauju. 
>> Pvz
>> nudism, pathfinding ir t.t.
>>
>> Uz ka duoda xp. Uz uzmusta priesa, uz taisymus, duru atidaryma, 
>> isminavima,
>> gydyma. Uz priesa duoda visiem kas i ji pataike, nesvarbu kas uzmus.
>>
>>
>> Ko dar truksta iki pilnos laimes arba ka reikia taisyti.
>>
>> 1. Visu pirma tai kamera. Kas ja tokia padare turetu nusisauti. Neimanoma
>> normaliai apziureti norimo vaizdo. Arba viskas is auksto, arba matosi
>> nepakankamai i toli.
>> 2. Reikia tobulinti AI. Jei gynyboje priesai dirba pakankamai gerai tai
>> atakoje jie labai nusigrybauja. Priesu buriai kurie eina atsiimti 
>> prarastu
>> sektoriu yra labai nuspejami ir lengvai neutralizuojami.
>> 3. Pakoreguoti tam tikru daiktu naudojima. Pvz priesas neturetu girdeti 
>> per
>> 3 sienas jei kas bando atidaryti/atrakinti duris.
>> 4. Pakoreguoti aplinka. Dabar sleptis uz krumu medziu ar akmenu labai
>> sudetinga. Dauguma atveju tu priesu nematysi o jie i tave ramiai saudys.
>> 5. (Kol kas) negalima susikurti savo kario. Si dalyka galima apeiti su 
>> tam
>> tikru mod'u arba paciam pasikoreguot reikiama faila.
>>
>> Mano galva si zaidima butina isbandyti visiem kas save laiko Jagged 
>> Alliance
>> fanu. Tiem kas galvoja, kad real time bus nesmagu zaisti, tai atsisiuskit
>> bent demo ir isbandykit. Tikrai pakeisit nuomone :)
>>
>>
>