As irgi pastebejau, kad FN-FAL pas mane kaip defaultinis ginklas, nes tingiu tampytis po kelis ginklus ivairiom situacijom. O prototipas yra G11, tas tai geriausias, tinka viskam. Yra dar kazkoks geresnis bet neradau nors liko tik 3 lokacijas praeit. G11 su 1.13 patchu galima nusipirkt, tai as visiem ir uzpirkau :) "Milordas" <no@spam.lt> wrote in message news:jutahu$2oe$1@trimpas.omnitel.net... > 4. FN-FAL man tiko viskam :) o jei koki G41 (ar kaip ten tas prototipas > vadinasi, nepamenu jau, seniai zaidziau) randi tai visai gerai > > "Audrimas" <audiogalaxy@freemail.lt> wrote in message > news:juj56g$om1$1@trimpas.omnitel.net... >> Pagaliau normaliai isbandziau, tai galiu pora zodziu papasakot tiem kas >> dar nebande ir galvoja verta ar ne. Visu pirma verta nusipirkti >> originala, 50lt su 50% nuolaida steam'e. Normaliai veikiancio piratinio >> 1.13 patch'o nera o butent si versija inesa daug papildymu bei >> patobulinimu. >> >> Taigi kokie skirtumai nuo JA2. >> >> 1. Kovos sistema: >> >> Musis vyksta realiu laiku su galimybe sustabdyti ir nurodyti savo kariams >> ka daryti. Pvz galima nurodyti pritupti, paeiti kelis metrus, nusauti >> priesa, tada atsistoti ir nubegti uz kampo. Taigi nurodom, spaudziam >> pauze ir ziurim kas vyksta. Aisku tai labai grazu, kai niekas taves >> nemato ir gali viska ivykdyti be trukdziu. Bet jei vyksta musis kur 10 >> priesu, 6 taviskiai, visi pastoviai kazka veikia, tai susistacius visas >> sekas visiem kariam, paspaudes pauze po 1 sekundes pamatai, kad ankstesni >> nurodymai nieko verti, nes situacija pasikeite. Taip pat galima >> koordinuoti veiksmus. Pvz vienas karys jau nusitaikes ir galetu sauti o >> kitas karys dar tik juda i pozicija. Tada pirmas karys jo palaukia ir jie >> kartu pradeda saudyti. >> >> Pats kariavimas skiriasi labai smarkiai. Pvz JA2 sedi name, praeidineja >> priesas salia lango, gauni interupt'a, nukali priesa, lauki sekancio. Cia >> taip neiseis, nes jei sedi pritupes su assault ar sniper sautuvu, tai >> tiesiog neuzteks laiko nusitaikyti kol priesas praeis. Apskritai jei nori >> nusizudyti, tai namus valyti labai gerai su sniperio sautuvu :) >> Nusitaikymo laikas bei taiklumas labai priklauso nuo koki ginkla naudoji >> bei is kokios padeties sauni. Vieniem geriau stovint, kitiem geriau >> gulint. >> >> Dar vienas dalykas kuris labai svarbu, kad soviniai nesibaigtu >> susisaudymo metu, nes jei priesas i tave pataiko, beveik be sansu >> uzsitaisyti. Jei baigesi soviniai, geriausia sleptis. >> >> Artima kova gerai padaryta. Jei pribegi prie prieso su peiliu tai jis >> nesijuoks is taves, kad i susisaudyma atejai su peiliu :) Jis bandys >> atsimusti savo ginklu kaip su peiliu. Jei tavo karys geras artimos kovos >> zinovas, jam bus daug lengviau numusti stipru priesininka su peiliu nei >> bandyti ji nusauti. >> >> 2. Teritorija: >> >> Kaip ir JA2 visa teritorija yra suskirstyta i sektorius, bet cia vienas >> sektorius uzima kaip kokie 9 JA2 sektoriai. Pvz miestas kuris JA2 butu >> uzemes 2-3 sektorius cia uzima viena dideli sektoriu. Labai dideli >> sektoriai turi 2-3 priesu saugomas zonas. Pvz uzejes i dideli miesta >> matai, kad priesai sedi pasidaline i 2-3 grupeles, kurios kieviena saugo >> savo "nama". >> >> 3. Greitis: >> >> Nesimarinuoja laikas, nes medicina, taisymas ir ilsejimasis vyksta >> momentaliai. Isimtis tik jei labai suzeidzia, tada reikia biski ilgiau >> palaukti kol atsistato sveikata. Tas biski ilgiau tai pvz 6 val. Tiesa >> nera nei masinu nei malunsparnio. >> >> 4. Ginklai: >> >> Ginklu yra LABAI daug :) >> >> Palyginus su JA2 cia labai svarbu koki ginkla ir kada naudoti. Jei JA2 >> svajone buvo FN-FAL, tai cia nera vieno ginklo kuris tinka visur. Pvz >> snaiperis gali tureti ginkla kuris pramus ir tanka, bet jis bus bejegis >> artimoj kovoj. Kodel taip yra? Kievienas ginklas turi tam tikra laika >> nusitaikymui. Negalima sauti tuoj pat. Reikia gaisti brangias sekundes >> nusitaikymui. Taigi dabar visi ginklai yra geri. Vieni skirti >> snaiperiavimui, kiti artimoj kovoj. >> >> 5. Komanda: >> >> Komandos parinkimas labai skiriasi nuo JA2. Kas tiko ten, cia gali >> visiskai netikti. Cia as zaidziu su tokia komanda kurios niekada nebuciau >> emes JA2. Labai svarbu tureti specializuotus karius. Medikas, mechanikas, >> isminuotojas, snaiperis, artimos kovos specialistas. Medikas labai >> svarbus. JA2 medikai buvo reikalingi daugiausiai po musio. Cia medikas >> yra neatskiriamas komandos narys kuris musio metu gydo bei padeda >> kariauti. >> >> 6. Kvestai: >> >> Pati istorija siek tiek pakoreguota. Kai kas ismesta, kai kas prideta. >> Daug nauju sektoriu. Sektoriu padetis siek tiek pakeista palyginus su >> JA2. >> >> 7. Milicija: >> >> Visiskai kitokia milicijos samdymo sistema. Dabar apginkluojami >> idividualus nariai. Jiem galima duoti ginklus, sarvus, salmus. Veliau >> galima juos "pagerinti" atitinkamai 2lvl 500$, 3lvl 1000$ ir t.t. Laikui >> begant jie keliasi lygiu nemokamai. >> >> 8. Skill sistema: >> >> Skill sistema visiskai pakeista. JA2 zaidimo gale visi kariai vistiek >> budavo uzkelti taip kaip reikia tik tam reikdavo juos "kelti". Cia >> pakiles lygiu turi 7 takus kuriuos skiri kur nori. Taigi blogu kariu cia >> neegzistuoja. Galima zaisti net uz tuos uz kuriuos JA2 niekad nezaistum >> ir juos mokinti kaip tik nori. Tiesa reikia nenusigrybauti, nes >> maksimalus lygis yra 10. Taigi jei nusisamdei 5 lygio kari tai maksimum >> ka gali isspausti yra 5*7=35 taskai. Reikia susidaryti kelimo strategija >> is anksto. Atsizvelgiant i tai, geriausia rinkti kuo zemesnio lygio kari. >> Tai ne tik pigiau, bet ir apmokyti galesi pagal savo norus. >> >> Prie jau esamu perk'u tokiu kaip night ops ar melee expert yra ir nauju. >> Pvz nudism, pathfinding ir t.t. >> >> Uz ka duoda xp. Uz uzmusta priesa, uz taisymus, duru atidaryma, >> isminavima, gydyma. Uz priesa duoda visiem kas i ji pataike, nesvarbu kas >> uzmus. >> >> >> Ko dar truksta iki pilnos laimes arba ka reikia taisyti. >> >> 1. Visu pirma tai kamera. Kas ja tokia padare turetu nusisauti. Neimanoma >> normaliai apziureti norimo vaizdo. Arba viskas is auksto, arba matosi >> nepakankamai i toli. >> 2. Reikia tobulinti AI. Jei gynyboje priesai dirba pakankamai gerai tai >> atakoje jie labai nusigrybauja. Priesu buriai kurie eina atsiimti >> prarastu sektoriu yra labai nuspejami ir lengvai neutralizuojami. >> 3. Pakoreguoti tam tikru daiktu naudojima. Pvz priesas neturetu girdeti >> per 3 sienas jei kas bando atidaryti/atrakinti duris. >> 4. Pakoreguoti aplinka. Dabar sleptis uz krumu medziu ar akmenu labai >> sudetinga. Dauguma atveju tu priesu nematysi o jie i tave ramiai saudys. >> 5. (Kol kas) negalima susikurti savo kario. Si dalyka galima apeiti su >> tam tikru mod'u arba paciam pasikoreguot reikiama faila. >> >> Mano galva si zaidima butina isbandyti visiem kas save laiko Jagged >> Alliance fanu. Tiem kas galvoja, kad real time bus nesmagu zaisti, tai >> atsisiuskit bent demo ir isbandykit. Tikrai pakeisit nuomone :) >> > >