Tema: Re: Back in action
Autorius: Audrimas
Data: 2012-07-27 09:41:32
As irgi pastebejau, kad FN-FAL pas mane kaip defaultinis ginklas, nes tingiu 
tampytis po kelis ginklus ivairiom situacijom. O prototipas yra G11, tas tai 
geriausias, tinka viskam. Yra dar kazkoks geresnis bet neradau nors liko tik 
3 lokacijas praeit. G11 su 1.13 patchu galima nusipirkt, tai as visiem ir 
uzpirkau :)

"Milordas" <no@spam.lt> wrote in message 
news:jutahu$2oe$1@trimpas.omnitel.net...
> 4. FN-FAL man tiko viskam :) o jei koki G41 (ar kaip ten tas prototipas 
> vadinasi, nepamenu jau, seniai zaidziau) randi tai visai gerai
>
> "Audrimas" <audiogalaxy@freemail.lt> wrote in message 
> news:juj56g$om1$1@trimpas.omnitel.net...
>> Pagaliau normaliai isbandziau, tai galiu pora zodziu papasakot tiem kas 
>> dar nebande ir galvoja verta ar ne. Visu pirma verta nusipirkti 
>> originala, 50lt su 50% nuolaida steam'e. Normaliai veikiancio piratinio 
>> 1.13 patch'o nera o butent si versija inesa daug papildymu bei 
>> patobulinimu.
>>
>> Taigi kokie skirtumai nuo JA2.
>>
>> 1. Kovos sistema:
>>
>> Musis vyksta realiu laiku su galimybe sustabdyti ir nurodyti savo kariams 
>> ka daryti. Pvz galima nurodyti pritupti, paeiti kelis metrus, nusauti 
>> priesa, tada atsistoti ir nubegti uz kampo. Taigi nurodom, spaudziam 
>> pauze ir ziurim kas vyksta. Aisku tai labai grazu, kai niekas taves 
>> nemato ir gali viska ivykdyti be trukdziu. Bet jei vyksta musis kur 10 
>> priesu, 6 taviskiai, visi pastoviai kazka veikia, tai susistacius visas 
>> sekas visiem kariam, paspaudes pauze po 1 sekundes pamatai, kad ankstesni 
>> nurodymai nieko verti, nes situacija pasikeite. Taip pat galima 
>> koordinuoti veiksmus. Pvz vienas karys jau nusitaikes ir galetu sauti o 
>> kitas karys dar tik juda i pozicija. Tada pirmas karys jo palaukia ir jie 
>> kartu pradeda saudyti.
>>
>> Pats kariavimas skiriasi labai smarkiai. Pvz JA2 sedi name, praeidineja 
>> priesas salia lango, gauni interupt'a, nukali priesa, lauki sekancio. Cia 
>> taip neiseis, nes jei sedi pritupes su assault ar sniper sautuvu, tai 
>> tiesiog neuzteks laiko nusitaikyti kol priesas praeis. Apskritai jei nori 
>> nusizudyti, tai namus valyti labai gerai su sniperio sautuvu :) 
>> Nusitaikymo laikas bei taiklumas labai priklauso nuo koki ginkla naudoji 
>> bei is kokios padeties sauni. Vieniem geriau stovint, kitiem geriau 
>> gulint.
>>
>> Dar vienas dalykas kuris labai svarbu, kad soviniai nesibaigtu 
>> susisaudymo metu, nes jei priesas i tave pataiko, beveik be sansu 
>> uzsitaisyti. Jei baigesi soviniai, geriausia sleptis.
>>
>> Artima kova gerai padaryta. Jei pribegi prie prieso su peiliu tai jis 
>> nesijuoks is taves, kad i susisaudyma atejai su peiliu :) Jis bandys 
>> atsimusti savo ginklu kaip su peiliu. Jei tavo karys geras artimos kovos 
>> zinovas, jam bus daug lengviau numusti stipru priesininka su peiliu nei 
>> bandyti ji nusauti.
>>
>> 2. Teritorija:
>>
>> Kaip ir JA2 visa teritorija yra suskirstyta i sektorius, bet cia vienas 
>> sektorius uzima kaip kokie 9 JA2 sektoriai. Pvz miestas kuris JA2 butu 
>> uzemes 2-3 sektorius cia uzima viena dideli sektoriu. Labai dideli 
>> sektoriai turi 2-3 priesu saugomas zonas. Pvz uzejes i dideli miesta 
>> matai, kad priesai sedi pasidaline i 2-3 grupeles, kurios kieviena saugo 
>> savo "nama".
>>
>> 3. Greitis:
>>
>> Nesimarinuoja laikas, nes medicina, taisymas ir ilsejimasis vyksta 
>> momentaliai. Isimtis tik jei labai suzeidzia, tada reikia biski ilgiau 
>> palaukti kol atsistato sveikata. Tas biski ilgiau tai pvz 6 val. Tiesa 
>> nera nei masinu nei malunsparnio.
>>
>> 4. Ginklai:
>>
>> Ginklu yra LABAI daug :)
>>
>> Palyginus su JA2 cia labai svarbu koki ginkla ir kada naudoti. Jei JA2 
>> svajone buvo FN-FAL, tai cia nera vieno ginklo kuris tinka visur. Pvz 
>> snaiperis gali tureti ginkla kuris pramus ir tanka, bet jis bus bejegis 
>> artimoj kovoj. Kodel taip yra? Kievienas ginklas turi tam tikra laika 
>> nusitaikymui. Negalima sauti tuoj pat. Reikia gaisti brangias sekundes 
>> nusitaikymui. Taigi dabar visi ginklai yra geri. Vieni skirti 
>> snaiperiavimui, kiti artimoj kovoj.
>>
>> 5. Komanda:
>>
>> Komandos parinkimas labai skiriasi nuo JA2. Kas tiko ten, cia gali 
>> visiskai netikti. Cia as zaidziu su tokia komanda kurios niekada nebuciau 
>> emes JA2. Labai svarbu tureti specializuotus karius. Medikas, mechanikas, 
>> isminuotojas, snaiperis, artimos kovos specialistas. Medikas labai 
>> svarbus. JA2 medikai buvo reikalingi daugiausiai po musio. Cia medikas 
>> yra neatskiriamas komandos narys kuris musio metu gydo bei padeda 
>> kariauti.
>>
>> 6. Kvestai:
>>
>> Pati istorija siek tiek pakoreguota. Kai kas ismesta, kai kas prideta. 
>> Daug nauju sektoriu. Sektoriu padetis siek tiek pakeista palyginus su 
>> JA2.
>>
>> 7. Milicija:
>>
>> Visiskai kitokia milicijos samdymo sistema. Dabar apginkluojami 
>> idividualus nariai. Jiem galima duoti ginklus, sarvus, salmus. Veliau 
>> galima juos "pagerinti" atitinkamai 2lvl 500$, 3lvl 1000$ ir t.t. Laikui 
>> begant jie keliasi lygiu nemokamai.
>>
>> 8. Skill sistema:
>>
>> Skill sistema visiskai pakeista. JA2 zaidimo gale visi kariai vistiek 
>> budavo uzkelti taip kaip reikia tik tam reikdavo juos "kelti". Cia 
>> pakiles lygiu turi 7 takus kuriuos skiri kur nori. Taigi blogu kariu cia 
>> neegzistuoja. Galima zaisti net uz tuos uz kuriuos JA2 niekad nezaistum 
>> ir juos mokinti kaip tik nori. Tiesa reikia nenusigrybauti, nes 
>> maksimalus lygis yra 10. Taigi jei nusisamdei 5 lygio kari tai maksimum 
>> ka gali isspausti yra 5*7=35 taskai. Reikia susidaryti kelimo strategija 
>> is anksto. Atsizvelgiant i tai, geriausia rinkti kuo zemesnio lygio kari. 
>> Tai ne tik pigiau, bet ir apmokyti galesi pagal savo norus.
>>
>> Prie jau esamu perk'u tokiu kaip night ops ar melee expert yra ir nauju. 
>> Pvz nudism, pathfinding ir t.t.
>>
>> Uz ka duoda xp. Uz uzmusta priesa, uz taisymus, duru atidaryma, 
>> isminavima, gydyma. Uz priesa duoda visiem kas i ji pataike, nesvarbu kas 
>> uzmus.
>>
>>
>> Ko dar truksta iki pilnos laimes arba ka reikia taisyti.
>>
>> 1. Visu pirma tai kamera. Kas ja tokia padare turetu nusisauti. Neimanoma 
>> normaliai apziureti norimo vaizdo. Arba viskas is auksto, arba matosi 
>> nepakankamai i toli.
>> 2. Reikia tobulinti AI. Jei gynyboje priesai dirba pakankamai gerai tai 
>> atakoje jie labai nusigrybauja. Priesu buriai kurie eina atsiimti 
>> prarastu sektoriu yra labai nuspejami ir lengvai neutralizuojami.
>> 3. Pakoreguoti tam tikru daiktu naudojima. Pvz priesas neturetu girdeti 
>> per 3 sienas jei kas bando atidaryti/atrakinti duris.
>> 4. Pakoreguoti aplinka. Dabar sleptis uz krumu medziu ar akmenu labai 
>> sudetinga. Dauguma atveju tu priesu nematysi o jie i tave ramiai saudys.
>> 5. (Kol kas) negalima susikurti savo kario. Si dalyka galima apeiti su 
>> tam tikru mod'u arba paciam pasikoreguot reikiama faila.
>>
>> Mano galva si zaidima butina isbandyti visiem kas save laiko Jagged 
>> Alliance fanu. Tiem kas galvoja, kad real time bus nesmagu zaisti, tai 
>> atsisiuskit bent demo ir isbandykit. Tikrai pakeisit nuomone :)
>>
>
>