4. FN-FAL man tiko viskam :) o jei koki G41 (ar kaip ten tas prototipas vadinasi, nepamenu jau, seniai zaidziau) randi tai visai gerai "Audrimas" <audiogalaxy@freemail.lt> wrote in message news:juj56g$om1$1@trimpas.omnitel.net... > Pagaliau normaliai isbandziau, tai galiu pora zodziu papasakot tiem kas > dar nebande ir galvoja verta ar ne. Visu pirma verta nusipirkti originala, > 50lt su 50% nuolaida steam'e. Normaliai veikiancio piratinio 1.13 patch'o > nera o butent si versija inesa daug papildymu bei patobulinimu. > > Taigi kokie skirtumai nuo JA2. > > 1. Kovos sistema: > > Musis vyksta realiu laiku su galimybe sustabdyti ir nurodyti savo kariams > ka daryti. Pvz galima nurodyti pritupti, paeiti kelis metrus, nusauti > priesa, tada atsistoti ir nubegti uz kampo. Taigi nurodom, spaudziam pauze > ir ziurim kas vyksta. Aisku tai labai grazu, kai niekas taves nemato ir > gali viska ivykdyti be trukdziu. Bet jei vyksta musis kur 10 priesu, 6 > taviskiai, visi pastoviai kazka veikia, tai susistacius visas sekas visiem > kariam, paspaudes pauze po 1 sekundes pamatai, kad ankstesni nurodymai > nieko verti, nes situacija pasikeite. Taip pat galima koordinuoti > veiksmus. Pvz vienas karys jau nusitaikes ir galetu sauti o kitas karys > dar tik juda i pozicija. Tada pirmas karys jo palaukia ir jie kartu > pradeda saudyti. > > Pats kariavimas skiriasi labai smarkiai. Pvz JA2 sedi name, praeidineja > priesas salia lango, gauni interupt'a, nukali priesa, lauki sekancio. Cia > taip neiseis, nes jei sedi pritupes su assault ar sniper sautuvu, tai > tiesiog neuzteks laiko nusitaikyti kol priesas praeis. Apskritai jei nori > nusizudyti, tai namus valyti labai gerai su sniperio sautuvu :) > Nusitaikymo laikas bei taiklumas labai priklauso nuo koki ginkla naudoji > bei is kokios padeties sauni. Vieniem geriau stovint, kitiem geriau > gulint. > > Dar vienas dalykas kuris labai svarbu, kad soviniai nesibaigtu susisaudymo > metu, nes jei priesas i tave pataiko, beveik be sansu uzsitaisyti. Jei > baigesi soviniai, geriausia sleptis. > > Artima kova gerai padaryta. Jei pribegi prie prieso su peiliu tai jis > nesijuoks is taves, kad i susisaudyma atejai su peiliu :) Jis bandys > atsimusti savo ginklu kaip su peiliu. Jei tavo karys geras artimos kovos > zinovas, jam bus daug lengviau numusti stipru priesininka su peiliu nei > bandyti ji nusauti. > > 2. Teritorija: > > Kaip ir JA2 visa teritorija yra suskirstyta i sektorius, bet cia vienas > sektorius uzima kaip kokie 9 JA2 sektoriai. Pvz miestas kuris JA2 butu > uzemes 2-3 sektorius cia uzima viena dideli sektoriu. Labai dideli > sektoriai turi 2-3 priesu saugomas zonas. Pvz uzejes i dideli miesta > matai, kad priesai sedi pasidaline i 2-3 grupeles, kurios kieviena saugo > savo "nama". > > 3. Greitis: > > Nesimarinuoja laikas, nes medicina, taisymas ir ilsejimasis vyksta > momentaliai. Isimtis tik jei labai suzeidzia, tada reikia biski ilgiau > palaukti kol atsistato sveikata. Tas biski ilgiau tai pvz 6 val. Tiesa > nera nei masinu nei malunsparnio. > > 4. Ginklai: > > Ginklu yra LABAI daug :) > > Palyginus su JA2 cia labai svarbu koki ginkla ir kada naudoti. Jei JA2 > svajone buvo FN-FAL, tai cia nera vieno ginklo kuris tinka visur. Pvz > snaiperis gali tureti ginkla kuris pramus ir tanka, bet jis bus bejegis > artimoj kovoj. Kodel taip yra? Kievienas ginklas turi tam tikra laika > nusitaikymui. Negalima sauti tuoj pat. Reikia gaisti brangias sekundes > nusitaikymui. Taigi dabar visi ginklai yra geri. Vieni skirti > snaiperiavimui, kiti artimoj kovoj. > > 5. Komanda: > > Komandos parinkimas labai skiriasi nuo JA2. Kas tiko ten, cia gali > visiskai netikti. Cia as zaidziu su tokia komanda kurios niekada nebuciau > emes JA2. Labai svarbu tureti specializuotus karius. Medikas, mechanikas, > isminuotojas, snaiperis, artimos kovos specialistas. Medikas labai > svarbus. JA2 medikai buvo reikalingi daugiausiai po musio. Cia medikas yra > neatskiriamas komandos narys kuris musio metu gydo bei padeda kariauti. > > 6. Kvestai: > > Pati istorija siek tiek pakoreguota. Kai kas ismesta, kai kas prideta. > Daug nauju sektoriu. Sektoriu padetis siek tiek pakeista palyginus su JA2. > > 7. Milicija: > > Visiskai kitokia milicijos samdymo sistema. Dabar apginkluojami > idividualus nariai. Jiem galima duoti ginklus, sarvus, salmus. Veliau > galima juos "pagerinti" atitinkamai 2lvl 500$, 3lvl 1000$ ir t.t. Laikui > begant jie keliasi lygiu nemokamai. > > 8. Skill sistema: > > Skill sistema visiskai pakeista. JA2 zaidimo gale visi kariai vistiek > budavo uzkelti taip kaip reikia tik tam reikdavo juos "kelti". Cia pakiles > lygiu turi 7 takus kuriuos skiri kur nori. Taigi blogu kariu cia > neegzistuoja. Galima zaisti net uz tuos uz kuriuos JA2 niekad nezaistum ir > juos mokinti kaip tik nori. Tiesa reikia nenusigrybauti, nes maksimalus > lygis yra 10. Taigi jei nusisamdei 5 lygio kari tai maksimum ka gali > isspausti yra 5*7=35 taskai. Reikia susidaryti kelimo strategija is > anksto. Atsizvelgiant i tai, geriausia rinkti kuo zemesnio lygio kari. Tai > ne tik pigiau, bet ir apmokyti galesi pagal savo norus. > > Prie jau esamu perk'u tokiu kaip night ops ar melee expert yra ir nauju. > Pvz nudism, pathfinding ir t.t. > > Uz ka duoda xp. Uz uzmusta priesa, uz taisymus, duru atidaryma, > isminavima, gydyma. Uz priesa duoda visiem kas i ji pataike, nesvarbu kas > uzmus. > > > Ko dar truksta iki pilnos laimes arba ka reikia taisyti. > > 1. Visu pirma tai kamera. Kas ja tokia padare turetu nusisauti. Neimanoma > normaliai apziureti norimo vaizdo. Arba viskas is auksto, arba matosi > nepakankamai i toli. > 2. Reikia tobulinti AI. Jei gynyboje priesai dirba pakankamai gerai tai > atakoje jie labai nusigrybauja. Priesu buriai kurie eina atsiimti prarastu > sektoriu yra labai nuspejami ir lengvai neutralizuojami. > 3. Pakoreguoti tam tikru daiktu naudojima. Pvz priesas neturetu girdeti > per 3 sienas jei kas bando atidaryti/atrakinti duris. > 4. Pakoreguoti aplinka. Dabar sleptis uz krumu medziu ar akmenu labai > sudetinga. Dauguma atveju tu priesu nematysi o jie i tave ramiai saudys. > 5. (Kol kas) negalima susikurti savo kario. Si dalyka galima apeiti su tam > tikru mod'u arba paciam pasikoreguot reikiama faila. > > Mano galva si zaidima butina isbandyti visiem kas save laiko Jagged > Alliance fanu. Tiem kas galvoja, kad real time bus nesmagu zaisti, tai > atsisiuskit bent demo ir isbandykit. Tikrai pakeisit nuomone :) >