Tema: Re: Back in action
Autorius: Milordas
Data: 2012-07-27 08:56:14
4. FN-FAL man tiko viskam :) o jei koki G41 (ar kaip ten tas prototipas 
vadinasi, nepamenu jau, seniai zaidziau) randi tai visai gerai

"Audrimas" <audiogalaxy@freemail.lt> wrote in message 
news:juj56g$om1$1@trimpas.omnitel.net...
> Pagaliau normaliai isbandziau, tai galiu pora zodziu papasakot tiem kas 
> dar nebande ir galvoja verta ar ne. Visu pirma verta nusipirkti originala, 
> 50lt su 50% nuolaida steam'e. Normaliai veikiancio piratinio 1.13 patch'o 
> nera o butent si versija inesa daug papildymu bei patobulinimu.
>
> Taigi kokie skirtumai nuo JA2.
>
> 1. Kovos sistema:
>
> Musis vyksta realiu laiku su galimybe sustabdyti ir nurodyti savo kariams 
> ka daryti. Pvz galima nurodyti pritupti, paeiti kelis metrus, nusauti 
> priesa, tada atsistoti ir nubegti uz kampo. Taigi nurodom, spaudziam pauze 
> ir ziurim kas vyksta. Aisku tai labai grazu, kai niekas taves nemato ir 
> gali viska ivykdyti be trukdziu. Bet jei vyksta musis kur 10 priesu, 6 
> taviskiai, visi pastoviai kazka veikia, tai susistacius visas sekas visiem 
> kariam, paspaudes pauze po 1 sekundes pamatai, kad ankstesni nurodymai 
> nieko verti, nes situacija pasikeite. Taip pat galima koordinuoti 
> veiksmus. Pvz vienas karys jau nusitaikes ir galetu sauti o kitas karys 
> dar tik juda i pozicija. Tada pirmas karys jo palaukia ir jie kartu 
> pradeda saudyti.
>
> Pats kariavimas skiriasi labai smarkiai. Pvz JA2 sedi name, praeidineja 
> priesas salia lango, gauni interupt'a, nukali priesa, lauki sekancio. Cia 
> taip neiseis, nes jei sedi pritupes su assault ar sniper sautuvu, tai 
> tiesiog neuzteks laiko nusitaikyti kol priesas praeis. Apskritai jei nori 
> nusizudyti, tai namus valyti labai gerai su sniperio sautuvu :) 
> Nusitaikymo laikas bei taiklumas labai priklauso nuo koki ginkla naudoji 
> bei is kokios padeties sauni. Vieniem geriau stovint, kitiem geriau 
> gulint.
>
> Dar vienas dalykas kuris labai svarbu, kad soviniai nesibaigtu susisaudymo 
> metu, nes jei priesas i tave pataiko, beveik be sansu uzsitaisyti. Jei 
> baigesi soviniai, geriausia sleptis.
>
> Artima kova gerai padaryta. Jei pribegi prie prieso su peiliu tai jis 
> nesijuoks is taves, kad i susisaudyma atejai su peiliu :) Jis bandys 
> atsimusti savo ginklu kaip su peiliu. Jei tavo karys geras artimos kovos 
> zinovas, jam bus daug lengviau numusti stipru priesininka su peiliu nei 
> bandyti ji nusauti.
>
> 2. Teritorija:
>
> Kaip ir JA2 visa teritorija yra suskirstyta i sektorius, bet cia vienas 
> sektorius uzima kaip kokie 9 JA2 sektoriai. Pvz miestas kuris JA2 butu 
> uzemes 2-3 sektorius cia uzima viena dideli sektoriu. Labai dideli 
> sektoriai turi 2-3 priesu saugomas zonas. Pvz uzejes i dideli miesta 
> matai, kad priesai sedi pasidaline i 2-3 grupeles, kurios kieviena saugo 
> savo "nama".
>
> 3. Greitis:
>
> Nesimarinuoja laikas, nes medicina, taisymas ir ilsejimasis vyksta 
> momentaliai. Isimtis tik jei labai suzeidzia, tada reikia biski ilgiau 
> palaukti kol atsistato sveikata. Tas biski ilgiau tai pvz 6 val. Tiesa 
> nera nei masinu nei malunsparnio.
>
> 4. Ginklai:
>
> Ginklu yra LABAI daug :)
>
> Palyginus su JA2 cia labai svarbu koki ginkla ir kada naudoti. Jei JA2 
> svajone buvo FN-FAL, tai cia nera vieno ginklo kuris tinka visur. Pvz 
> snaiperis gali tureti ginkla kuris pramus ir tanka, bet jis bus bejegis 
> artimoj kovoj. Kodel taip yra? Kievienas ginklas turi tam tikra laika 
> nusitaikymui. Negalima sauti tuoj pat. Reikia gaisti brangias sekundes 
> nusitaikymui. Taigi dabar visi ginklai yra geri. Vieni skirti 
> snaiperiavimui, kiti artimoj kovoj.
>
> 5. Komanda:
>
> Komandos parinkimas labai skiriasi nuo JA2. Kas tiko ten, cia gali 
> visiskai netikti. Cia as zaidziu su tokia komanda kurios niekada nebuciau 
> emes JA2. Labai svarbu tureti specializuotus karius. Medikas, mechanikas, 
> isminuotojas, snaiperis, artimos kovos specialistas. Medikas labai 
> svarbus. JA2 medikai buvo reikalingi daugiausiai po musio. Cia medikas yra 
> neatskiriamas komandos narys kuris musio metu gydo bei padeda kariauti.
>
> 6. Kvestai:
>
> Pati istorija siek tiek pakoreguota. Kai kas ismesta, kai kas prideta. 
> Daug nauju sektoriu. Sektoriu padetis siek tiek pakeista palyginus su JA2.
>
> 7. Milicija:
>
> Visiskai kitokia milicijos samdymo sistema. Dabar apginkluojami 
> idividualus nariai. Jiem galima duoti ginklus, sarvus, salmus. Veliau 
> galima juos "pagerinti" atitinkamai 2lvl 500$, 3lvl 1000$ ir t.t. Laikui 
> begant jie keliasi lygiu nemokamai.
>
> 8. Skill sistema:
>
> Skill sistema visiskai pakeista. JA2 zaidimo gale visi kariai vistiek 
> budavo uzkelti taip kaip reikia tik tam reikdavo juos "kelti". Cia pakiles 
> lygiu turi 7 takus kuriuos skiri kur nori. Taigi blogu kariu cia 
> neegzistuoja. Galima zaisti net uz tuos uz kuriuos JA2 niekad nezaistum ir 
> juos mokinti kaip tik nori. Tiesa reikia nenusigrybauti, nes maksimalus 
> lygis yra 10. Taigi jei nusisamdei 5 lygio kari tai maksimum ka gali 
> isspausti yra 5*7=35 taskai. Reikia susidaryti kelimo strategija is 
> anksto. Atsizvelgiant i tai, geriausia rinkti kuo zemesnio lygio kari. Tai 
> ne tik pigiau, bet ir apmokyti galesi pagal savo norus.
>
> Prie jau esamu perk'u tokiu kaip night ops ar melee expert yra ir nauju. 
> Pvz nudism, pathfinding ir t.t.
>
> Uz ka duoda xp. Uz uzmusta priesa, uz taisymus, duru atidaryma, 
> isminavima, gydyma. Uz priesa duoda visiem kas i ji pataike, nesvarbu kas 
> uzmus.
>
>
> Ko dar truksta iki pilnos laimes arba ka reikia taisyti.
>
> 1. Visu pirma tai kamera. Kas ja tokia padare turetu nusisauti. Neimanoma 
> normaliai apziureti norimo vaizdo. Arba viskas is auksto, arba matosi 
> nepakankamai i toli.
> 2. Reikia tobulinti AI. Jei gynyboje priesai dirba pakankamai gerai tai 
> atakoje jie labai nusigrybauja. Priesu buriai kurie eina atsiimti prarastu 
> sektoriu yra labai nuspejami ir lengvai neutralizuojami.
> 3. Pakoreguoti tam tikru daiktu naudojima. Pvz priesas neturetu girdeti 
> per 3 sienas jei kas bando atidaryti/atrakinti duris.
> 4. Pakoreguoti aplinka. Dabar sleptis uz krumu medziu ar akmenu labai 
> sudetinga. Dauguma atveju tu priesu nematysi o jie i tave ramiai saudys.
> 5. (Kol kas) negalima susikurti savo kario. Si dalyka galima apeiti su tam 
> tikru mod'u arba paciam pasikoreguot reikiama faila.
>
> Mano galva si zaidima butina isbandyti visiem kas save laiko Jagged 
> Alliance fanu. Tiem kas galvoja, kad real time bus nesmagu zaisti, tai 
> atsisiuskit bent demo ir isbandykit. Tikrai pakeisit nuomone :)
>