cia kaip supratau jie ne remontuoti, o tik nustatyti ar gedimas gamintojo (t.y. garantinis) turi 2 savaites siuntinet ? Tam, kad tada israsyt defektacijos akta su kuriuo ommnis privaletu keist ar shaibas atiduot ? Nera istatymiskai apibrezta to laikotarpio konkreciai ? Ar panaudotas standartine fraze "per protinga termina" ? On 2011.09.02 01:12, Linas Petkevičius wrote: > Jep. Ir kadangi remontuos Latvijoje, pazadejo paskambinti ar atsiusti > SMS po dvieju savaiciu. Atkreipiau demesi, kad jei jie nori tai > padaryti, turetu man duoto kokia mobilka. Atsakymas nustebino - buvo > neigiamas. Paaiskinau, kad po dvieju savaiciu, man tas telefonas nahuj > nereikalingas, nes prie tokios situacijos, einu iki konkurentu bufeto ir > perku nauja. Todel servise paprasiau tik nustatyti gedima, bet telefono > neremontuoti. Omnio pardaveja man paaiskino, kad - suprantate - jog tai > telefonas (blin, galvojau kad apelsinas) ir todel mes jo atgal priimti > negalesime, nes tai ne taip paprasta ir as ja turiu suprast. Kad man > priklausomye nuo telefono ir per tiek laiko man prasides juodos lomkes > suprast nenorejo - nu negali gi taip but, jei nores mano draugai suras > mane ir be telefono turbut. Mergaite buvo sventa isitikinusi, kad kalba > tiesa ir kad as negaliu buti toks kiaule, kad nepalauksiu dvieju > savaiciu. Dar bande apeliuoti kompetencijos ribomis ir siule skustis > "auksciau" info@omni.lt, gal ten "atsizvelgs", bei rimtu veidu pasakojo > baisias istorijas, kad jei pas juos kazkas priims mano sugedusi > telefona, tai tas zmogus tures ji nupirkt (cia rimtai). Nu tai ka ten > diskutuosi - vistiek supratau, kad ant mano problemu ten visi uzkale ir > tik laukia kada pamaina baigsis. O gal kaip zmones ir neuzkale Itikiu, > kad seimoj jie nuostabus zmones), bet instrukcija mano atvejui nieko > nesako. > > Reziume - ryt dar del tvarkos, jei tikrai netingesiu parasysiu laiska > (nes nematau dideles motyvacijostai daryt), o po piet einu pirkt naujos > triubeles - laimei skubet nereikia, radau dukros kazkoki krizini. O po > to, jei nepavyks gauti naujo tokio paties omnio ragelio, ziuresim, kaip > jie negali atgal priimt. Liudna, ka cia daugiau pasakysi.... > > Vaziuodamas atgal pagalvojau, kad tik viena paguoda. Ragelis jau darosi > eilinis pirkinys - savaitgali pragerei, varai ant smugio perki nauja. > Tik ash jau diedas biski. O koks moksleivis taigi gal puse vasaros siena > ravejo, kad norima zaisliuka nusipirktu. Ir kas gai paneigti, kad kokiam > Kelmes rajone ji analogiskais bybiais neuzmete. Vat del jo tai liudna > truputuka ir gaila uz Tevyne... > > "VNO" wrote in message news:j3om6p$i4a$1@trimpas.omnitel.net... > > manau standartinis - pasiule priimti telefona remontui.