Tema: Re: Modestui del Omnio garantiniu.
Autorius: Korke
Data: 2011-09-02 09:55:16
Tai as suprantu, kad nenori, bet irodyti gi, kad aparatas uzsilenke del 
gamintojo kaltes, o ne tu jam kazka per tas pora dienu padarei, reikia ? 
Manau, kad taip ir ta gali padaryti tik "autorizuotas" servisas, o ne tu 
(plesydamas maike ir sakydamas tikrai nieko nedariau), ne ozka kitoje 
prekystalio puseje.

Vat jau serviso vieta ir tas laikas per kuri tai nustato - cia jau kita 
kalba. Jei 2 savaites tai nu i nx ...

O VTTAT ta pati pasakys, pirmiausia gedimo pobudi nustato servisas (jei 
garantinis gedimas - isduoda defektacijos akta), ir jau tada tu turi 
tris pasirinkimus kaip ir rase: remontuot, keist i nauja ar atgaut 
pinigus. Jei negarantinis .... pats supranti.

On 2011.09.02 09:35, Linas Petkevičius wrote:
> Ne - cia as nenoriu, kad remontuotu. Prie tokio remonto termino jis
> manes netenkina ir prasiau,kad arba pakeistu i nauja arba grazintu
> pinigus. Servisas tipo ne prie ko - mes tik surenkam ir nuvezam. Omnis
> irgi ne prie ko - tipo nesupranta, kodel ash noriu grzinti telefona ir
> paprasiau tik defektuoti.
>
> "Korke" wrote in message news:j3psrq$hv8$1@trimpas.omnitel.net...
>
> cia kaip supratau jie ne remontuoti, o tik nustatyti ar gedimas
> gamintojo (t.y. garantinis) turi 2 savaites siuntinet ? Tam, kad tada
> israsyt defektacijos akta su kuriuo ommnis privaletu keist ar shaibas
> atiduot ?
> Nera istatymiskai apibrezta to laikotarpio konkreciai ? Ar panaudotas
> standartine fraze "per protinga termina" ?
>
> On 2011.09.02 01:12, Linas Petkevičius wrote:
>> Jep. Ir kadangi remontuos Latvijoje, pazadejo paskambinti ar atsiusti
>> SMS po dvieju savaiciu. Atkreipiau demesi, kad jei jie nori tai
>> padaryti, turetu man duoto kokia mobilka. Atsakymas nustebino - buvo
>> neigiamas. Paaiskinau, kad po dvieju savaiciu, man tas telefonas nahuj
>> nereikalingas, nes prie tokios situacijos, einu iki konkurentu bufeto ir
>> perku nauja. Todel servise paprasiau tik nustatyti gedima, bet telefono
>> neremontuoti. Omnio pardaveja man paaiskino, kad - suprantate - jog tai
>> telefonas (blin, galvojau kad apelsinas) ir todel mes jo atgal priimti
>> negalesime, nes tai ne taip paprasta ir as ja turiu suprast. Kad man
>> priklausomye nuo telefono ir per tiek laiko man prasides juodos lomkes
>> suprast nenorejo - nu negali gi taip but, jei nores mano draugai suras
>> mane ir be telefono turbut. Mergaite buvo sventa isitikinusi, kad kalba
>> tiesa ir kad as negaliu buti toks kiaule, kad nepalauksiu dvieju
>> savaiciu. Dar bande apeliuoti kompetencijos ribomis ir siule skustis
>> "auksciau" info@omni.lt, gal ten "atsizvelgs", bei rimtu veidu pasakojo
>> baisias istorijas, kad jei pas juos kazkas priims mano sugedusi
>> telefona, tai tas zmogus tures ji nupirkt (cia rimtai). Nu tai ka ten
>> diskutuosi - vistiek supratau, kad ant mano problemu ten visi uzkale ir
>> tik laukia kada pamaina baigsis. O gal kaip zmones ir neuzkale Itikiu,
>> kad seimoj jie nuostabus zmones), bet instrukcija mano atvejui nieko
>> nesako.
>>
>> Reziume - ryt dar del tvarkos, jei tikrai netingesiu parasysiu laiska
>> (nes nematau dideles motyvacijostai daryt), o po piet einu pirkt naujos
>> triubeles - laimei skubet nereikia, radau dukros kazkoki krizini. O po
>> to, jei nepavyks gauti naujo tokio paties omnio ragelio, ziuresim, kaip
>> jie negali atgal priimt. Liudna, ka cia daugiau pasakysi....
>>
>> Vaziuodamas atgal pagalvojau, kad tik viena paguoda. Ragelis jau darosi
>> eilinis pirkinys - savaitgali pragerei, varai ant smugio perki nauja.
>> Tik ash jau diedas biski. O koks moksleivis taigi gal puse vasaros siena
>> ravejo, kad norima zaisliuka nusipirktu. Ir kas gai paneigti, kad kokiam
>> Kelmes rajone ji analogiskais bybiais neuzmete. Vat del jo tai liudna
>> truputuka ir gaila uz Tevyne...
>>
>> "VNO" wrote in message news:j3om6p$i4a$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> manau standartinis - pasiule priimti telefona remontui.
>