Tai as suprantu, kad nenori, bet irodyti gi, kad aparatas uzsilenke del gamintojo kaltes, o ne tu jam kazka per tas pora dienu padarei, reikia ? Manau, kad taip ir ta gali padaryti tik "autorizuotas" servisas, o ne tu (plesydamas maike ir sakydamas tikrai nieko nedariau), ne ozka kitoje prekystalio puseje. Vat jau serviso vieta ir tas laikas per kuri tai nustato - cia jau kita kalba. Jei 2 savaites tai nu i nx ... O VTTAT ta pati pasakys, pirmiausia gedimo pobudi nustato servisas (jei garantinis gedimas - isduoda defektacijos akta), ir jau tada tu turi tris pasirinkimus kaip ir rase: remontuot, keist i nauja ar atgaut pinigus. Jei negarantinis .... pats supranti. On 2011.09.02 09:35, Linas Petkevičius wrote: > Ne - cia as nenoriu, kad remontuotu. Prie tokio remonto termino jis > manes netenkina ir prasiau,kad arba pakeistu i nauja arba grazintu > pinigus. Servisas tipo ne prie ko - mes tik surenkam ir nuvezam. Omnis > irgi ne prie ko - tipo nesupranta, kodel ash noriu grzinti telefona ir > paprasiau tik defektuoti. > > "Korke" wrote in message news:j3psrq$hv8$1@trimpas.omnitel.net... > > cia kaip supratau jie ne remontuoti, o tik nustatyti ar gedimas > gamintojo (t.y. garantinis) turi 2 savaites siuntinet ? Tam, kad tada > israsyt defektacijos akta su kuriuo ommnis privaletu keist ar shaibas > atiduot ? > Nera istatymiskai apibrezta to laikotarpio konkreciai ? Ar panaudotas > standartine fraze "per protinga termina" ? > > On 2011.09.02 01:12, Linas Petkevičius wrote: >> Jep. Ir kadangi remontuos Latvijoje, pazadejo paskambinti ar atsiusti >> SMS po dvieju savaiciu. Atkreipiau demesi, kad jei jie nori tai >> padaryti, turetu man duoto kokia mobilka. Atsakymas nustebino - buvo >> neigiamas. Paaiskinau, kad po dvieju savaiciu, man tas telefonas nahuj >> nereikalingas, nes prie tokios situacijos, einu iki konkurentu bufeto ir >> perku nauja. Todel servise paprasiau tik nustatyti gedima, bet telefono >> neremontuoti. Omnio pardaveja man paaiskino, kad - suprantate - jog tai >> telefonas (blin, galvojau kad apelsinas) ir todel mes jo atgal priimti >> negalesime, nes tai ne taip paprasta ir as ja turiu suprast. Kad man >> priklausomye nuo telefono ir per tiek laiko man prasides juodos lomkes >> suprast nenorejo - nu negali gi taip but, jei nores mano draugai suras >> mane ir be telefono turbut. Mergaite buvo sventa isitikinusi, kad kalba >> tiesa ir kad as negaliu buti toks kiaule, kad nepalauksiu dvieju >> savaiciu. Dar bande apeliuoti kompetencijos ribomis ir siule skustis >> "auksciau" info@omni.lt, gal ten "atsizvelgs", bei rimtu veidu pasakojo >> baisias istorijas, kad jei pas juos kazkas priims mano sugedusi >> telefona, tai tas zmogus tures ji nupirkt (cia rimtai). Nu tai ka ten >> diskutuosi - vistiek supratau, kad ant mano problemu ten visi uzkale ir >> tik laukia kada pamaina baigsis. O gal kaip zmones ir neuzkale Itikiu, >> kad seimoj jie nuostabus zmones), bet instrukcija mano atvejui nieko >> nesako. >> >> Reziume - ryt dar del tvarkos, jei tikrai netingesiu parasysiu laiska >> (nes nematau dideles motyvacijostai daryt), o po piet einu pirkt naujos >> triubeles - laimei skubet nereikia, radau dukros kazkoki krizini. O po >> to, jei nepavyks gauti naujo tokio paties omnio ragelio, ziuresim, kaip >> jie negali atgal priimt. Liudna, ka cia daugiau pasakysi.... >> >> Vaziuodamas atgal pagalvojau, kad tik viena paguoda. Ragelis jau darosi >> eilinis pirkinys - savaitgali pragerei, varai ant smugio perki nauja. >> Tik ash jau diedas biski. O koks moksleivis taigi gal puse vasaros siena >> ravejo, kad norima zaisliuka nusipirktu. Ir kas gai paneigti, kad kokiam >> Kelmes rajone ji analogiskais bybiais neuzmete. Vat del jo tai liudna >> truputuka ir gaila uz Tevyne... >> >> "VNO" wrote in message news:j3om6p$i4a$1@trimpas.omnitel.net... >> >> manau standartinis - pasiule priimti telefona remontui. >