Tiesiog idomi situacija, kai kur nors pakeliui, tarp Omnio ir MTTC, telefonas patampa gaves vandens... Kaip tokiu atveju irodyt, kad ne kupranugaris? "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:j3pvqd$nav$1@trimpas.omnitel.net... > Laiko turiu - nesuku paprasyt pagrist. Ypac, kai zinau, kad to tikrai nu > niekaip negalejo buti. > > "IksEr" wrote in message news:j3pvkg$n0o$1@trimpas.omnitel.net... > > Agha, ir gris defektuotas kaip kad, pvz., gaves vandens... Ir kas galetu > irodyt, kad kur nors pakeliui.... > > "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message > news:j3pubh$kko$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai cia jau ziuresiu ateity, kai grish defektuotas ragelis - tikiuosi >> nereiks iki tiek nueit - bandysiu vietoj issiloti. Jei ne - pradziai gal >> ka nors menisko sugalvosiu. >> >> "lllll" wrote in message news:j3ptsf$jo8$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Pasiūlyti jiems pabendrauti su VVTAT? >> http://www.ecc.lt/zinokteises/?LT=netinkamos-kokybes-prekes >> Pagal tai, GALI RINKTIS, ar grąžinti, ar pakeisti nauju. >> Paprastai užtenka pasakyt, kad paskambinai, ir pagal juos jie turi >> pakeist... tada kažkaip susitvarko viskas. Jei ne, galima ir skundus >> pateikinėt (pirmiausiai pardavėjui), jei neatsako - inspekcijai ir pan. >> >> >> > >