Tema: Re: Modestui del Omnio garantiniu.
Autorius: Korke
Data: 2011-09-02 11:08:46
Na,ponuli, su visa derama pagarba ir iki tol cia rasytais teisingais 
teisiniais ir elgsenos patarimais kas susije su autoivykiais, ten 
shlipso gelbejimais nuo smurto ir pan :), bet sitoje vietoje matau tavo 
zinios ir patirtis kuklios... daug kas bande...kovojo su provideriu/mttc 
samokslininkais (ir tikrai nemanau,kad ten vien runkeliai buvo kuriuos 
apstumt paprasciau) bet nelabai, kam pavyko.

kas del "dregmes" tai gudrasikniai is mttc net taip daro, atidare, 
pamate,kad indikatorius "paraudonaves" ir viskas - garantija 
panaikinama, etaisytinas. Nesvarbu,kad gal zmogui ten tik koks krovimo 
lizdo kontakto sulitavimas atsokes ir ji per pusvalandi sutvarko kitoje 
taisykloje - garantija "nuima".
Daznai buvo keliamas klausimas, kodel priimant negali iskart isardyt 
aparato ir uzprotokoluot, kad tas indikatorius pazeistas ar ne. O ne po 
savaites suzinai, kad "gaves dregmes" nu ir xuj suseksi, ar nebus taip, 
kad isardzius aparata, nustato kas per gedimas, kuris pvz reikalauja 
daxuja pisnios laiko prasme, pelno gi beveik neatnesa, tai "nusiciaudau" 
ant indikatoriaus, fiksuoju kaip "gavusi dregmes" ir dedu i sali, tegu 
klientas knisasi pats... (cia kaip ir auto remonto prasme, jei eile 
klientu, ateina koks kentas, pakeisk tipo variklyje sunkiai prieinama ir 
issukama davikli, reik keltuvo tam.... daviklis 5Lt, kad ji nuimti 
uzdeti reik nuardyt kruva apsaugu, kelnes atsukt ir t.t....knisliavos 
non-stop porai valandu, sumokes 5Lt + 30 uz darba tai gal geriau per tas 
pora valandu "pakeist tepalus" kokiom 4-5 auto, gauti 4 ar 5 x 20Lt ir 
ne visa laika knistis, o salia stovet parukant kol tepalai isbega...

kaip visada cia turetu dabar apsireiksti mttc ex/esami darbuotojai ir 
pradet pizdiozha, kad mttc nera jokios motyvacijos atsijot klientus, nes 
gi mobilkiu gamintojas apmoka uz tai....bet as kalbu ne apie kas apmoka, 
o butent apie laiko kieki prie tos pisnios sugaistama lyginant su 
gaunamu pelnu is to, pavyzdi pateikiau. Tuo labiau zinant, kad 
vieninteliam "autorizuotam" servisui darbo tai netruksta...,tai galima 
gi rinktis kokius darbus daryt, ania ? Ir efektyvumo rodiklius galima 
valdziai parodyti geresnius ir visa kita.

On 2011.09.02 10:25, Linas Petkevičius wrote:
> Situacija aisku.... Pirmiausia ziureciau ar nuo to vandens gavimo
> atsirado isoriniai pazeidimo pozymiai. Priemejas tokiu neuzfiksavo.
> Antra, nesciau i kita taisykla ir pasiimciau akta, ka ten reikia
> taisyti. Jei ten koks blogai prilituotas maitinimo lizdas - idomu, kaip
> irodinetu,k ad tai vandens pasekmes. Galvot seip reiktu...
>
> "IksEr" wrote in message news:j3q001$nlm$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Tiesiog idomi situacija, kai kur nors pakeliui, tarp Omnio ir MTTC,
> telefonas patampa gaves vandens... Kaip tokiu atveju irodyt, kad ne
> kupranugaris?
>
> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message
> news:j3pvqd$nav$1@trimpas.omnitel.net...
>> Laiko turiu - nesuku paprasyt pagrist. Ypac, kai zinau, kad to tikrai
>> nu niekaip negalejo buti.
>>
>> "IksEr" wrote in message news:j3pvkg$n0o$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Agha, ir gris defektuotas kaip kad, pvz., gaves vandens... Ir kas galetu
>> irodyt, kad kur nors pakeliui....
>>
>> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message
>> news:j3pubh$kko$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tai cia jau ziuresiu ateity, kai grish defektuotas ragelis - tikiuosi
>>> nereiks iki tiek nueit - bandysiu vietoj issiloti. Jei ne - pradziai
>>> gal ka nors menisko sugalvosiu.
>>>
>>> "lllll" wrote in message news:j3ptsf$jo8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> Pasiūlyti jiems pabendrauti su VVTAT?
>>> http://www.ecc.lt/zinokteises/?LT=netinkamos-kokybes-prekes
>>> Pagal tai, GALI RINKTIS, ar grąžinti, ar pakeisti nauju.
>>> Paprastai užtenka pasakyt, kad paskambinai, ir pagal juos jie turi
>>> pakeist... tada kažkaip susitvarko viskas. Jei ne, galima ir skundus
>>> pateikinėt (pirmiausiai pardavėjui), jei neatsako - inspekcijai ir pan.
>>>
>>>
>>>
>>
>>
>