<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN"> <HTML><HEAD> <META content="text/html; charset=utf-8" http-equiv=Content-Type> <META name=GENERATOR content="MSHTML 8.00.6001.19154"> <STYLE></STYLE> </HEAD> <BODY> <DIV><FONT size=2></FONT><FONT size=2>Čyzės kraist. Linai, atsipalaiduok. Kiekvienam abonentui po tiesioginę liniją joks visatos operatorius nepadarys. Nesusireikšmink taip.</FONT></DIV> <DIV><FONT size=2></FONT> </DIV> <DIV><FONT size=2></FONT> </DIV> <DIV><FONT size=2>"Linas Petkevičius" <</FONT><A href="mailto:linas@NONONOglservices.lt"><FONT size=2>linas@NONONOglservices.lt</FONT></A><FONT size=2>> wrote in message </FONT><A href="news:jcc8qh$geb$1@trimpas.omnitel.net"><FONT size=2>news:jcc8qh$geb$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT size=2>...</FONT></DIV><FONT size=2>> Labai liudna istorija, bet pagal tave tai normalus call centro darbo <BR>> organizavimas?<BR>> <BR>> "pracyvnas" wrote in message </FONT><A href="news:jcc8b0$fmm$1@trimpas.omnitel.net"><FONT size=2>news:jcc8b0$fmm$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT size=2>...<BR>> <BR>> turbut norejai pavadinti save mobilaus rysio operatoriaus abonentu?<BR>> Prisiskambint tai tu ne valanda meginai - pirma kart paskambinai ir numetei<BR>> nes tingejai laukt, kaip supratau. Per ta laika nei vienas operatorus<BR>> neatsilaisvino ir todel tau neperskambino. Antra karta laukei 7 minutes,<BR>> sutinku, laukiant tai atrodo baisiai ilgai, bet manau kad ne studente shikt<BR>> buvo nuejusi, o kalbejo su kokia apsishikusia bobute ir bande jai<BR>> isaiskinti, kodel jai reikia moketi 13Lt 58ct vietoj 13Lt 14ct. O su tokiais<BR>> klientais tenka kalbet ne 7 minutes, o 70, ir vistiek lieki kaltas, kad ja<BR>> apgavo, pavoge 10 ct ir isvis jinai niekam neskambina, bet kazkodel virsija<BR>> abonentini mokesti kiekviena menesi.<BR>> <BR>> "Linas Petkevičius" wrote in message<BR>> </FONT><A href="news:jcc79v$e8h$1@trimpas.omnitel.net"><FONT size=2>news:jcc79v$e8h$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT size=2>...<BR>> <BR>> Tai dabar mobilaus rysio operatorius negalintis prisiskambinti valandos<BR>> begyje ir gauti atsakymo į elementaru klausima vadinamas "susireiksminusiu",<BR>> VIP personu", "trydaliojanciu"?<BR>> <BR>> "pracyvnas" wrote in message </FONT><A href="news:jcc3t0$a4a$1@trimpas.omnitel.net"><FONT size=2>news:jcc3t0$a4a$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT size=2>...<BR>> <BR>> Nu ir kas? O tu zinai kiek tokiu susireiksminusiu "VIP personu" laukianciu<BR>> buna? konsultantai mato viena laukiancia eile, kokiu 20 skambuciu vienam<BR>> konsultantui, ir jiems nerodo, kad ponas Linas Petkevicius stovi 19-tas<BR>> eilej ir trydalioja I newsus.<BR>> <BR>> "Linas Petkevičius" wrote in message<BR>> </FONT><A href="news:jcahd2$svk$1@trimpas.omnitel.net"><FONT size=2>news:jcahd2$svk$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT size=2>...<BR>> <BR>> Blet - specialiai uzsidejau laika. Visos konsultantes uzsiemusios, laukite<BR>> arba perksmbinsim. Pusvalandis - neperskambina. Skambinu vel - dabar jau 7-a<BR>> minute laukiu, kol kokia studente shikt baigs. O skambutis beje mokamas. Nu<BR>> ar ne sukos... <BR>></FONT></BODY></HTML>