<HTML><HEAD> <META content="text/html; charset=utf-8" http-equiv=Content-Type> <META name=GENERATOR content="MSHTML 8.00.6001.19154"> <STYLE></STYLE> </HEAD> <BODY dir=ltr> <DIV dir=ltr> <DIV style="FONT-FAMILY: 'Arial'; COLOR: #000000; FONT-SIZE: 10pt"> <DIV>O tai cia kaip? Skambutis į operatoriaus call centra turi buti kaip kaledos ir is anksto suplanuotas visos seimos ivykis? Ar cia visdelto mano problemos, kad iskilus elementariam klausimui, as manau, kad skambonti kelis kartus ir nesulaukti atsakymo – nenormalu.</DIV> <DIV> </DIV> <DIV> </DIV> <DIV style="BORDER-BOTTOM-COLOR: #000000; BORDER-LEFT: #000000 4px solid; BORDER-TOP-COLOR: #000000; PADDING-LEFT: 5px; BORDER-RIGHT-COLOR: #000000; MARGIN-LEFT: 5px"> <DIV style="FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000; FONT-SIZE: small; FONT-WEIGHT: normal; TEXT-DECORATION: none"> <DIV>"=G=" <gg@gg.gg> wrote in message news:jcceoc$p7f$1@trimpas.omnitel.net...</DIV></DIV></DIV> <DIV style="BORDER-BOTTOM-COLOR: #000000; BORDER-LEFT: #000000 4px solid; BORDER-TOP-COLOR: #000000; PADDING-LEFT: 5px; BORDER-RIGHT-COLOR: #000000; MARGIN-LEFT: 5px"> <DIV style="FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000; FONT-SIZE: small; FONT-WEIGHT: normal; TEXT-DECORATION: none"> <DIV><FONT size=2></FONT><FONT size=2>Su Omniu mane sieja tik tiek, kiek jiems kas mėnesį sumoku už paslaugas. Turėjau visų pagrindinių tinklų abonentus ir nė karto nė viename nesiparinau, nei dėl ryšio nei dėl aptarnavimo. Manau, kad visada aptarnavimą gauni tokį, kokio esi vertas. O tai, kad problemas reikia spręsti paskutinę minutę, tai čia kaip sakant nuo žioplumo vaistų nėra.</FONT></DIV> <DIV><FONT size=2></FONT> </DIV> <DIV><FONT size=2></FONT> </DIV> <DIV><FONT size=2>"Sunday" <</FONT><A href="mailto:sunday@monday.lt"><FONT size=2>sunday@monday.lt</FONT></A><FONT size=2>> wrote in message </FONT><A href="news:jccdv6$o00$1@trimpas.omnitel.net"><FONT size=2>news:jccdv6$o00$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT size=2>...</FONT></DIV><FONT size=2>> Toks įspudis, kad Omnis pusę darbuotojų iš Call centro permetė dirbt į <BR>> newsus, kad įtikinti nepatenkintuosius, jog būtį trečiarūšiu ir gauti <BR>> trečiarūšį aptarnavimą yra normalu.<BR>> <BR>> Koks skirtumas, 1LT už min ar 1LT už skambutį, bet jei skambini dėl <BR>> paslaugos, už kurią ir taip moki, ir dar prašo papildomai susimokėt už <BR>> tai, kad pralaukus 7 min negauni nieko, na tai jau atsiprašau....<BR>> <BR>> Dėl panašių bajerių iš omnio ir išėjau senais laikais, o Bitę kažkada <BR>> priverčiau atsiprašinėt ir gražinti pinigus už bevaisius skambučius.<BR>> (Esmė buvo ne sumoje, o principe)<BR>> <BR>> Buvo LT aptarnavimo kokybė bendrai paėmus pagerėjusi, bet paskutiniu <BR>> metu vėl krenta ir lygiuojasi į Rusiją :(<BR>> <BR>> On 2011.12.15 11:03, =G= wrote:<BR>>> 1. Apie tokią galimybę sužinojau lygiai tada, kai papostinau čia. Reikia<BR>>> tik netingėti paspausti dvi nuorodas ir informacija bus randama.<BR>>> 2. Neįsivaizduoju, kokios gali būti neišsprendžiamos problemos, kad<BR>>> tektų taip nervuotis laukiant 7 min. Stovi orouoste ant trapo ir /vdrug/<BR>>> pamiršai, kad neįsijungei roamingo?<BR>>><BR>>></FONT> </DIV></DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>